Ga naar inhoud

Nieuw hier :) heb al consult staan bij a-kliniek


Gast Roosh

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

Ik ben roos en vanwege mijn persoonlijke theezakergernis heb ik mij hier aangemeld,

in het dagelijks leven heb ik de zorg voor mijn 4 kindjes, 

Ik heb nauwelijks ontwikkelde borsten en na de zwangerschappen nog ergere pudding vandaar dat ik een consult heb staan bij a-kliniek (Zevenaar) 

Iemand ervaring met deze kliniek? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
9 uur geleden zei Roosh:

Operatie datum 1 oktober 

A-kliniek door van Onselen... 

 

Hey meid.

Als je bij zoeken "ervaring Polytech microthane" intoetst dan popt mijn topic wel naar boven. Daar staan zowel mijn ervaring als die van @e.e.f. met Aklinieken. Ben nu dik 2 weken geleden geopereerd en morgen eind van de middag moet ik weer naar de kliniek in Groningen om de hechtingen eruit te halen. Spannend moment. 

Ik ben zeer te spreken over dr van Onselen. No nonsens en een ontzettend gerustellende man in de OK. Ook op de uitslaapkamer is hij tot 2 maal toe langs geweest om ff te checken of je je goed voelt. Ik kan natuurlijk nog niet veel zeggen over het eindresultaat maar ben nu al dolblij met mn voorgevel mede dankzij zijn advies. Welke protheses krijg je ?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje @e.e.f. heb toevallig net je pagina bekeken

en in je fotoś gesnuffeld, mooi hoor!!!!

blijf het toch apart vinden wat het aantal ccś met iemand doen dat is echt enorm verschillend zeg

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@$ANDRA dank voor de tip

ik krijg ook de polytech microthane (380cc)

klinkt echt zo mega groot in mn oren... maar met passen vond ik het heel mooi 

heb ook al begrepen dat het normaal is om ineens bang te zijn om iet s verkeerd te doen, het zal dus wel goed komen ;)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei e.e.f.:

Ow hahaha het gaat bij elkaar langs zie ik...

Als je erg twijfels kan je nog es voor een passessie gaan.

 

Lieve gr Eef...

komt goed ben al op consult geweest, gisteren maar met passen was ik dik tevreden dus komt helemaal goed joh :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Roosh:

komt goed ben al op consult geweest, gisteren maar met passen was ik dik tevreden dus komt helemaal goed joh :)

 

Owwww mooi zo!!!

Ik wens je alvast heel veel s6 voor de operatie en de voorbereidingen... 

 

Lieve gr Eef...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Roosh:

@$ANDRA dank voor de tip

ik krijg ook de polytech microthane (380cc)

klinkt echt zo mega groot in mn oren... maar met passen vond ik het heel mooi 

heb ook al begrepen dat het normaal is om ineens bang te zijn om iet s verkeerd te doen, het zal dus wel goed komen ;)

 

xx

Hoihoi !!

Hoe was je consult verder ? 

Goed gevoel erbij ??

Toen ik na consult de kliniek uitliep en tot bezinning kwam sloeg ik ook mn handen voor mn ogen..hahaha 385 cc !!! Wat heb ik gedaaaaan...

Maar heel veel fotos bekeken en het valt zo ontzettend verschillend bij iedereen.. Ik heb vertrouwen gehad in dr van Onselen en als ik ze nu zie zijn ze qua maat echt perfect. Had ze ook echt niet kleiner willen hebben. 

Ik heb maar 2 foto's in mn album maar als je wilt kan ik je toevoegen om te zien hoe 385 cc bij mij uitvalt. Ik heb het type Optimam gekregen omdat ik een wat langer bovenlijf heb. Een brede projectie zou bij mij teveel SideBoob veroorzaken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei $ANDRA:

Hoihoi !!

Hoe was je consult verder ? 

Goed gevoel erbij ??

Toen ik na consult de kliniek uitliep en tot bezinning kwam sloeg ik ook mn handen voor mn ogen..hahaha 385 cc !!! Wat heb ik gedaaaaan...

