Ga naar inhoud

Koude borsten meer mensen lasten van? 2jr po.


KoKo

Aanbevolen berichten

Beetje een gekke vraag. :ph34r:

Ik ben nu 2 jr po en ik merk de laatste tijd dat mijn borsten ijskoud zijn. :65:

Ik had dit in het begin volgens mij niet. Tenminste, dat viel me toen nooit op.:huh:

Nu is mijn lichaam warm en heb 2 koude borsten, uhh dat voelt nogal raar.:blink:

 

Zijn er meerdere mensen die hier last van hebben? Of moet ik van de week mijn arts gaan bellen...

 

X koko

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi koko.. ik heb ook 2 jaar geleden Mn bv gehad .. en hier hetzelfde probleem .. niet altijd zijn ze koud .. als ik sochtends wakker word zijn ze lekker warm maar meestal gewoon koud .. vreemd eigenlijk.. en ook nog steeds een doof/ dood gevoel onder Mn rechter borst .. denk niet dat dat ooit nog terug komt :(

gr 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-10-2018 om 22:59, KoKo zei:

Beetje een gekke vraag. :ph34r:

Ik ben nu 2 jr po en ik merk de laatste tijd dat mijn borsten ijskoud zijn. :65:

Ik had dit in het begin volgens mij niet. Tenminste, dat viel me toen nooit op.:huh:

Nu is mijn lichaam warm en heb 2 koude borsten, uhh dat voelt nogal raar.:blink:

 

Zijn er meerdere mensen die hier last van hebben? Of moet ik van de week mijn arts gaan bellen...

 

X koko

 

Soms! Niet altijd eigenlijk.

Na het zwemmen volgens mij wel. Heel apart gevoel maar geen last van :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wordt bh’s breien dames. Lekker dikke wol en breien maar :p

 

Ik heb t trouwens ook. In de ene bh trouwens meer dan in de andere. De voorgevormde bh’s, met dat dunne schuimlaagje, houden de mijne wel wat warmer. Na het sporten, als ik m’n sportbh uittrek zijn het net ijsklompen :45:

 

Oh ja, je mag ook de handen van mijn hubbie lenen anders? Die warmt de mijne altijd graag op :45:

 

Maar hoe heerlijk warm kunnen ze aanvoelen in bed, als je een nachtje onder je warme dekbed gelegen hebt. 

 

Hoe is het verder met jou, @KoKo

Alles goed??

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, e.e.f. zei:

Hoi @KoKo

 

Lang niets van je gehoord. Hoe is het je??? Nog steeds tevreden???

 

Mare hier ook ruim 2 jr po en ook vaak koude borsten. Heb eigenlijks geen idee of dat voor die tijd ook zo was <_<

Misschien geen gek idee @best_boobie. Kunnen we geen handeltje beginnen? Jij breien, ik verkopen :P

 

Lieve gr Eef...

Hm... ik en breien zijn eigenlijk twee woorden die nogal los van elkaar staan :p

Maar anders had het gekund haha

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, best_boobie zei:

Hm... ik en breien zijn eigenlijk twee woorden die nogal los van elkaar staan :p

Maar anders had het gekund haha

 

xxx

 

Ach wat jammer nou...Breien en ik staan ook ver uitelkaar. Die vlieger gaat dus niet op :152:

 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, best_boobie zei:

Dat wordt bh’s breien dames. Lekker dikke wol en breien maar :p

 

Ik heb t trouwens ook. In de ene bh trouwens meer dan in de andere. De voorgevormde bh’s, met dat dunne schuimlaagje, houden de mijne wel wat warmer. Na het sporten, als ik m’n sportbh uittrek zijn het net ijsklompen :45:

 

Oh ja, je mag ook de handen van mijn hubbie lenen anders? Die warmt de mijne altijd graag op :45:

 

Maar hoe heerlijk warm kunnen ze aanvoelen in bed, als je een nachtje onder je warme dekbed gelegen hebt. 

 

Hoe is het verder met jou, @KoKo

Alles goed??

 

xxx

Hahaha, misschien een brei topic aanmaken

Merk het vaak als ik naakt in bed lig dan zijn het idd net ijsklompjes. Maar duurt giga lang voor ze eens op temp zijn. 

Maar goed als dat alles is dan kan ik daar wel mee leven, maar was even benieuwd of er meerdere last van hebben of dat ik de enige was met dit kwaaltje.

 

Verder alles goed ben een tijdje niet online geweest. Soms wel gekeken maar druk leven en dan toch weer door.

 

Alleen al kijk ik nu terug naar het hele proces zijn ze wel geslonken hoor. Ik zie hier foto s dat ze echt nog BAM me bh uitknallen. Ik heb nog met mijn tengere postuur een 70E maar eerst was het 70E en dan was het tegen het randje van 70F dat ze er bijna uitsprongen. Nu moet ik echt recht op staan anders als ik maar iets mijn schouders naar voren heb krijg je gelijk zo n gleuf dat je in je bh kijkt.

