Ga naar inhoud

indalen


Gast Peach

Aanbevolen berichten

Ik ben nu  4 weken po en al best tevreden met hoe het is geworden. Alleen mijn rechter borst zit nog vrij hoog terwijl mijn linker borst al wel aan het indalen is. Ik ga nu vanaf deze week een borstband dragen op advies van dokter Parys van de wellness kliniek. En dan moet het goed komen volgens hem. Is er iemand van jullie die dit ook heeft gehad en is dit uiteindelijk ook goed gekomen? ik hoor het graag van jullie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey

ik ben morgen 5 weken po en bij mij zakt links ook iets minder dan rechts maar het is nu wel ineens duidelijk minder geworden. Of ja, of het echt zakken is weet ik eigenlijk niet. Bovenaan zat nog een bobbel, spier of vocht, weet ik niet maar het is al minder iig. 

Wel vervelend dat je nu die band om moet. Heb je die in het begin niet gehad? Ik moest em 2 weken dag en nacht om

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Iwb:

Heyhey

ik ben morgen 5 weken po en bij mij zakt links ook iets minder dan rechts maar het is nu wel ineens duidelijk minder geworden. Of ja, of het echt zakken is weet ik eigenlijk niet. Bovenaan zat nog een bobbel, spier of vocht, weet ik niet maar het is al minder iig. 

Wel vervelend dat je nu die band om moet. Heb je die in het begin niet gehad? Ik moest em 2 weken dag en nacht om

ik had de eerste twee weken heel strak drukverband en nu draag ik dag en nacht een sport bh. En nu dus vanaf deze week die borstband. Als het goed is wordt ie vandaag geleverd, online gekocht. Ik durf niet zo goed foto's te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Peach:

ik had de eerste twee weken heel strak drukverband en nu draag ik dag en nacht een sport bh. En nu dus vanaf deze week die borstband. Als het goed is wordt ie vandaag geleverd, online gekocht. Ik durf niet zo goed foto's te plaatsen.

Ah, zo. Ik snap em. Zeker wel fijn dat het drukverband er nu af is! Kun je weer ademen en ze bewonderen ;) 

je kan evt ook foto’s prive sturen, dan ziet alleen degene ze waar je ze naar stuurt. Maar als je dat liever niet wil is dat ook geen probleem hoor. 

Maar je hebt nu wel gewoon een sportbh lijkt me? Heb namelijk ook bij iemand gelezen dat ze alleen een band had en geen bh aanhoefde. dat lijkt me echt naar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

 

Ik ben begin September geopereerd door Dr. Verdonck van de BBC en daar moet je standaard vanaf twee weken na je operatie een drukkende bostband dragen voor zes weken. Best vervelend, maar het is voor het beste hé :)

Ik merk wel dat mijn beide borsten mooi indalen zo, dus bij jou komt het zeker wel goed!

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Iwb:

Ah, zo. Ik snap em. Zeker wel fijn dat het drukverband er nu af is! Kun je weer ademen en ze bewonderen ;) 

je kan evt ook foto’s prive sturen, dan ziet alleen degene ze waar je ze naar stuurt. Maar als je dat liever niet wil is dat ook geen probleem hoor. 

Maar je hebt nu wel gewoon een sportbh lijkt me? Heb namelijk ook bij iemand gelezen dat ze alleen een band had en geen bh aanhoefde. dat lijkt me echt naar

alleen een borstband en geen bh lijkt me helemaal niet lekker zitten dan liever beide.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Peach:

alleen een borstband en geen bh lijkt me helemaal niet lekker zitten dan liever beide.

Ja, idd. Lijkt me vreselijk! :wacko: 

vind die po bh al dun genoeg... 

als ik t koud heb zie je het en mn tepels zijn soms zo gevoelig dat het schruurt als ik bijv een spijkerjasje aanheb. Heb er liever een kussentje overheen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Odettje:

Hoi!

 

Ik ben begin September geopereerd door Dr. Verdonck van de BBC en daar moet je standaard vanaf twee weken na je operatie een drukkende bostband dragen voor zes weken. Best vervelend, maar het is voor het beste hé :)

Ik merk wel dat mijn beide borsten mooi indalen zo, dus bij jou komt het zeker wel goed!

 

x

ja ik ga het meemaken zo'n band, zit er ook niet echt op te wachten maar ja ongelijke borsten is ook weer zo wat haha. Volgens de arts komt het ook goed en moet ik gewoon ook geduld hebben en ja dat is nou net waar ik niet zo goed in ben. Ik merk dat ik er toch een beetje onzeker van word. Ik heb lang gewacht voordat ik deze operatie heb laten doen en dan wil je wel dat het goed gaat.

Ben jij tevreden over hoe het gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Iwb:

Ja, idd. Lijkt me vreselijk! :wacko: 

vind die po bh al dun genoeg... 

als ik t koud heb zie je het en mn tepels zijn soms zo gevoelig dat het schruurt als ik bijv een spijkerjasje aanheb. Heb er liever een kussentje overheen ;) 

haha ik ken dat gevoel, vreselijk. Ik had nog en strapless bh en haar kon in die kussentjes uithalen en die heb ik nu in gedaan. nou dat scheelt al een hoop hoor. Ook een stuk zachter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Peach:

haha ik ken dat gevoel, vreselijk. Ik had nog en strapless bh en haar kon in die kussentjes uithalen en die heb ik nu in gedaan. nou dat scheelt al een hoop hoor. Ook een stuk zachter.

Oh slim! Zat ook al aan wattenschijfjes te denken :4: 

maar moet wel toegeven dat het nu minder aan het worden is en over een weekje mag ik weer gewone bh’s aan. Jiiihooeeeee!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Iwb:

Oh slim! Zat ook al aan wattenschijfjes te denken :4: 

maar moet wel toegeven dat het nu minder aan het worden is en over een weekje mag ik weer gewone bh’s aan. Jiiihooeeeee!!! 

die had ik ook in het begin hoor haha.

Oja een gewone bh. Ben je al wezen shoppen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Peach:

Ik ben nu  4 weken po en al best tevreden met hoe het is geworden. Alleen mijn rechter borst zit nog vrij hoog terwijl mijn linker borst al wel aan het indalen is. Ik ga nu vanaf deze week een borstband dragen op advies van dokter Parys van de wellness kliniek. En dan moet het goed komen volgens hem. Is er iemand van jullie die dit ook heeft gehad en is dit uiteindelijk ook goed gekomen? ik hoor het graag van jullie

Ik ben ook geholpen door het wellness kliniek .. ben morgen 5 weken po en mijn rechterborst zit ook nog vrij hoog ... links is goed aan het indalen en is ook groter dan rechts ... denk dat ik ook maar eens contact met ze ga opnemen... heb jij ook geen afspraak staan voor na controle ( ik namelijk niet ) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei vlindertje:

Ik ben ook geholpen door het wellness kliniek .. ben morgen 5 weken po en mijn rechterborst zit ook nog vrij hoog ... links is goed aan het indalen en is ook groter dan rechts ... denk dat ik ook maar eens contact met ze ga opnemen... heb jij ook geen afspraak staan voor na controle ( ik namelijk niet ) 

dat is bij mij precies hetzelfde. Links is ook iets groter van rechts. Nee een na controle is er niet alleen als je dat zelf wil. Beetje vreemd maar blijkbaar werken zij zo. Ik vond het wel prettig daar, lieve verpleegkundigen en een aardige arts. De operatie ging goed en het herstel eigenlijk ook wel al vond ik de pijn wel veel erger dan ik had voorgesteld van te voren. Ik kon de eerste week echt niks. Was erg blij met de goede zorgen van mijn man.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Peach:

dat is bij mij precies hetzelfde. Links is ook iets groter van rechts. Nee een na controle is er niet alleen als je dat zelf wil. Beetje vreemd maar blijkbaar werken zij zo. Ik vond het wel prettig daar, lieve verpleegkundigen en een aardige arts. De operatie ging goed en het herstel eigenlijk ook wel al vond ik de pijn wel veel erger dan ik had voorgesteld van te voren. Ik kon de eerste week echt niks. Was erg blij met de goede zorgen van mijn man.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een wissel ondergaan dat is echt een appeltje eitje... de 1e dag wat paracetamol ingenomen en daarna niks meer..  had jij met je arts contact opgenomen of gebeld met de meiden daar bij de balie... ik weet namelijk niet of Damen mijn pc het op prijs stelt dat ik daarover bel ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei vlindertje:

Ik heb een wissel ondergaan dat is echt een appeltje eitje... de 1e dag wat paracetamol ingenomen en daarna niks meer..  had jij met je arts contact opgenomen of gebeld met de meiden daar bij de balie... ik weet namelijk niet of Damen mijn pc het op prijs stelt dat ik daarover bel ... 

fijn dat een wissel niet zo veel impact heeft. ik heb ze al een paar keer gebeld. Ik vind dat dames achter de telefoon wel hele basis info geven. ik heb een mail gestuurd en ter attentie van de chirurg in mijn geval Parys en die nam toen per app contact met mij op. Dat was wel fijn hoor.