Maar heel veel fotos bekeken en het valt zo ontzettend verschillend bij iedereen.. Ik heb vertrouwen gehad in dr van Onselen en als ik ze nu zie zijn ze qua maat echt perfect. Had ze ook echt niet kleiner willen hebben. 

Ik heb maar 2 foto's in mn album maar als je wilt kan ik je toevoegen om te zien hoe 385 cc bij mij uitvalt. Ik heb het type Optimam gekregen omdat ik een wat langer bovenlijf heb. Een brede projectie zou bij mij teveel SideBoob veroorzaken.

 

consult was best grappig ik heb me vooraf al enorm verdiept dus vooral het passen was voor mij interessant verder wist ik al wat ik wilde,
heb er zeker een goed gevoel bij, weet ook precies hoe mijn borsten er uit zagen toen ik mn baby voedde, nou die maat gaat het zoon beetje worden dat is fijn.

hahaha die reactie, daar ben ik idd op consult al voor gewaarschuwd dus ik weet wat er gaat komen.

 

ik zou graag je fotoś zien ben zeer benieuwd :)

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roosh 

Ik heb je toegevoegd hoor..

Heb maar 2 of 3 fotos erin staan..

Vandaag eindelijk mn hechtingen eruit dus was van plan vanavond even nieuwe fotos te plaatsen. 

 

Fijn dat je een goed gevoel hebt bij je consult. Had ik ook meteen.

Spannend voor je..

4 kindjes joh..ik heb er 2.. 1 van 5 en 1 van 2..Moet wel zeggen dat ik dat best vervelend vond, de jongste is nogal een stuntel en mn herstel zit het "mama troosten" echt wel in de weg hoor...De oudste weet dat mama "verband" heeft en is heel zorgzaam, maar zal blij zijn als ik gewoon alles weer kan doen met de kids. Gelukkig helpt mn vriend enorm mee en heb ook hulp van moeder, schoonmoeder en schoonzusje. Zonder hun was het hier een bende aangezien mn vriend ook alweer anderhalf week aan het werk is..

Hulp regelen is dus wel echt een aanrader hoor !! 

 

Heeeel veel succes met aftellen..

Voor je het weet zijn ze er :57:

Liefs !!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-9-2018 om 10:26 zei $ANDRA:

@Roosh 

Ik heb je toegevoegd hoor..

Heb maar 2 of 3 fotos erin staan..

Vandaag eindelijk mn hechtingen eruit dus was van plan vanavond even nieuwe fotos te plaatsen. 

 

Fijn dat je een goed gevoel hebt bij je consult. Had ik ook meteen.

Spannend voor je..

4 kindjes joh..ik heb er 2.. 1 van 5 en 1 van 2..Moet wel zeggen dat ik dat best vervelend vond, de jongste is nogal een stuntel en mn herstel zit het "mama troosten" echt wel in de weg hoor...De oudste weet dat mama "verband" heeft en is heel zorgzaam, maar zal blij zijn als ik gewoon alles weer kan doen met de kids. Gelukkig helpt mn vriend enorm mee en heb ook hulp van moeder, schoonmoeder en schoonzusje. Zonder hun was het hier een bende aangezien mn vriend ook alweer anderhalf week aan het werk is..

Hulp regelen is dus wel echt een aanrader hoor !! 

 

Heeeel veel succes met aftellen..

Voor je het weet zijn ze er :57:

Liefs !!

 

 

hihi lief,

 

ja 4 stuks... in de leeftijden 8,5...5...3,5...15maanden

mn vriend is elke dag om 16.00uur thuis en hij kan goed koken

de oudste 2 gaan naar school en dan laat ik ze overblijven dan zijn ze dus weg tot 15.30 uur

 

voor de kleintjes probeer ik voor in ieder geval 1 kind per dag (voor de eerste week) oppas te regelen

huis poetsen doet de schoonmaakster..

 

tsja wat wil je nog meer he :P

 

hulp van familie krijg ik niet heb geen contact meer met ze dus helaas, maar heb fijne vriendinnen die hier en daar wel eens willen helpen :)

 

hoe is t bij jou nu de hechtingen er uit zijn?

 

jaaaa voor ik het weet zijn ze er zal zo eens kijken of ik foto's kan plaatsen vn hoe het er nu uit ziet en van t pas moment...

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Roosh:

hihi lief,

 

ja 4 stuks... in de leeftijden 8,5...5...3,5...15maanden

mn vriend is elke dag om 16.00uur thuis en hij kan goed koken

de oudste 2 gaan naar school en dan laat ik ze overblijven dan zijn ze dus weg tot 15.30 uur

 

voor de kleintjes probeer ik voor in ieder geval 1 kind per dag (voor de eerste week) oppas te regelen

huis poetsen doet de schoonmaakster..

 

tsja wat wil je nog meer he :P

 

hulp van familie krijg ik niet heb geen contact meer met ze dus helaas, maar heb fijne vriendinnen die hier en daar wel eens willen helpen :)

 

hoe is t bij jou nu de hechtingen er uit zijn?

 

jaaaa voor ik het weet zijn ze er zal zo eens kijken of ik foto's kan plaatsen vn hoe het er nu uit ziet en van t pas moment...

 

x

 

Ow dat heb je goed geregeld dan.

Hulp van lieve vriendinnen is altijd goed, die kun je nooit teveel vragen..

En vriendlief heeft zelf ook alleen maar voordeel bij een snel herstel..

 

Je hebt ook nog jonge kinderen dus..

Nou, ik dachr bij mezelf: dan maar ff lekker opvoedkundig onverantwoord bezig zijn en de tv met tekenfilms overuren laten maken..hahaha..De regels doen we straks wel weer.. 

Ik kan ook gewoon heel slecht delegeren dus deed ook al snel wel weer dingetjes als was opvouwen en broodjes smeren hoor. Maar dan wel met mn bovenarmen strak tegen mn lichaam aan zodat mn borstspieren wel ontlast werden. Maarrr nog wel zwelling dus misschien wel ff wat te vroeg geweest. 1 knoopje zat wat vast en die deed me wel ff pijn maar verder gaat het goed. Ben erg blij dat ze er zo rustig uitzien.. Nog steeds zo bang voor infecties..

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei $ANDRA:

 

Ow dat heb je goed geregeld dan.

Hulp van lieve vriendinnen is altijd goed, die kun je nooit teveel vragen..

En vriendlief heeft zelf ook alleen maar voordeel bij een snel herstel..

 

Je hebt ook nog jonge kinderen dus..

Nou, ik dachr bij mezelf: dan maar ff lekker opvoedkundig onverantwoord bezig zijn en de tv met tekenfilms overuren laten maken..hahaha..De regels doen we straks wel weer.. 

Ik kan ook gewoon heel slecht delegeren dus deed ook al snel wel weer dingetjes als was opvouwen en broodjes smeren hoor. Maar dan wel met mn bovenarmen strak tegen mn lichaam aan zodat mn borstspieren wel ontlast werden. Maarrr nog wel zwelling dus misschien wel ff wat te vroeg geweest. 1 knoopje zat wat vast en die deed me wel ff pijn maar verder gaat het goed. Ben erg blij dat ze er zo rustig uitzien.. Nog steeds zo bang voor infecties..

haha ja idd netflix word mn held een tijdje denk ik ;)

maar mn kindjes kunnen zich ook goed vermaken met speelgoed of tekenspulletjes vertrouw er wel op dat dat goed komt, enige wat puzzelen zal worden is hoe ik mn kleintje in en uit t ledikant krijg smiddags... denk met een krukje er naast en veel zelf laten klimmen ofzo,

 

gebruik jij nog iets van suplementen om het herstel te bevorderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Roosh:

haha ja idd netflix word mn held een tijdje denk ik ;)

maar mn kindjes kunnen zich ook goed vermaken met speelgoed of tekenspulletjes vertrouw er wel op dat dat goed komt, enige wat puzzelen zal worden is hoe ik mn kleintje in en uit t ledikant krijg smiddags... denk met een krukje er naast en veel zelf laten klimmen ofzo,

 

gebruik jij nog iets van suplementen om het herstel te bevorderen?

Ons zoontje van 2.5 jaar sliep nog een zn ledikantje dus die hebben we eem week voor de operatie in een 1 persoons gelegd. Gaat super alleen gaat meneer sochtends lekker buurten bij zn broer die daar minder blij mee is..haha..en ik ben sochtends nog niet zo flexibel dat ik altijd zin heb om hem naar zijn kamer te brengen dat ie daar nog ff spelen mag..Daarnaast hebben we hem echt moeten leren om zelf de trap op en af te gaan. We hebben een open grote trap dus tilde hem nog te vaak waardoor meneer vrij lui was geworden..maar ja.. Mama was niet voornemens tig keer daags of uberhaupt te gaan tillen. 

Wat ik zelf vervelend vond dat ik ze niet lekker kon instoppen en een dikke kus kon geven terwijl ze lekker onder de dekens lagen. Dit gaat gelukkig al beter.

Ik heb zowel magnesium 2x daags als Arnica Montana D6 tabletjes geslikt (3× daaga 2 stuks) en ben daar ongeveer 3 weken voor de operatiedatum mee begonnen.

Heb wel zwelling maar geen blauwe plek of striem te bekennen. Kan je nie zeggen met zekerheid of ik er wat aan gehad heb maar baat het nie dan schaadt het nie toch ?!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei $ANDRA:

Ons zoontje van 2.5 jaar sliep nog een zn ledikantje dus die hebben we eem week voor de operatie in een 1 persoons gelegd. Gaat super alleen gaat meneer sochtends lekker buurten bij zn broer die daar minder blij mee is..haha..en ik ben sochtends nog niet zo flexibel dat ik altijd zin heb om hem naar zijn kamer te brengen dat ie daar nog ff spelen mag..Daarnaast hebben we hem echt moeten leren om zelf de trap op en af te gaan. We hebben een open grote trap dus tilde hem nog te vaak waardoor meneer vrij lui was geworden..maar ja.. Mama was niet voornemens tig keer daags of uberhaupt te gaan tillen. 

Wat ik zelf vervelend vond dat ik ze niet lekker kon instoppen en een dikke kus kon geven terwijl ze lekker onder de dekens lagen. Dit gaat gelukkig al beter.

Ik heb zowel magnesium 2x daags als Arnica Montana D6 tabletjes geslikt (3× daaga 2 stuks) en ben daar ongeveer 3 weken voor de operatiedatum mee begonnen.

Heb wel zwelling maar geen blauwe plek of striem te bekennen. Kan je nie zeggen met zekerheid of ik er wat aan gehad heb maar baat het nie dan schaadt het nie toch ?!?

haha idd

 

de mijne zijn heel beweeglijk en willen altijd helpen of zelf doen dus dat is wel weer een voordeel 

nee baad het niet dan schaad het niet denk zelf aan royal jelly om te gaan nemen dat heb ik laatst na mn bevalling ook gedaan en was daar erg tevreden over..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 4-9-2018 om 23:06 zei Roosh:

Operatie datum 1 oktober 

A-kliniek door van Onselen... 

 

Oee spannend. Ik ben ook door dezelfde arts geopereerd afgelopen maandag! 

395 cc. Ik wilde eigenlijk wat meer, maar dan zou het een high profile worden, dus te punttig en raadden ze niet aan. Nu is het voor mij dus afwachten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei ayss:

Oee spannend. Ik ben ook door dezelfde arts geopereerd afgelopen maandag! 

395 cc. Ik wilde eigenlijk wat meer, maar dan zou het een high profile worden, dus te punttig en raadden ze niet aan. Nu is het voor mij dus afwachten.

 

Hé, ah tof, hoe is t nu met je? Zit je erg in de prak? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.