Ga naar inhoud

Deshi: 12 juli 2011: Dr Heintz: St Lucas: Gent


Aanbevolen berichten

@ dolfijn: spannend! dat is al binnen 3 weken!? begin je al zenuwachtig te worden?

mijn 2de consult zal plaatsvinden op 17 maart en dan wordt een operatiedatum vastgelegd!

eerlijk gezegd twijfel ik op sommige momenten wel.. Ik zou echt supersuperblij zijn met kleinere boobs, maar ik ben bang voor de littekens. Ik ben nog maar 21 jaar en ben bang dat ik mij de rest van mijn leven zou moeten schamen voor de littekens..

Maar toch ga ik doorzetten!! Misschien valt het wel supergoed mee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Deshi

Ja, is inderdaad al binnen 3 weken. Zenuwachtig... ja, wel een beetje. Niet zozeer voor de operatie, of de pijn,... gewoon voor de narcose. Er zijn hier op het forum al heel wat mensen die mij gerustgesteld hebben, dat de narcose een oppervlakkige narcose is... dus dat stelt mij iets meer op mijn gemak.

Super, dat je 2e consult al vastligt nu... kan je daar ook alweer naar uitkijken.

Voor de littekens ben ik niet bang... ook geen twijfel. Weet je, ik wil zo graag die BVK dat ik de littekens maar een bijzaak ga vinden. En je bent nog maar 21... naar horen vertellen, zullen de littekens dan minder zichtbaar blijven.

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi, ik dacht echt dat je pubers les gaf!!!

Maar als student mis je tenminste niet zo veel als je het in de zomer doet!

Groot gelijk ;)

Liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend hoor,

donderdag al weer je 2e consult!

wat fijn dat je dan ook meteen je datum krijgt, dan kan je er naar toe gaan leven EN gaan aftellen! :126:

liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hey iedereen,

sorry dat ik even niets liet horen, heb het echt heel erg druk met school!

Dolfijn, ik heb net je verslagje gelezen... Ik ben heel blij voor je dat je je nieuwe aanwinsten nu al zo mooi vindt! En ik hoop natuurlijk voor jou dat die pijn snel zal over gaan! Het stelt me gerust dat je echt zo blij bent over het resultaat van dr Heintz!

Ik had me blijkbaar vergist van datum voor de consultatie, het was niet die donderdag, maar de week erna. (vorige week dus)

En..... Mijn operatiedatum ligt vast! 12 juli om 7u moet ik in het ziekenhuis zijn!!! Spannend!!!

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yay ook in juli:D..stuur ff een berichtje naar eefje dat ze je topic naam veranderd met je datum en ziekenhuis erin en dat ze je topic ook verhuisd naar de operatie verslagen want je hebt eindelijk een datum :145::1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Deshi

Gefeliciteerd met je datum!!! Super hé!

Nu kan je aftellen... en vooral héél erg uitkijken!

Ja, ik ben heel tevreden over dr. Heintz. Ben benieuwd voor zaterdag, ik vermoed dat ik dan mijn wonden voor de eerste keer zal zien...

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hey iedereen!

binnen 7 weken is het zo ver voor mij! ik kijk er al naar uit!

maar nu zit ik toch met iets: de nacht van zaterdag op zondag werd ik plots wakker met een vreemd gevoel. Toen bleek dat mijn hart supersnel aan het kloppen was. Ik had het warm, ik had een bedrukt gevoel, was aan het zweten, en het leek wel alsof heel het bed aan het meebewegen was. Ik voelde mijn hart kloppen tot in mijn buik en het leek alsof ik het kon horen. Na een kwartier ongeveer was het over. Het kwam niet door een nachtmerrie ofzo want ik werd niet schrikkend wakker maar ik werd echt gewoon wakker doordat mijn hart zo tekeer ging. Die ochtend om 10u heb ik mijn hartslag gemeten en die bedroeg nog steeds 130.

Een jaar of 2 geleden heb ik dit nog eens gehad. Die duurde wel veel langer en ik kon zelfs met moeite opstaan om water te halen enkele meters verder.

Ik vroeg me af of iemand van jullie hier ervaring mee heeft? en denken jullie dat ik me zorgen moet maken? zou ik het moeten laten nakijken vooraleer ik aan de operatie begin?

Ik hoor graag jullie meningen.

Deshi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt als een paniek aanval maar als je je echt zorgen maakt , maak ff een afspraak bij je HA...kan geen kwaad als het jou gerust stelt. :116:

Misschien maak je je onbewust toch heel erg druk om iets en uit het zich zo.. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, bedankt! het ding is dat ik nu (en vorige keer ook) de dagen na die nacht een paar keer per dag steken heb in mn hartstreek... maar ik ga het zo laten want moest ik naar de dokter gaan en het op dat moment niet hebben, zou ik me echt belachelijk voelen :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon naar de HA Deshi, hij is daar om naar jou te luisteren. Hij zal je heus niet belachelijk laten voelen.

Bij een paniek aanval kan je ook steken krijgen jah maar ik ben geen dokter dus AUB maak een afspraak voor je operatie en vraag het aan je dokter. Het kan geen kwaad en dan ga je met een gerust hart naar je operatie.

Je lichaam probeert je iets te vertellen, luister er ook naar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hey iedereen!

kheb even niks van me laten horen maar ik had... examens :mad:

vandaag nog exact 1 weekje! ik begin al zenuwachtig te worden! niet dat ik bang ben voor de operatie ofzo hoor... Misschien ben ik wel een klein beetje bang voor de littekens... och ja.. komt wel goed!

haha moet nog ergens een koffer vinden om mee te nemen dinsdag! typisch ikke, alles weer op het laatste nippertje :blush:

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk wel dat iedere winkel die slaapkleding verkoopt er wat tussen heeft zitten met knoopjes aan de voorkant.

Of koop een big shirt.. Die zijn lekker ruim en hoef je ook niet zo ver je armen te strekken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè Deshi,

Ik hoop dat je er net zo'n zin in hebt als ik en ook niet zenuwachtig bent!

Nog 2 nachtjes voor jou!!!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.