Ga naar inhoud

BV door dr.verdonck


Gast BB!

Aanbevolen berichten

Hallo, nieuw in dit forum en meteen verkocht door al die eerlijke en interessante reacties op elkaar. Ik ben BB en ben ondertussen al op consult gegaan bij dr. Verdonck voor een borstvergroting deze wil ik laten uitvoeren na mijn 2 zwangerschappen en het geven van de borstvoeding is al mijn volume volledig weg. ik had voor mijn zwangerschap een mooie volle cupmaat. Helaas heb ik deze nu niet meer. Gelukkig zijn daar oplossingen voor. Op 8 november 18 moet ik langsgaan voor het beslissen van de cupmaat. Dit vind ik een hele moeilijke keuze ik denk wel dat ik weet wat ik wil maar ik hoorde onlangs dat de chirurg niet van tevoren zegt welke cup je op dat moment aan het passen Bent om je keuze niet te beïnvloeden hebben jullie hier ervaringen mee? En kunnen jullie mij tips geven omtrent deze chirurg? 

Ik ben 1.61m weeg 59 kg en h b van nature bredere heupen. Ik zou graag mijn lichaam meer in balans willen door een grote cupmaat.

 

Liefs BB!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum BB!

 

Heb je dan tijdens je eerste consult bij dr. Verdonck niet gepast?

Bij mij werd er tijdens mijn eerst consultatie al gepast, ook bij dr. Verdonck.

 

Op zich zou ik er zeker niet mee inzitten hoor dat hij pas zegt hoeveel cc je aan het passen bent tot wanneer je een maat vindt die je goed staat. Dan kies je puur op wat je zelf mooi vind bij jezelf, en laat je je niet leiden door het aantal cc, wat toch bij verschillende mensen een ander resultaat geeft. 

 

Mij had hij eerst 255cc laten passen, daar waren we het allemaal over eens dat dit aan de kleine kant was voor mijn lichaam. Daarna paste ik 275cc, deze vond ik goed. En toen zei hij al dat dit 275cc was (en dat de vorige maat die ik paste 255cc was). Hij zei toen ook dat hij me nog de 295cc ook zou laten passen. Dus tijdens het passen was het wel allemaal duidelijk vind ik :) 

 

Verder heb ik niet zo heel veel tips, ben zelf ook wel nog wat aan het twijfelen :P 

 

Groetjes x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, BB! zei:

Hallo, nieuw in dit forum en meteen verkocht door al die eerlijke en interessante reacties op elkaar. Ik ben BB en ben ondertussen al op consult gegaan bij dr. Verdonck voor een borstvergroting deze wil ik laten uitvoeren na mijn 2 zwangerschappen en het geven van de borstvoeding is al mijn volume volledig weg. ik had voor mijn zwangerschap een mooie volle cupmaat. Helaas heb ik deze nu niet meer. Gelukkig zijn daar oplossingen voor. Op 8 november 18 moet ik langsgaan voor het beslissen van de cupmaat. Dit vind ik een hele moeilijke keuze ik denk wel dat ik weet wat ik wil maar ik hoorde onlangs dat de chirurg niet van tevoren zegt welke cup je op dat moment aan het passen Bent om je keuze niet te beïnvloeden hebben jullie hier ervaringen mee? En kunnen jullie mij tips geven omtrent deze chirurg? 

Ik ben 1.61m weeg 59 kg en h b van nature bredere heupen. Ik zou graag mijn lichaam meer in balans willen door een grote cupmaat.

 

Liefs BB!

Hey!

Ik word op 9/11 geopereerd door Dr Verdonck. Ik heb maar 1 consultatie gehad en daar hebben we direct al besproken wat er zou genomen worden van implantaat/aantal cc. 

Ik kreeg eerst gewone pasprothesen in en dan moest ik zeggen wat ik het best vond, daarna vertaalde hij dat naar het aantal cc wat nodig zou zijn om dat resultaat te behalen. Voor mij is dat 275cc om op ongeveer ee 75D uit te komen. Nu heb ik een 75B met vooral volume onderin mn borst waardoor ik ga voor de Motiva progressive plus, die geeft dat lichte pushup effect. 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt @Charlotte94. Toen ik de eerste keer langs ging was ik nog maar 2.5 maand bevallen en blijkbaar moet je lichaam 6 maand herstellen van een bevalling. Dan pas zien en weten ze hoe je borsten er uitzien en daar kunnen ze op verder werken dus 08 nov mijn echt pasmoment zo spannend ! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.