Ga naar inhoud

Plaatselijk verharde spier aan 1 borst. Kapsel?


Aanbevolen berichten

Hi,

 

Ik heb 8 maanden geleden een BV laten doen bij Dr. Verdonck. Alles is prima verlopen en ik ben erg blij met het resultaat. Vannacht werd ik opeens wakker van pijn aan mijn rechterborst. Die is plaatselijk, bovenaan erg hard opeens, ter grote van een muntstuk. Het is zelfs een beetje rood aan de buitenkant. Ik kan pas op 11/09 op controle. Kan dit overmatig kapselvorming zijn? Of kan het dat de prothese is verschoven en het daardoor zo raar voelt en de spier hard is? Mijn prothese zit achter de spier. Ik maak me zorgen...

 

Liefs,

B.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op ‎28‎-‎8‎-‎2018 om 16:40 zei Boobelientje:

Hi,

 

Ik heb 8 maanden geleden een BV laten doen bij Dr. Verdonck. Alles is prima verlopen en ik ben erg blij met het resultaat. Vannacht werd ik opeens wakker van pijn aan mijn rechterborst. Die is plaatselijk, bovenaan erg hard opeens, ter grote van een muntstuk. Het is zelfs een beetje rood aan de buitenkant. Ik kan pas op 11/09 op controle. Kan dit overmatig kapselvorming zijn? Of kan het dat de prothese is verschoven en het daardoor zo raar voelt en de spier hard is? Mijn prothese zit achter de spier. Ik maak me zorgen...

 

Liefs,

B.

Hi,  Hoe was je controle afspraak? Niets ernstigs?

 

XX BrownieG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.