Kimx Posted September 25, 2018 Share Posted September 25, 2018 lieve dames door veel gelezen te hebben ben ik zelf opzoek gegaan naar een plastische chirurgie en zo ben ik terecht gekomen bij Bergman we hebben afgelopen week de aanvraag ingediend en helaas afgewezen bij Ditzo ik baal hier enorm van terwijl ik wel onder de 1cm zit en aangetoond met een echo en borstplooi is er al helemaal niet.. bij welke zorgverzekering hebben jullie het vergoed gekregen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fairysoap Posted September 25, 2018 Share Posted September 25, 2018 Wat vervelend Hebben ze je ook een verklaring gegeven waarom ze het niet vergoeden? Want in principe voldoe je aan de voorwaarden, toch? Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimx Posted September 25, 2018 Author Share Posted September 25, 2018 Ja er stond Er is geen sprake van een aantoonbare ernstige verminking volgens de huidige wet- en regelgeving. echt balen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vuurzonnetje Posted September 25, 2018 Share Posted September 25, 2018 4 minutes ago, Kimx said: Ja er stond Er is geen sprake van een aantoonbare ernstige verminking volgens de huidige wet- en regelgeving. echt balen.. @Kimx Zou het bij een andere zorgverzekeraar toch proberen! Zeker aangezien je aan de eisen voldoet, sommige nemen het toch een stuk strenger. Als je met de zoekfunctie op het forum zoekt naar vergoeding kom je misschien het een en ander tegen van anderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimx Posted September 25, 2018 Author Share Posted September 25, 2018 Heb ik al gedaan ik kom verschillende tegen Univé cz zilverenkruis.. ik ga het volgend jaar weer proberen maar ik twijfel tussen Univé en zilverenkruis . iemand ervaring met deze zorgverzekeringen ? Of andere Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted September 25, 2018 Share Posted September 25, 2018 Hoi hoi stond er duidelijk op de aanvraag dat je aplasie had? Misschien moet je ook ff zoeken naar de ‘huidige wetgeving’. Zover ik weet moet je daarvoor aan twee eisen voldoen; aplasie en borstweefsel minder dan 1 cm. Ook even goed navragen wat op de aanvraag stond. Als daar hypoplasie op stond, was het sowieso een foute aanvraag. Heb je er al eens achteraan gebeld? Helpt ook wel eens Niet elke medewerker van de zorgverzekering werkt op dezelfde manier. Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimx Posted September 25, 2018 Author Share Posted September 25, 2018 Hoii ik heb het vandaag pas te horen gekregen ik zal er morgen na bellen. ik had zo gehoopt op een vergoeding omdat ik onder de voorwaarden voldoe maar elke zorgverzekering is natuurlijk weer anders.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts