Ga naar inhoud

Hi there


KAAT)

Aanbevolen berichten

ook ik stel me even voor. Laat ik het bij m’n forumnaam Kaat houden. Bijna 26 jaar en helaas stond ik niet vooraan toen de borsten werden uitgedeeld.

 

Denk al heel lang over een vergroting, maar durfde nooit door de reacties van anderen. Nu er toch voor gekozen het te doen, al brengt dat weer andere twijfels mee, haha.

 

Eerste consult via Diana Gabriels gehad. Ging allemaal vrij snel en het was druk. Maar ach. Uiteindelijk gaat het om de arts die je opereert. Dat zou dr. Peters worden. Veel positieve verhalen natuurlijk, dus dat is fijn. Ook via via (vriendin van mij die heeft een vriendin die het heeft laten doen via DG bv.). Echter, ik kom uit het zuiden des lands en de afspraak staat in Oisterwijk - Janssen kliniek. Daar lees ik dan weer een stuk minder positieve dingen over..dan vraag ik me af; zo’n goede arts als hij, waarom opereert hij ook daar? Gaat mijn operatie dan straks wel goed? En wat ik me ook blijf afvragen is hoe het via Diana Gabriels relatief goedkoop kan zijn ten opzichte van anderen?

 

Ondanks dat de afspraak staat dus nog wel wat twijfels. Hopelijk kunnen die mede door verhalen van andere verholpen worden! Of me anders in ieder geval andere inzichten geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik zag het al inderdaad. Ga komende tijd alles eens rustig doorlezen. Ben het verder ook met je eens hoor: het gaat uiteindelijk om de uitvoerende arts. En blijkbaar is die (gelukkig) zeer positief! Echter, het doet toch wel wat met je gevoel als een consult misschien niet gaat zoals je verwacht of als de locatie waar je dan wordt geholpen niet zo fijn in het nieuws komt. Al met al is het toch best spannend en dan wil je van alles eigenlijk het beste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik zou voor je eigen gevoel voor de zekerheid nog ergens anders een consult inplannen.

Mijn eerste consult vond ik ok maar een Mwah gevoel.

Voor de zekerheid ergens anders geweest en ik dacht wauw Yes hier wil ik!

Meteen datum geprikt:-)

Waren trouwens andere klinieken hoor.

suc6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Dhc158:

Hoi hoi

 

ik ben ook via gabriels geopereerd bij janssen

ik lees ook positieve dingen maar als je mij vraagt... kijk lekker verder :-)

Wil je daar misschien meer over kwijt? Mag ook in een pb anders hoor. Lag dat aan Gabriels, of de kliniek waar je uiteindelijk bent behandeld? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei KAAT):

Wil je daar misschien meer over kwijt? Mag ook in een pb anders hoor. Lag dat aan Gabriels, of de kliniek waar je uiteindelijk bent behandeld? 

 

 

Ik heb een verslag dat heet veel pech...

die staat onder forum: complicaties

lees die maar als je Tijd hebt dan kun je zelf oordelen :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.