Ga naar inhoud

Advies gevraagd: BH's voor grote meiden


Kelly_E

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!

Binnenkort laat ik als alles loopt zoals gepland een borstvergroting uitvoeren maar omdat ik groot ben ben ik bang dat mijn zoektocht naar BH's wel eens wat tijd en meer geld zal gaan kosten.

Omdat mijn bovenlichaam vrij lang is zijn de bandjes van vele merken te kort (zelfs als ik ze op het uiterste zet) en nu vroeg ik me af of er nog meiden zijn die ditzelfde "probleem" hebben en bepaalde merken kunnen aanraden die wel langere bandjes maken. 

Om maar een idee te geven, Hunkermüller past me nooit en als het kan zou ik wel liefst ook in een gelijkaardig minder duur merk kunnen shoppen. Het enige merk waarvan ik de bandjes wel lang genoeg kan maken is Women's Secret maar die hebben standaard B en C en ik denk dat mijn borsten iets groter zullen uitvallen naar de operatie. Dus denk dat ik niet meer bij Women's Secret zal kunnen shoppen... :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.