Ga naar inhoud

Dr Verdonck - Diest


Aanbevolen berichten

Beste dames,

 

Ik ben sinds vandaag lid van dit forum. Ik volg het al enkele weken zonder lid te zijn.

Sinds ik mijn eerste consult bij Dr Verdonck heb vastgelegd op 28/8, heb ik me lid gemaakt.

 

Ik ben 24jaar en 1.67m groot. Ik weeg een 62kilo.

Ik heb momenteel een B85, maar dit in super-push up BH's. Ookal denk ik dat ik vaak de verkeerde maat kies..

Ik ben al jaren ontevreden over mijn borsten. Ik vind dat ze niet in proportie zijn met de rest van mijn lichaam. Erg dik ben ik niet, maar super slank zou ik ook niet durven zeggen. Sinds dat er enkele vriendinnen van me de ingreep hebben laten doen, heb ik al veel vragen kunnen stellen en heb ik de knoop half doorgehakt. Ik ga een borstvergroting laten doen.:18:

 

Ik kijk erg uit naar het consult, maar heb er toch wat zenuwen voor. Ook ben ik de 'eeuwige twijfelaar'. 

Ik denk al snel 'doe ik er wel goed aan?' Wat als er iets misloopt?' Heb ik die drastische ingreep écht nodig?'...

Maar toch wil ik het heel graag. Erg vervelend, z'n gedachten...

 

Ik heb reeds enorm veel liggen opzoeken over borstvergrotingen. Forums gelezen, foto's gezien, filmpjes op youtube bekeken over dames dewelke hun verhaal hierover vertellen en ook de verschillende klinieken/dokters vergeleken. Dr Verdonck kwam hier steeds super positief uit, vandaar mijn keuze. Ook is deze slechts 30min-45min rijden van waar ik woon.

 

Toen ik mailde naar de Belgian Breast Clinic, kreeg ik een dag later al antwoord. We mailde wat heen en weer, maar telkens antwoordde er een andere medewerkster en was er al een consult ingevuld, terwijl ik al had gezegd dat ik dan wilde komen.

Ze schreven soms zelfs mijn voornaam verkeerd...:huh: 

Doch snelle communicatie en vriendelijke mensen. Al snel lag de afspraak voor 28/8 vast.

 

Hoe hebben jullie je op het eerst consult voorbereid? Welke vragen moet ik zeker stellen? Waar moet ik op letten?

Wat zijn de wachttijden om de operatie vervolgens te laten uitvoeren?

 

Hopelijk verveel ik jullie niet met deze post, maar ik ben echt nog een leek...

Als er dames dit lezen, die zich kunnen relateren met mijn situatie, hoor ik het graag!

 

Groetjes, Daffi ^_^

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeyheey,

ik ben 21, 1,75m en weeg 65 kg. Ik had voorheen 80AA. Ook ik twijfelde of ik t moest doen... maar ben bij me besluit gebleven. 

Ik ben deze week dinsdag geopereerd door Verdonk. Erg fijne vent. Ik was bang een paniek aanval te krijgen, heb ik vaker last van, maar ze stelde me allemaal erg gerust. Ik had de veel vragen en die kan ik je wel geven maar ik heb ze niet hoeven stellen. Hij is de eerste geweest voor mij die alles had verteld wat ik moest weten.

Inderdaad is communicatie heel snel net als een operatie datum plannen. Hij zei mij ook bij het consult dat omdat hij alleen maar borstoperaties doet, hij kortere wachtlijst heeft. Probeer je goed voor te stellen wat je zou willen. Dat heeft het mij makkelijk gemaakt.

ik heb ook veel op internet gekeken en gelezen en kwam erachter dat de grootste spijt van een borstvergroting is dat ze te klein zijn gegaan... tis namelijk even wennen. Ik had wel mijn vriend bij me zodat ik niet te groot kies.. mijn vriend houd niet van te groot en ik wilde graag zo natuurlijk mogelijk. Zoals ik nu kan zien is dat gelukt... helaas word je voor 2 weken in verband gezet en kun je niks zien... net een kadootje..

ik hoop dat je er wat aan hebt en anders zien we je vragen hier wel verschijnen.

groetjesss

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei 8008135:

Heeyheey,

ik ben 21, 1,75m en weeg 65 kg. Ik had voorheen 80AA. Ook ik twijfelde of ik t moest doen... maar ben bij me besluit gebleven. 

