Ga naar inhoud

Bh hulp nodig 4 weken po


Roby

Aanbevolen berichten

Meiden, 

 

Er zijn al meerdere topics over dit onderwerp, maar ik heb nog niet genoeg info kunnen vinden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. 

 

Ik ben nu 4 weken po en mag van de arts overdag gewone bh's gaan dragen. (zo fijn!) gisteren heb ik bij de hunkenmoller twee bh's gekocht die in de winkel heel fijn zaten. Een klein vreugde dansje gemaakt toen de maat bekend werd: een 70E. Al oogt het meer als een C. 

Thuis gelijk een beugelbh aan gedaan, maar na een kwartiertje kreeg ik last. Een soort drukkend gevoel onder mijn borst (hij zit niet te strak) dus heb ik hem weer uitgedaan. Hebben jullie hier ervaring mee. 

 

Welke bh's zitten lekker? En welke geven genoeg steun. 

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. 

 

Liefs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roby, Ik ben al jaren in het bezit van een paar mooi gemaakte boobs en kan ook al jaren niet overweg met de bh’s van Hunkemöller ..

Ik ga graag naar Sapph voor een mooie bh die zitten mooi, zijn mooi en op de website ook heel vaak zeer betaalbaar omdat ze er regelmatig acties hebben .. Voor de eerste bh na mijn bv ben ik overigens ook naar een speciaalzaak gegaan die hebben toch net wat meer kijk op borsten als dat Hunkemöller heeft .. Koop niet te veel bh’s want je maat is nog niet definitief .. Zit het nog niet lekker en wil je geen nieuwe bh’s meer kopen voorlopig, doe t dan lekker nog even met je sportbh’s want misschien zitten ze over een weekje of 2 wel weer lekker ..

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.