Ga naar inhoud

Anatomisch of ronde prothese Natrelle?


Aanbevolen berichten

Dames ik heb jullie hulp nodig:huh:

 

Ik heb afgelopen dinsdag mijn eerste intake gehad voor een borstvergroting.

Mijn wens is een natuurlijk ogende borst. Ik ben in principe tevreden over mijn borsten, alleen zijn ze te klein en niet passend bij de rest van mijn lichaam.

 

Ik ben 41 jaar, 1.60m en 55 kilo. Atletisch gebouwd.

 

Bij de intake heb ik uiteraard mijn wensen kenbaar gemaakt. En ook gevraagd of anatomisch niet natuurlijker uit zal zien. Dat beaamde de arts. Alleen is de ervaring met anatomische prothesen, dat ze kunnen kantelen. Wat betekent dat je weer onder het mes moet.

 

Nu mijn vraag aan jullie. Wie heeft anatomische prothesen van Natrelle laten plaatsen en wat zijn hiervan de ervaringen? Ik neig toch naar anatomisch ipv ronde prothesen!

 

Ik hoor het graag van jullie,

Liefs Ellis

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Alice 0509:

Dames ik heb jullie hulp nodig:huh:

 

Ik heb afgelopen dinsdag mijn eerste intake gehad voor een borstvergroting.

Mijn wens is een natuurlijk ogende borst. Ik ben in principe tevreden over mijn borsten, alleen zijn ze te klein en niet passend bij de rest van mijn lichaam.

 

Ik ben 41 jaar, 1.60m en 55 kilo. Atletisch gebouwd.

 

Bij de intake heb ik uiteraard mijn wensen kenbaar gemaakt. En ook gevraagd of anatomisch niet natuurlijker uit zal zien. Dat beaamde de arts. Alleen is de ervaring met anatomische prothesen, dat ze kunnen kantelen. Wat betekent dat je weer onder het mes moet.

 

Nu mijn vraag aan jullie. Wie heeft anatomische prothesen van Natrelle laten plaatsen en wat zijn hiervan de ervaringen? Ik neig toch naar anatomisch ipv ronde prothesen!

 

Ik hoor het graag van jullie,

Liefs Ellis

Hey Hey,

als ik jou was zou ik niet voor de druppel vorm gaan, idd omdat deze kan draaien! :wacko:

Zelf kreeg ik 2 weken geleden mijn bv bij dr. Verdonck. Ik heb gekozen voor motiva plus, omdat deze toch een beetje volume geeft bovenaan. Als je graag de druppelvorm wil kan je ook kiezen voor motiva ultima, deze is rond maar neemt de vorm aan van een druppel als hij geplaatst is. Zal het vb bijvoegen. 

Het is idd niet makkelijk, de juiste keuze maken. Veel succes gewenst!

grtjs xxx

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Alice 0509:

Dames ik heb jullie hulp nodig:huh:

 

Ik heb afgelopen dinsdag mijn eerste intake gehad voor een borstvergroting.

Mijn wens is een natuurlijk ogende borst. Ik ben in principe tevreden over mijn borsten, alleen zijn ze te klein en niet passend bij de rest van mijn lichaam.

 

Ik ben 41 jaar, 1.60m en 55 kilo. Atletisch gebouwd.

 

Bij de intake heb ik uiteraard mijn wensen kenbaar gemaakt. En ook gevraagd of anatomisch niet natuurlijker uit zal zien. Dat beaamde de arts. Alleen is de ervaring met anatomische prothesen, dat ze kunnen kantelen. Wat betekent dat je weer onder het mes moet.

 

Nu mijn vraag aan jullie. Wie heeft anatomische prothesen van Natrelle laten plaatsen en wat zijn hiervan de ervaringen? Ik neig toch naar anatomisch ipv ronde prothesen!

 

Ik hoor het graag van jullie,

Liefs Ellis

@Alice 0509 ik heb zelf mijn borstvergroting nog niet gehad en zal luisteren naar wat de chirurg mij aanraadt maar ik neig ook naar anatomische, puur omdat ik denk dat op mijn postuur de ronde echt te afgelijnd gaan lijken. Er wordt hier en daar gezegd dat anatomische kunnen draaien (en moest dit het geval zijn dan staan je borsten natuurlijk de andere kant op) MAAR dit zou enkel gebeuren wanneer de chirurg een te grote pocket maakt voor de implantaten. Een deskundige chirurg zal ze juist op maat maken en de anatomische implantaten hebben ook een ruwere toplaag die het draaien minder mogelijk maken. Denk dus dat het gewoon belangrijk is om een ervaren, capabele chirurg uit te kiezen die ten eerste de pocket op de juiste maat maakt en om je goed aan de voorschriften te houden na de operatie voor 6 weken zodat de prothesen zich kunnen vastzetten in je lichaam (gebeurt altijd maar wel belangrijker bij anatomische idd ter preventie van draaien).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames bedankt voor jullie reacties. 

Het is inderdaad moeilijk om een keuze te maken. De arts vindt zelf anatomisch ook het mooiste maar wil me wijzen op eventuele complicaties. Ze gaf ook aan dat de kans zeer klein is, maar wilde me er toch op wijzen.

We hebben nu het volgende afgesproken:

Ze bestelt voor de operatie beide prothesen. Zowel de ronde als de anatomische. Ze plaatst in principe eerst de ronde. Mocht dat echt niet bij mijn postuur passen of iets dergelijks, plaatst ze de anatomische. Ze weet dat ik ga voor zo natuurlijk mogelijk. Dus deze optie vond ik wel een mooi compromis.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Alice 0509:

Dames bedankt voor jullie reacties. 

Het is inderdaad moeilijk om een keuze te maken. De arts vindt zelf anatomisch ook het mooiste maar wil me wijzen op eventuele complicaties. Ze gaf ook aan dat de kans zeer klein is, maar wilde me er toch op wijzen.

We hebben nu het volgende afgesproken:

Ze bestelt voor de operatie beide prothesen. Zowel de ronde als de anatomische. Ze plaatst in principe eerst de ronde. Mocht dat echt niet bij mijn postuur passen of iets dergelijks, plaatst ze de anatomische. Ze weet dat ik ga voor zo natuurlijk mogelijk. Dus deze optie vond ik wel een mooi compromis.

 

@Alice 0509 en zo hoort het ook natuurlijk dat de dokter je daarop wijst. Wel mooi dat ze beide prothesen zal voorzien en dan zien wat het beste oogt. Spijtig dat je tijdens de operatie niet zelf even kan spieken om te kiezen ;) maar denk wel dat iedereen (zeker de dokter) een goed idee heeft van wat natuurlijker oogt dus daar zou ik me zeker geen zorgen over maken als ik van jou was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.