Guest Roosh

Nieuw hier :) heb al consult staan bij a-kliniek

Recommended Posts

Guest Roosh

Hoi allemaal, 

Ik ben roos en vanwege mijn persoonlijke theezakergernis heb ik mij hier aangemeld,

in het dagelijks leven heb ik de zorg voor mijn 4 kindjes, 

Ik heb nauwelijks ontwikkelde borsten en na de zwangerschappen nog ergere pudding vandaar dat ik een consult heb staan bij a-kliniek (Zevenaar) 

Iemand ervaring met deze kliniek? 

Guest Roosh

Operatie datum 1 oktober 

A-kliniek door van Onselen... 

Ikke :D

20 augustus geopereerd door dr van Onselen.. Maar net gereed om mn ledikantje in te kruipen dus ik doe mn verhaal morgen ff ;)

Hoi hoi, geen ervaring daar maar onze operatiedatum is bijna gelijk.

Ik ga 2okt onder het mes.

suc6 en aftellen maar;-)

Hey meid.

Als je bij zoeken "ervaring Polytech microthane" intoetst dan popt mijn topic wel naar boven. Daar staan zowel mijn ervaring als die van @e.e.f. met Aklinieken. Ben nu dik 2 weken geleden geopereerd en morgen eind van de middag moet ik weer naar de kliniek in Groningen om de hechtingen eruit te halen. Spannend moment. 

Ik ben zeer te spreken over dr van Onselen. No nonsens en een ontzettend gerustellende man in de OK. Ook op de uitslaapkamer is hij tot 2 maal toe langs geweest om ff te checken of je je goed voelt. Ik kan natuurlijk nog niet veel zeggen over het eindresultaat maar ben nu al dolblij met mn voorgevel mede dankzij zijn advies. Welke protheses krijg je ?? 

Hoi @Roosh

Ik heb een zeer goeie ervaring ervaren met deze kliniek. Ben door Dr Van Onselen geopereerd. Vandaag precies 2 jr geleden. 

Mijn album staat openbaar dus je kan ff kijken...

Lieve gr Eef...

Guest Roosh

dankje @e.e.f. heb toevallig net je pagina bekeken

en in je fotoś gesnuffeld, mooi hoor!!!!

blijf het toch apart vinden wat het aantal ccś met iemand doen dat is echt enorm verschillend zeg

xx

Guest Roosh

@$ANDRA dank voor de tip

ik krijg ook de polytech microthane (380cc)

klinkt echt zo mega groot in mn oren... maar met passen vond ik het heel mooi 

heb ook al begrepen dat het normaal is om ineens bang te zijn om iet s verkeerd te doen, het zal dus wel goed komen ;)

xx

@Roosh Hahaha toevallig...

Dank je!!!

Het hangt zo af van je lengte, gewicht, voorsituatie enz... Daarom kan je ook nooit het aantal cc met een ander vergelijken. Dat maakt het vaak ook zo lastig.

Je moet nog op consult begreep ik?

Lieve gr Eef...

Ow hahaha het gaat bij elkaar langs zie ik...

Als je erg twijfels kan je nog es voor een passessie gaan.

Lieve gr Eef...

Guest Roosh

komt goed ben al op consult geweest, gisteren maar met passen was ik dik tevreden dus komt helemaal goed joh :)

Owwww mooi zo!!!

Ik wens je alvast heel veel s6 voor de operatie en de voorbereidingen... 

Lieve gr Eef...

Hoihoi !!

Hoe was je consult verder ? 

Goed gevoel erbij ??

Toen ik na consult de kliniek uitliep en tot bezinning kwam sloeg ik ook mn handen voor mn ogen..hahaha 385 cc !!! Wat heb ik gedaaaaan...

Maar heel veel fotos bekeken en het valt zo ontzettend verschillend bij iedereen.. Ik heb vertrouwen gehad in dr van Onselen en als ik ze nu zie zijn ze qua maat echt perfect. Had ze ook echt niet kleiner willen hebben. 

Ik heb maar 2 foto's in mn album maar als je wilt kan ik je toevoegen om te zien hoe 385 cc bij mij uitvalt. Ik heb het type Optimam gekregen omdat ik een wat langer bovenlijf heb. Een brede projectie zou bij mij teveel SideBoob veroorzaken.

Guest Roosh

consult was best grappig ik heb me vooraf al enorm verdiept dus vooral het passen was voor mij interessant verder wist ik al wat ik wilde,
heb er zeker een goed gevoel bij, weet ook precies hoe mijn borsten er uit zagen toen ik mn baby voedde, nou die maat gaat het zoon beetje worden dat is fijn.

hahaha die reactie, daar ben ik idd op consult al voor gewaarschuwd dus ik weet wat er gaat komen.

ik zou graag je fotoś zien ben zeer benieuwd :)

xx