Ik ben deze week dinsdag geopereerd door Verdonk. Erg fijne vent. Ik was bang een paniek aanval te krijgen, heb ik vaker last van, maar ze stelde me allemaal erg gerust. Ik had de veel vragen en die kan ik je wel geven maar ik heb ze niet hoeven stellen. Hij is de eerste geweest voor mij die alles had verteld wat ik moest weten.

Inderdaad is communicatie heel snel net als een operatie datum plannen. Hij zei mij ook bij het consult dat omdat hij alleen maar borstoperaties doet, hij kortere wachtlijst heeft. Probeer je goed voor te stellen wat je zou willen. Dat heeft het mij makkelijk gemaakt.

ik heb ook veel op internet gekeken en gelezen en kwam erachter dat de grootste spijt van een borstvergroting is dat ze te klein zijn gegaan... tis namelijk even wennen. Ik had wel mijn vriend bij me zodat ik niet te groot kies.. mijn vriend houd niet van te groot en ik wilde graag zo natuurlijk mogelijk. Zoals ik nu kan zien is dat gelukt... helaas word je voor 2 weken in verband gezet en kun je niks zien... net een kadootje..

ik hoop dat je er wat aan hebt en anders zien we je vragen hier wel verschijnen.

groetjesss

 

Bedankt voor je reactie!

Leuk om te horen dat je er z’n goede ervaring hebt gehad.

Je bent wel een stuk slanker als mij. 

Wat ik voor ogen heb, zijn natuurlijke volle borsten. Niet té groot, niet té rond.

Hoeveel cc heb je genomen? 

 

Grtjs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Daffi:

Bedankt voor je reactie!

Leuk om te horen dat je er z’n goede ervaring hebt gehad.

Je bent wel een stuk slanker als mij. 

Wat ik voor ogen heb, zijn natuurlijke volle borsten. Niet té groot, niet té rond.

Hoeveel cc heb je genomen? 

 

Grtjs 

Geen probleem,

ik heb 355cc motiva ergonomix en had het zelfde voor ogen als jij. Het motiva en het ergonomix zal Verdonck nog uitleggen. Maar dat ik 355cc heb gepakt betekend eig helemaal niks want ik krijg daar een c mee en een ander weer een D... gewoon even afwachten en passen.

en trouwens over je twijfel... vertel Verdonck daar gewoon over. Hij zal je twijfel wegnemen en dan kun je dan je keuze maken doe ik het of niet...

groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

 

Ik ben ook een eeuwige twijfelaar net als jij, en door mij goed te informeren op dit forum kwam ik ook bij dr Verdonck terecht. Het consult verliep echt heel goed en hij nam bij mij de laatste twijfel weg. Z'n uitleg is echt volledig en hij luistert naar je wensen. M'n operatie staat gepland op 3 september (volgende week!!). Toch twijfelde ik al van mijn 16 jaar, dus het was geen gemakkelijk proces. Ik ben 22 jaar, 1.69 m en weeg 53 kg. Ik wou ook zo natuurlijk mogelijk en krijg 255 cc Motiva Ergonomix :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, hoe laat heb je je consult vandaag? Ik moet op controle komen ( 4 maanden po ). Maak je een lijstje met vragen, want als je daar zit dan vergeet je de helft. Indien je na het eerste consult nog twijfelt kan je gratis nog een consult plannen om nog eens te passen of vragen te stellen. De wachttijd op een operatie ligt ook een beetje aan jou beschikbaarheid. Ik heb zelf 1,5 maand gewacht zodat ik in mijn vakantie geopereerd kon worden, maar ik ken ook iemand die de week erna al geopereerd kon worden. Ik deed overigens voor afspraken gewoon bellen. Vragen kan je wel altijd mailen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en onder 'algemene informatie borstvergroting' op de voorpagina van dit forum kan je een vastgepind mapje vinden dat 'vragen voor pc' noemt. Daar heb ik enorm veel aan gehad! Lees zeker ook de commentaren op de initiële post, daar zitten ook nog veel goeie vragen tussen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-8-2018 om 06:40 zei Odettje:

Hoi!

