Ga naar inhoud

Geen vergoeding gekregen..


Kimx

Aanbevolen berichten

lieve dames 

door veel gelezen te hebben ben ik zelf opzoek gegaan naar een plastische chirurgie en zo ben ik terecht gekomen bij Bergman we hebben afgelopen week de aanvraag ingediend en helaas afgewezen bij Ditzo ik baal hier enorm van terwijl ik wel onder de 1cm zit en aangetoond met een echo en borstplooi is er al helemaal niet..

bij welke zorgverzekering hebben jullie het vergoed gekregen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Kimx said:

Ja er stond 

Er is geen sprake van een aantoonbare ernstige verminking volgens de huidige wet- en

regelgeving.

 

echt balen..

@Kimx Zou het bij een andere zorgverzekeraar toch proberen! Zeker aangezien je aan de eisen voldoet, sommige nemen het toch een stuk strenger. Als je met de zoekfunctie op het forum zoekt naar vergoeding kom je misschien het een en ander tegen van anderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

 

stond er duidelijk op de aanvraag dat je aplasie had? Misschien moet je ook ff zoeken naar de ‘huidige wetgeving’. Zover ik weet moet je daarvoor aan twee eisen voldoen; aplasie en borstweefsel minder dan 1 cm. 

Ook even goed navragen wat op de aanvraag stond. Als daar hypoplasie op stond, was het sowieso een foute aanvraag. 

 

Heb je er al eens achteraan gebeld? Helpt ook wel eens :)

Niet elke medewerker van de zorgverzekering werkt op dezelfde manier. 

 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.