Ga naar inhoud

Borstvergroting


Aanbevolen berichten

Ik ben vandaag bij faceland geweest. In principe vond ik de 425 cc die voorgesteld is prachtig staan. 

Wie heeft ervaring/foto’s van deze vergroting? Ik heb een kleine b cup maar wil geen enorme borsten krijgen. Ik ben 181 lang en weeg 74 kilo. Dit pastte het beste vanwege mijn brede borst. En natuurlijk, kiezen voor ergonomix? Help!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste allen. Ik ben een dame van eind dertig. Heel lang wil ik al een borstvergroting en eindelijk heb ik de knoop doorgehakt. Ik ben bij faceland geweest en deze raadde mij 425 cc aan ik ben een dame met een mini B cup. Zou dit groot zijn? Ik wil geen d maar een volle c. Ik ben 181 groot. Daarnaast iemand ervaring met druppelvorm? Ik ga februari onder t mes, maar zou zo graag willen zien wat het verschil echt zou zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je geen pasprothese gehad? Je moet je namelijk niet teveel vastpinnen op cc maar kijken naar de pasprothese.  Deze klopt vaak met hoe het gaat worden. Ikzelf heb 370 cc monoblock hydrogel gekregen en kom van een lege c af en heb nu een mooie e die eruit ziet als een mooie d. Ik ben 1.74

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad een pasprothese gehad. Ik dacht alleen dat het uiteindelijk dan groter zou zijn. Die waren heel mooi! Ik ben groot en heb brede maar kleine borsten. Dual plane zou ik het liefst willen. Heeft iemand daar foto’s van? Ik zou zo graag het resultaat ook eens zien. Bedankt voor je reactie, doet me goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.