Ga naar inhoud

Boksen en implantaten


Gast Krullie2988

Aanbevolen berichten

Gast Krullie2988

Hoi allemaal !

 

Ik vroeg mij af of er iemand is die op een hoog niveau aan boksen doet en een borstvergroting heeft ondergaan?

 

Ik wil het heel graag en ik heb ook al een operatiedatum staan bij dr. Laura Moojen-Zaal, maar ik ben aan de andere kant heel bang dat ik straks nooit meer op mijn huidige niveau kan boksen.. Want als dat zo zou zijn, dan is een borstvergroting dit niet waard.. 

 

Ik heb nu 75B en zou anatomische 320cc dualplane krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Krullie2988:

Hoi allemaal !

 

Ik vroeg mij af of er iemand is die op een hoog niveau aan boksen doet en een borstvergroting heeft ondergaan?

 

Ik wil het heel graag en ik heb ook al een operatiedatum staan bij dr. Laura Moojen-Zaal, maar ik ben aan de andere kant heel bang dat ik straks nooit meer op mijn huidige niveau kan boksen.. Want als dat zo zou zijn, dan is een borstvergroting dit niet waard.. 

 

Ik heb nu 75B en zou anatomische 320cc dualplane krijgen. 

Hoi @Krullie2988 Ik zou het aan je pc voorleggen, horen wat zij daar over zegt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Krullie2988

Ik heb dit inderdaad aangegeven bij mijn pc en die zei dat ik de eerste 6 weken niet mocht trainen en daarna weer rustig opbouwen.. Maar dat is geen garantie dat ik weer hetzelfde niveau kan trainen. Met boksen gebruik je natuurlijk veel je borstspieren. Dat is eigenlijk het enige waarom ik nog twijfel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Krullie2988

Bedankt voor je reactie! Ik heb maandag mijn tweede (pas)afspraak, dan ga ik het er nog even goed over hebben! Operatiedatum staat sowieso al gepland: 8 november!

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zitten hier wel meer dames die aan serieuze krachttraining doen, misschien kunnen hun je helpen met de vraagt betreffende je borstspier?
Ik ben zelf nu 10 weken PO, en met 7 weken PO ging ik op vakantie. ik wilde toen een stukje zwemmen maar dat voelde nog niet goed ivm mijn borstspier iig

maar dat zal zeker wel weer bijtrekken, zodat je dat wel allemaal weer kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.