 

Jammer dat het zo duur is anders had er nog wel 150cc bij gemogen.

 

Maar ag, ze zijn nog groot en moeten maar tevreden zijn anders slaan we weer door in de borsten. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, e.e.f. zei:

Hoi @KoKo

 

Lang niets van je gehoord. Hoe is het je??? Nog steeds tevreden???

 

Mare hier ook ruim 2 jr po en ook vaak koude borsten. Heb eigenlijks geen idee of dat voor die tijd ook zo was <_<

Misschien geen gek idee @best_boobie. Kunnen we geen handeltje beginnen? Jij breien, ik verkopen :P

 

Lieve gr Eef...

Ja goedd met jou ook?

Nog steeds tevreden alleen zoals wat ik hier boven al schreef er kan altijd nog 150cc bij. Maar goed je wilt altijd meer. Terwijl als ik voor de spiegel sta slaat het nergens op hoor. Ik heb nu echt zo n mt dat mensen denken zo die heeft een aardige voorgevel. Maar ze niet kunnen onderscheiden of het echt of nep is. En daar hou ik wel van. 

 

Alleen merk ik soms wel als ik op een bepaalde manier lig je zo n rimpel voelt maar je ziet het gelukkig niet.

 

Maar nog altijd blij met mijn keuze!

Hoe is het met jou? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, e.e.f. zei:

Hoi @KoKo

 

Lang niets van je gehoord. Hoe is het je??? Nog steeds tevreden???

 

Mare hier ook ruim 2 jr po en ook vaak koude borsten. Heb eigenlijks geen idee of dat voor die tijd ook zo was <_<

Misschien geen gek idee @best_boobie. Kunnen we geen handeltje beginnen? Jij breien, ik verkopen :P

 

Lieve gr Eef...

Weet ik eigenlijk ook niet. Maar denk het niet dan is het toch je eigen soort van huid vet weefsel naja geen weefsel issue :152:

 

Nu zit er toch een homp silicone in. Wat misschien koud is. Al lijkt me dat ook sterk het zit onder je spier best diep lijkt me.:39:

Zenuwe die zijn afgesloten afgestorven weet ik veel :45:

Zolang ik me boobs maar geen gedag hoef tezeggen vind ik het best. Ik leer der wel mee leven haha.

 

Misschien nieuw voor op de markt thermo bh's :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Ach wat jammer nou...Breien en ik staan ook ver uitelkaar. Die vlieger gaat dus niet op :152:

 

xxx

 

hm, bummer :45: 

 

48 minuten geleden, KoKo zei:

Ik kan het ook niet:152:

Toch maar kopen dan

 

Hoe is het met jou @best_boobie

Jij gaat dus ook niet breien.. Idd, misschien toch maar een topic over openen :97:
Wie wil onze bh's breien... Oh dat manneke hierboven, die heeft het petje van @Desert-Rose op, misschien wil die wel breien? :153: 

Met mij ook goed Koko, alles z'n gangetje! Leuk dat er toch regelmatig nog eens meiden van een paar jaar geleden komen kijken hier.. Gezellig!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, KoKo zei:

Ja goedd met jou ook?

Nog steeds tevreden alleen zoals wat ik hier boven al schreef er kan altijd nog 150cc bij. Maar goed je wilt altijd meer. Terwijl als ik voor de spiegel sta slaat het nergens op hoor. Ik heb nu echt zo n mt dat mensen denken zo die heeft een aardige voorgevel. Maar ze niet kunnen onderscheiden of het echt of nep is. En daar hou ik wel van. 

 

Alleen merk ik soms wel als ik op een bepaalde manier lig je zo n rimpel voelt maar je ziet het gelukkig niet.

 

Maar nog altijd blij met mijn keuze!

Hoe is het met jou? 

 

 

 

 

Op een fikse verkoudheid na gaat het goed :103:...

Ik herken je verhaal heel goed meid. Achteraf had ik ook graag wat meer volume naar voren gewild. Het went ook zo gauw en worden dan grettig en willen steeds meer :152: Maar idd als het niet zoveel geld koste dan wist ik het ook wel...

Ik voel mijn protheserand ook hoor als ik lig. Denk dat het erbij hoort. Naja zolang je het niet ziet en je er geen last van hebt is het best toch????

 

Misschien moeten we iemand vinden die voor ons thermobh's kan maken, gaan wij ze wel verkopen :P

 

Fijne avond

 

Lieve gr Eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk nooit last van gehad en ik heb al 16 jaar protheses, nu ook niet bij het 2e paar dat er nu een week inzit .. Ze zouden toch ook eigenlijk gewoon de lichaamstemperatuur moeten aannemen omdat ze in het lichaam zitten?

Of zou dat toch iets te maken hebben met een eventuele beschadiging van zenuwen door de ingreep? Dat ze wel koud voelen voor het gevoel maar dat toch niet zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.