Ga naar inhoud

Anatomische of ronde???


Mar95

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb mijn eerste gesprek al gehad bij praktijk diana gabriels. Nou was ik ten eerste al benieuwd of jullie ervaring met haar hebben. Nu wou ik heel graag een anatomische prothese, hoef geen mooie inkijk en vind beetje hangen niet lelijk, wil gewoon zo natuurlijk mogelijk!! Maar nu adviseren hun en andere klanten van hun mij om rond te doen.. Snap alleen niet zo goed waarom. Is er hier iemand die bij diana gabriels de anathomische heeft laten zetten? Ben heel erg benieuwd!!! Gr nieuw lid X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey @Mar95,

ik ben niet bij gabriels geweest maar mij hebben ze rond geadviseerd omdat ik onder de spier kreeg. De spier duwd dit dan van boven wat platter waardoor je een druppelvorm effect krijgt. Als je dan een druppel onder de spier plaatst word dat smalle gedeelte nog platter geduwd. Zo heb ik het begrepen tenminste. Dus weet niet of jij het over of onder de spier krijgt, maar dit is wat ik heb begrepen van wat ze mij hebben verteld.

groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mar95 Ik heb zelf ook geen ervaring bij Diana, maar wat hierboven staat klopt inderdaad. Ik weet niet wat je voorsituatie is, maar zeker bij dames die zelf echt weinig borsten hebben kan anatomisch ervoor zorgen dat er juist aan de onderkant 'te' veel volume komt. En met dual plane duwt inderdaad de spier het bovenste gedeelte van de prothese al wat platter, waardoor er als het ware ook een druppelvorm ontstaat :) 

En bijkomend voordeel: als een ronde prothese draait maakt dat niet uit (want rond..) maar als een anatomische prothese draait heb je een groot probleem (misvormde borst) en moet je opnieuw geopereerd worden. 

 

Mij werden in ieder geval ook ronde aangeraden, en mijn doel is ook zo natuurlijk mogelijk!

 

Hopelijk helpt dit je bij je beslissing. 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.