nickyworld Posted September 8, 2018 Share Posted September 8, 2018 Hallo, welke onderzoeken moesten er gedaan worden voor je OP? Bloedonderzoek? mammografie? Allergie testen? Anders? En is dat standaard? Google weet t ook niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
$ANDRA Posted September 8, 2018 Share Posted September 8, 2018 Hoihoi! Ik heb helemaal geen testen ondergaan. Goed BMI en geen geschiedenis qua ziektes of kwalen. Ook geen bekende allergieen. Maar heb het wel meer gelezen hier en vindt het juist wel een goed idee !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickyworld Posted September 8, 2018 Author Share Posted September 8, 2018 Hai @$ANDRA, ja vind ik Eigelijk ook. Aangezien een borstimplantaat het borstonderzoek kan bemoeilijken. Ik ben 35 jaar en volgens mij mag ik zoiezo binnenkort opgeroepen worden voor het bevolkingsonderzoek. Gelukkig zit het niet in de familie. maar het lijkt dat dit vooral standaard is bij dokter Verdonck Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theezakje34 Posted September 8, 2018 Share Posted September 8, 2018 Bevolkingsonderzoek voor de borsten is pas vanaf 50 jaar. ik heb geen enkel onderzoek gehad. Volgens mij wordt dat niet veel gedaan. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts