Ga naar inhoud

PusGaatjes rond borst help


Linaboob

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben echt niet blij met wat mij overkomen is maar ik wou het toch delen voor misschien advies of informatief. 

 

Begin juni heb ik mijn borsten laten doen borstlift met prothese, ik had al sillicone ben van 500cc naar 700cc gegaan. Alles prima nergens last van en 8 weken later had ik een korstje die nog niet weg was wat opviel omdat alles dicht was. Uiteindelijk kwam onder het kosje een zwart puntje eruit ik d8 misschien een overgebleven hechting. Er zaten wat meeëters rond mijn borst die heb ik verwijderd heb daar vaker last van. 

 

Een week later ging ik zwemmen, mijn borst begon vuurrood te worden en pijnlijk wat later af nam ben uiteindelijk 2 dagen later naar de eerste hulp gegaan. Inmiddels kreeg ik een soort van gele pus rondjes rond mijn tepel en verticale litekken van mijn borsten ik heb een anker. Volgende dag naar pc geweest die heeft alles open gesneden/schoongemaakt. Volgende dag zag het er al beter uit en was begonnen met antibiotica. Eerst een andere toen flucloxCilline hier moest ik langdurig aan. 

 

Bij geen verbetering acuut eruit, nou ik bleef zo nu en dan 1 bult terug krijgen in 5 weken ong. Nog steeds aan antibiotica. Ben inmiddels 5 weken verder alles genezen hoppa weer een bult die dan dikker wordt en dan pussig. Als je hem schoonmaakt blijft er een gat achter :( :(  heb er inmiddels zoveel maar het heelt redelijk. Aankomende dagen moet ik naar pc en kijken of ze er nu uit moeten. Ik wil ze helemaal niet er uit ik heb het idee dat het ondanks alles beter wordt. Wie heeft zoiets meegemaakt zat op 4x 1 capsule AB ben naar 4x2 gegaan. Ik voel me prima alleen moe. 

 

Ik ben bang dat als ik stop met antibiotica me hele borst 1 en al puisten is:(:(:(:( 

 

foto met bije borsten was in het begin en de andere 2 van vandaag.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.