Ga naar inhoud

Gezocht: symmastia bh


Opelke

Aanbevolen berichten

Dank je @best_boobie ik ga me waarschijnlijk opnieuw laten opereren. Plovier zei dat ik gemakkelijk heel wat groter kon gaan. Hier leid ik af dat de kans om symmastia op te lopen toch wel klein is? En dan ben ik wel bereid om het risico te nemen want het blijft me storen.. Momenteel heb ik weinig ruimte tussen de implantaten maar dus zeker geen symmastia, in tegenstelling tot wat dr sinsel zei ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Opelke zei:

Dank je @best_boobie ik ga me waarschijnlijk opnieuw laten opereren. Plovier zei dat ik gemakkelijk heel wat groter kon gaan. Hier leid ik af dat de kans om symmastia op te lopen toch wel klein is? En dan ben ik wel bereid om het risico te nemen want het blijft me storen.. Momenteel heb ik weinig ruimte tussen de implantaten maar dus zeker geen symmastia, in tegenstelling tot wat dr sinsel zei ;) xx

Zie je, was toch een goed idee om eens naar Plovier te gaan ;)

Ben benieuwd wat ie adviseerde, kun je je pb nog eens updaten anders?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Op 11-11-2018 om 14:12, Tries79 zei:

@Opelke

Denk dat ik het toch verkeerd gelezen heb. Dacht dat je nu bij een ander ging om het te herstellen... Daarom misschien ook geen reactie terug. 

 

Maar wens je veel succes! Hoop voor je dat het goed gaat komen

Hoi tries

 

Sorry voor mijn late reactie. Ben sinds enkele dagen terug actief op het forum. Heb een tijdje voor en mijn operatie afstand genomen van dit forum. Was namelijk zeer bang dat het fout zou gaan en goedbedoelde adviezen maakten me nog meer onzeker. Heb lang getwijfeld  maar uiteindelijk ben niet bij plovier gegaan omdat het me daar opnieuw het volle bedrag zou kosten. Zijn advies was eerder geruststellend, ik kon nog een stuk groter gaan volgens hem. Dat heeft voor mij de doorslag gegeven. Moest ik symmastia oplopen kon hij het ook herstellen. Dus had het bedrag wel ingecalculeerd -voor het geval dat het mis zou gaan-  maar ben nu wel blij dat ik het uiteindelijk niet heb moeten uitgeven. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.