Ga naar inhoud

Prijs bv dr Bronckaers


Aanbevolen berichten

Hoi @Newme!. Ja, die prijzen zijn helaas niet te vinden op internet of op de site van het ziekenhuis van Turnhout. Telefonisch geven ze ook geen prijzen door, helaas, daar zul je echt voor op consult moeten komen en dr. Bronckaers zal dan de prijs aan jou doorgeven. Het ligt aan jouw persoonlijke situatie; bv bwc; hoeft er maar een beetje weggehaald worden of veel; dit heeft natuurlijk ook invloed op de kosten.

Het is niet duur daar, ten minste, in mijn geval zou een lift + bv 3750,- gaan kosten; vind ik niet veel...

Ik vond alleen dr. Bronckaers niet zo sympathiek. Voelde me niet zo op m'n gemak en durfde daardoor niet zo veel vragen te stellen. Hij is heel direct en kortaf, maar wat hij zegt is wel waar; alleen is hij niet zo van het toelichten. Ten minste zo heb ik het ervaren.

Hij heeft 20 jaar geleden een borstverkleining bij mij gedaan. Al 3 pc's hebben tegen mij gezegd dat hij dit heel mooi gedaan heeft (smalle littekens en mooie vorm borsten); dus hij is niet zo aardig maar wel competent denk ik :3:

Ik ben benieuwd hoe jij het consult gaat ervaren. Wanneer heb je een afspraak bij hem?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 november. Was eerder ook bij dr Vanstraelen geweest maar daar kwam ik heel erg duur uit, ook mede omdat de bwc niet vergoed wordt bij hem en dus hopelijk wel bij dr Bronckaers. Ik heb in 2008 een borstvergroting laten uitvoeren in de Wellnesskliniek en is niet goed gedaan, prothese zit aan 1 kant niet goed. Dus die moeten vervangen worden... Wat toen goedkoop leek komt me nu erg duur te staan :24:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.