Gewoon bellen. Voor dit soort dingen is een na controle ook wel fijn maar ja .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Peach:

die had ik ook in het begin hoor haha.

Oja een gewone bh. Ben je al wezen shoppen

 Nou, ik was vorige week bij mn moeder en die had dus nog een stapel over. Ze zei dat t oude waren maar is niks mis mee. Ze heeft er gewoon te veel haha! 

Maar die zitten dus prima. 

En toevallig vandaag bij de hunkemüller geweest. Een maatje groter dan ik dacht :D 

heb een mooi setje meegenomen. Heb echt al jaaaren hetzelfde ondergoed. Dezelfde bh’s en als er een op was kocht ik dezelfde terug. 

Maar dus ook niks spannends en niet bijpassende shorts. 

Dus dat was wel hoooog tijd!

alleen nog een weekje wachten met aantrekken. Maar die laatste paar dagen lukken ook nog wel. Hoop ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Iwb:

Ja, idd. Lijkt me vreselijk! :wacko: 

vind die po bh al dun genoeg... 

als ik t koud heb zie je het en mn tepels zijn soms zo gevoelig dat het schruurt als ik bijv een spijkerjasje aanheb. Heb er liever een kussentje overheen ;) 

Ik heb van die siliconen pads van de Hunkemöller gehaald. Werkt perfect! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Iwb:

 Nou, ik was vorige week bij mn moeder en die had dus nog een stapel over. Ze zei dat t oude waren maar is niks mis mee. Ze heeft er gewoon te veel haha! 

Maar die zitten dus prima. 

En toevallig vandaag bij de hunkemüller geweest. Een maatje groter dan ik dacht :D 

heb een mooi setje meegenomen. Heb echt al jaaaren hetzelfde ondergoed. Dezelfde bh’s en als er een op was kocht ik dezelfde terug. 

Maar dus ook niks spannends en niet bijpassende shorts. 

Dus dat was wel hoooog tijd!

alleen nog een weekje wachten met aantrekken. Maar die laatste paar dagen lukken ook nog wel. Hoop ik. 

Handig zo'n moeder met teveel lingerie haha. Wel heel leuk om zelf ook wat nieuws te kopen. Ik ben ook heel benieuwd naar wat voor maat ik ga. Mijn sport bh is nu 80 C van de hema. Ik had ook een model in allemaal verschillende kleuren bh's maar die stonden ook niet echt mooi meer. Aan de bovenkant helemaal open waardoor ik er weer een hempje overheen droeg om het enig sinds nog mooi te laten lijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even een vraag aan jullie. Ik ben nu weken po. Mijn linker borst is al verder met indalen dan mijn rechter. Volgens mijn pc komt het goed en moet ik geduld hebben. Mijn rechter borst is ook wat vierkant tov mijn linker. Ik draag nu vanaf deze week een borstband over mijn sport bh. Is er iemand van jullie die dit ook herkend en waar het het uiteindelijk goed mee is gekomen. Ik maak me zo zorgen dat het niet goed komt, ik wil natuurlijk wel gelijke borsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Peach:

Ik heb even een vraag aan jullie. Ik ben nu 4 weken po. Mijn linker borst is al verder met indalen dan mijn rechter. Volgens mijn pc komt het goed en moet ik geduld hebben. Mijn rechter borst is ook wat vierkant tov mijn linker. Ik draag nu vanaf deze week een borstband over mijn sport bh. Is er iemand van jullie die dit ook herkend en waar het het uiteindelijk goed mee is gekomen. Ik maak me zo zorgen dat het niet goed komt, ik wil natuurlijk wel gelijke borsten. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een wissel ondergaan dat is echt een appeltje eitje... de 1e dag wat paracetamol ingenomen en daarna niks meer..  had jij met je arts contact opgenomen of gebeld met de meiden daar bij de balie... ik weet namelijk niet of Damen mijn pc het op prijs stelt dat ik daarover bel ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.