Ga naar inhoud

Deshi: 12 juli 2011: Dr Heintz: St Lucas: Gent


Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

hey iedereen!

alles is vlot verlopen... Ik moest dinsdag om 7u binnen zijn maar toen bleek dat ik pas om 12u gepland stond... Dan heb ik maar een paar uurtjes op mn kamer gewacht... Rond 11u30 zijn ze me komen halen, heeft de dokter me afgetekend, kreeg ik de middeltjes binnen voor de narcose... om 14u15 ofzo was ik al terug wakker! In het begin had ik weinig pijn, maar na een tijdje begon die toch te verergeren en dan heb ik een andere pijnstiller gekregen... in het ziekenhuis verliep alles vlot. behalve gisteren, toen ze het verband er afhaalden om de drains eruit te halen: dat deed echt geen deugd :blink: Gisteren mocht ik dan rond 11u naar huis. Ik heb ongeveer de hele dag in bed gelegen want ik was moe en had veel honger, maar kon niets binnenhouden, zelfs mn pijnstiller niet... Vandaag gaat het al stukken beter, ik heb heel weinig pijn. Vandaag ben ik weer naar het ziekenhuis gegaan om een verband waarmee je kan douchen en toen zag ik ze voor het eerst... ZO MOOI!!!! Ze zien niet blauw, er hangt niets van bloed aan,... echt helemaal geweldig! ik ben ook om een sportbh geweest en ik heb nu een 75B aan! de verkoopster zei dat de kans groot is dat het een C zal worden, aangezien bhs met beugel groter zijn ofzo... Maar ik ben dus fantastisch blij! :126:

Bedankt voor het medeleven! :116:

Groetjes, Deshi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten...super dat alles zo vlot is verlopen...

Kan je nu al beter eten enzo?..misschien is een shake ipv van eten een idee voor als je niks binnen kan houden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.