Ga naar inhoud

Dr. Schiettecatte


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

 

Ik ben 19jaar word bijna 20 en ik zit er al een langere tijd aan te denken om me borsten te laten vergroten. Ik heb een 70B / 75A. 

Ik zit te twijfelen tussen verschillende klinieken.

Ik ben vorig jaar bij Kliniek Veldhoven op consult geweest bij Vito Koeijers en had daar een goed gevoel bij. Maar ik wachte liever nog een jaartje. Nu ik er zeker van ben om een borstvergroting te nemen wilde ik dus weer naar Vito Koeijers maar hij is geëmigreerd.. dus ben ik opzoek naar een andere chirurg.. ik ga nu ook op consult bij A Klinieken (Zevenaar) en Diana Gabriels (Eindhoven). Hebben jullie nog tips/ ervaringen bij die klinieken of evt een andere kliniek of chirurg die jullie mij aanraden of juist afraden?

 

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat diana gabriels betreft zou ik als ik jou was even een paar operatie verslagen lezen. Ik lees weinig goeds over haar kliniek met name de nazorg. De artsen die er werken zijn wel goed, maar als er iets is na de operatie kom je er maar slecht door bij haar. Ikzelf kan je dr Nio aanraden via het olvg of zoals ik bij park medisch centrum in rotterdam. Ik kom vanuit limburg maar vond de rit terug goed te doen. Ik heb bij hem de monoblock hydrogel prothese achter de spier gekregen. Ik was bang voor de gelbleeding en het asiasyndroom. Doordat het bij de hydrogel een mix is van fysiologisch zoutwater en glucose is het dus een lichaamseigen stof. mocht er iets mis gaan plas je het gewoon uit. Ze zeggen dat 1 van de nadelen rimpelvorming is, maar ik zie helemaal niks en heb ze nu bijna 10 maanden. Je voelt wel een heel klein beetje iets maar dan moet je al weten waar je naar moet zoeken. Mijn album staat openbaar dus je kunt kijken. 

Denk wel goed na over wanneer je het wilt want ik lees van veel jonge meiden dat ze na hun zwangerschappen weer een wissel willen omdat de zwangerschap ook bij prothese borsten veel kan veranderen. Het is toch veel geld. 

veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Draakje84
16 uur geleden zei Maris2711:

Hoi meiden,

 

iemand ervaring met dr. Schiettecatte werkzaam bij Cos Med Kliniek en Kliniek Veldhoven?

 

alvast bedankt!

Hi!

 

Ik ben door Dr. Schiettecatte bij cosmed geopereerd. Zeer kundige en fijne arts. 

 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Maris2711:

Hoi meiden,

 

iemand ervaring met dr. Schiettecatte werkzaam bij Cos Med Kliniek en Kliniek Veldhoven?

 

alvast bedankt!

 

Ik ben ook door dr. Schiettecatte geopereerd en vind het ook een fijne arts. Kliniek Veldhoven geeft ook goede nazorg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.