Ga naar inhoud

Niet tevreden!


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb echt lang moeten spraren voor mijn borstvergroting. 21 augustus was het zover maar nu zijn ze veel te klein! Ik ben er echt ontevereden mee, ik ben 1m64 en weeg 59. Ik had dus een volle A en heb 335 cc laten steken maar nu zit de zwelling er nog op dus ze moeten nog krimpen ook... ik ben echt verdrietig want ik heb er echt lang voor moeten spraren 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Ani21:

Hallo allemaal, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb echt lang moeten spraren voor mijn borstvergroting. 21 augustus was het zover maar nu zijn ze veel te klein! Ik ben er echt ontevereden mee, ik ben 1m64 en weeg 59. Ik had dus een volle A en heb 335 cc laten steken maar nu zit de zwelling er nog op dus ze moeten nog krimpen ook... ik ben echt verdrietig want ik heb er echt lang voor moeten spraren 

Liefje, je bent pas 1week po en je borsten hebben nog echt niet de definitieve vorm. Ze zitten nu wrs heel hoog en zijn ze erg gezwollen van t vocht. Je moet t echt de tijd geven en je zal zien dat ze gaan veranderen en dus ook de grootte. Als voorbeeld, ik kwam van een lege 75A en draag nu 75E en ik heb 340cc. Ik heb een openbaar album en ook een prive. Ik zal je toevoegen dan kun je zien hoe t in de komende weken kan veranderen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Ani21:

Hallo allemaal, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb echt lang moeten spraren voor mijn borstvergroting. 21 augustus was het zover maar nu zijn ze veel te klein! Ik ben er echt ontevereden mee, ik ben 1m64 en weeg 59. Ik had dus een volle A en heb 335 cc laten steken maar nu zit de zwelling er nog op dus ze moeten nog krimpen ook... ik ben echt verdrietig want ik heb er echt lang voor moeten spraren 

Oh, ik heb zelf nog geen ervaring omdat ik nog moet geopereerd worden maar zoals ik overal lees moet je idd gewoon veel geduld hebben zoals honnepon zegt ... . Maar ik vind het sneu voor je dat je je zo voelt :( Kop op meid, komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Ani21:

Hallo allemaal, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb echt lang moeten spraren voor mijn borstvergroting. 21 augustus was het zover maar nu zijn ze veel te klein! Ik ben er echt ontevereden mee, ik ben 1m64 en weeg 59. Ik had dus een volle A en heb 335 cc laten steken maar nu zit de zwelling er nog op dus ze moeten nog krimpen ook... ik ben echt verdrietig want ik heb er echt lang voor moeten spraren

bij mij zit er 550 cc in en ze lijken in de sportbh ook nog klein.... maar ik wacht af, het herstel is zo belangerijk dat we nu nog niet over het resultaat mogen pannikeren, dat zien we dan weer na 6 weken. nu goed herstellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-8-2018 om 22:30 zei Ani21:

Hallo allemaal, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb echt lang moeten spraren voor mijn borstvergroting. 21 augustus was het zover maar nu zijn ze veel te klein! Ik ben er echt ontevereden mee, ik ben 1m64 en weeg 59. Ik had dus een volle A en heb 335 cc laten steken maar nu zit de zwelling er nog op dus ze moeten nog krimpen ook... ik ben echt verdrietig want ik heb er echt lang voor moeten spraren 

Hoi, ik voel me hetzelfde als jij.. ik ben nu 3 weken po en vind ze ook te klein. In kleding zie je bijna geen verschil als voorheen. Ik ben 1,64 en 52 kg en heb ook 335cc (motiva full). De pc zei dat het een volle C zou worden maar daar lijkt het absoluut niet op. Ik probeer nog geduld te hebben maar kan eigenlijk niet geloven dat het wordt zoals ik gehoopt had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei summerAA:

Hoi, ik voel me hetzelfde als jij.. ik ben nu 3 weken po en vind ze ook te klein. In kleding zie je bijna geen verschil als voorheen. Ik ben 1,64 en 52 kg en heb ook 335cc (motiva full). De pc zei dat het een volle C zou worden maar daar lijkt het absoluut niet op. Ik probeer nog geduld te hebben maar kan eigenlijk niet geloven dat het wordt zoals ik gehoopt had.

Geef het alsjeblieft de tijd. Mijn borsten zijn echt alleen maar groter geworden naar mate zij meer zakten en het vocht weg ging. Ook ik heb 335 cc Motiva Full. Wat was je voorsituatie? Wellicht hebben we ongeveer hetzelfde en kan ik je toevoegen aan mijn album om je gerust te stellen. Gr Loes

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Marloesb31:

Geef het alsjeblieft de tijd. Mijn borsten zijn echt alleen maar groter geworden naar mate zij meer zakten en het vocht weg ging. Ook ik heb 335 cc Motiva Full. Wat was je voorsituatie? Wellicht hebben we ongeveer hetzelfde en kan ik je toevoegen aan mijn album om je gerust te stellen. Gr Loes

Wat fijn om te horen dat het nog kan veranderen. Ze zitten bij mij nog hoog en huid nog strak. Vocht lijkt op zich wel weg. Wanneer gingen ze bij jou zakken en kwamen ze meer naar voren? Zijn ze bij jou ook dual plane geplaatst? Ik had hiervoor 70a/75aa. Ik ben benieuwd naar jouw foto"s 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei summerAA:

Wat fijn om te horen dat het nog kan veranderen. Ze zitten bij mij nog hoog en huid nog strak. Vocht lijkt op zich wel weg. Wanneer gingen ze bij jou zakken en kwamen ze meer naar voren? Zijn ze bij jou ook dual plane geplaatst? Ik had hiervoor 70a/75aa. Ik ben benieuwd naar jouw foto"s 

Na 3 maanden zag ik toch wel een verschil met in het begin, maar je kan het verloop zien op mijn foto’s in mijn album. Wel had ik een (lege) 70B als voorsituatie. Ik zal je toevoegen aan mijn album zodat je kan kijken. Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-9-2018 om 02:25 zei Marloesb31:

Na 3 maanden zag ik toch wel een verschil met in het begin, maar je kan het verloop zien op mijn foto’s in mijn album. Wel had ik een (lege) 70B als voorsituatie. Ik zal je toevoegen aan mijn album zodat je kan kijken. Liefs 

Hoi Marloes, zou ik ook even mogen meekijken in je album alstublieft? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.