Ga naar inhoud

Cristaline1990 : 12 september 2018 : Dr. Lapid : MFIV


Aanbevolen berichten

Eerst nog even verder voorstellen! 

Ik ben een alleenstaande moeder van 28 jaar met een behoorlijke rot periode net achter de rug. Maar na regen komt zonneschijn en ik wou eigenlijk al jaren een BV maar ik deed niet de moeite om te sparen. Maar zoals bij veel vrouwen lopen ze een beetje leeg na zwangerschap en borstvoeding en vond ik niet dat ik de borsten had die bij een 28jarige vrouw hoorde. 

Na beetje onderzoeken over wat ik wou ging ik op consult en heb ik besloten met dr. O Lapid dat we zouden vaan voor 375cc hp dual plane (hij zei eerst 300cc maar volgens mij houd hij van kleine borsten, ik niet haha). 

6 weken laten was ik aan de beurt, gister dus! 11 uur moest ik aanwezig zijn maar werd uiteindelijk pas 13:00 geroepen omdat het uitliep. Helemaal niet zenuwachtig alleen toen ik binnen werd geroepen en alleen mee moest. Toch wel heel spannend. Mijn aller eerste operatie en narcose vond ik toch wel even eng.

daarna mee naar een ander kamertje en kwam Lapid alles nog even aftekenen en bespreken en of ik nog vragen had.. nou nee meneer maak er maar wat moois van! Nadat iedereen langs was geweest

mocht ik meelopen naar de OK, spannend hoor pff. Mocht geen lenzen in doen dus ik kon gelukkig niet zoveel zien haha maar toen kwam er wel wat paniek bij me naar boven. Gelukkig waren ze super lief en na wat geklets kreeg ik me zuurstofmasker op en weg was ik.

en oppeens weer wakker, heel raar was dat haha gelijk kijken onder de dekens,

ja hoor daar zitten ze eindelijk! Toen kwam lapid kijken hoe het ging en heb hem geloof ik wel 4keer geknuffeld en de rest van de staff ook en toen viel ik weer in slaap. 

Eenmaal goed wakker kreeg ik lekker warme lucht onder me dekens en een broodje kaas. Was rond half 3 uit

de ok dus mocht lekker om half 5 naar huis. Geen pijn toen ook nog alleen wat druk en ook geen misselijkheid.

eenmaal thuis ging het wel goed maar uiteindelijk rond 23 uur besloten om een zware pijnstiller te nemen ivm de pijn en daardoor wel oke kunnen slapen. Nu vandaag ook nog wel veel pijn, voelt alsof alles in brandstaat en elke beweging met me armen doen pijn. 

Weet iemand hoe lang dit duurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi christaline 

 

Ik ben vandaag bij dr lapid geweest en ik moet zeggen ben het met je eens qua cc hij adviseert mij 250 cc terwijl andere klinieken mij 360cc adviseerde ik vind dat nogal een verschil ik heb morgen een afspraak bij de consulent en ga dit ook even aangeven want ik leg niet zoveel geld neer om alsnog kleine borsten te hebben hahaaa more is less toch hihi hoe gaat het inmiddels met jou? 

 

Ik krijg een dual plane ronde prothese

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.