 

Ik ben ook een eeuwige twijfelaar net als jij, en door mij goed te informeren op dit forum kwam ik ook bij dr Verdonck terecht. Het consult verliep echt heel goed en hij nam bij mij de laatste twijfel weg. Z'n uitleg is echt volledig en hij luistert naar je wensen. M'n operatie staat gepland op 3 september (volgende week!!). Toch twijfelde ik al van mijn 16 jaar, dus het was geen gemakkelijk proces. Ik ben 22 jaar, 1.69 m en weeg 53 kg. Ik wou ook zo natuurlijk mogelijk en krijg 255 cc Motiva Ergonomix :)

Super bedankt om je ervaring even te delen. Is toch een troost te horen dat jij ook zo’n twijfelaar bent. Geeft moed, bedankt!

veel succes met je operatie 3sept, laat ons zeker weten hoe alles verder verloopt!

grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-8-2018 om 18:13 zei Odettje:

Oh en onder 'algemene informatie borstvergroting' op de voorpagina van dit forum kan je een vastgepind mapje vinden dat 'vragen voor pc' noemt. Daar heb ik enorm veel aan gehad! Lees zeker ook de commentaren op de initiële post, daar zitten ook nog veel goeie vragen tussen ^_^

Doe ik, thx voor de tips!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-8-2018 om 08:19 zei Chikawahwah:

Hey, hoe laat heb je je consult vandaag? Ik moet op controle komen ( 4 maanden po ). Maak je een lijstje met vragen, want als je daar zit dan vergeet je de helft. Indien je na het eerste consult nog twijfelt kan je gratis nog een consult plannen om nog eens te passen of vragen te stellen. De wachttijd op een operatie ligt ook een beetje aan jou beschikbaarheid. Ik heb zelf 1,5 maand gewacht zodat ik in mijn vakantie geopereerd kon worden, maar ik ken ook iemand die de week erna al geopereerd kon worden. Ik deed overigens voor afspraken gewoon bellen. Vragen kan je wel altijd mailen.

xx

Hey! Dankje voor je reactie!

 

Ik had een consult om 12u en om 13u was het dan uiteindelijk aan mij.. heb een goed gesprek gehad met dr Verdonck, maar ga zeker (zoals jij ookal zei) eens een tweede consult doen. Dan kan ik nog meer vragen stellen en dan kan ik mijn vriend eens mee de kamer binnen laten om zijn mening te vragen ivm de pasvormen.

De wachttijden zijn nu echt niet lang, er was al plaats midden september. Maar ik vertrek nu maandag op vakantie en had graag daarna het tweede consult gedaan. Vanaf dan kan ik eventueel een datum prikken. Ze zeiden dat enkel de vaste schoolvakanties al volledig volgeboekt zitten, verder nog veel open ruimte om een operatie in te plannen. Toch overweeg ik om het na de feestdagen te laten doen.

 

Hoe gaat het met jou? Verloopt alles naar behoren?

en nog een vraagje, welke heb jij gekozen? De blue schields ook?

grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey @Daffi,

Ik ben door dr. Verdonck geopereerd, ben nu zelf 3 weken po en super blij met het resultaat! 

Had ook direct een goed gevoel bij dr Verdonck, daarom ook nergens anders geweest. 

Zelf twijfelde ik tss motiva plus of ultima. Heb gekozen voor de plus omdat ik bovenaan wat volume miste. Heb nooit getwijfeld over motiva, omdat deze het natuurlijkst aanvoelen. 

Ik ben 1m70 en 65kg. Kwam van een 75B, nu met 315cc een 75E of 80D! :43:

Veel succes nog met je keuze.

grtjs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-9-2018 om 15:25 zei Mom1980:

Hey @Daffi,

Ik ben door dr. Verdonck geopereerd, ben nu zelf 3 weken po en super blij met het resultaat! 

Had ook direct een goed gevoel bij dr Verdonck, daarom ook nergens anders geweest. 

Zelf twijfelde ik tss motiva plus of ultima. Heb gekozen voor de plus omdat ik bovenaan wat volume miste. Heb nooit getwijfeld over motiva, omdat deze het natuurlijkst aanvoelen. 

Ik ben 1m70 en 65kg. Kwam van een 75B, nu met 315cc een 75E of 80D! :43:

Veel succes nog met je keuze.

grtjs xx

Hey!

Bedankt voor je reactie. :48:

Het is echt een lieve man eh. Heb reeds men eerste consult gehad, en ga 18/9 voor mijn tweede consult langs.

De plus is diegene dat een beetje het push-up effect beoogt zeker? Die vond ik ook wel interessant, gezien ik ook volume mis bovenaan. Heb jij ook kunnen kiezen voor de Blue Shield-versie? (licht blauw kleurtje en nog extra voordelen mbt kapselvorming, 'zweten' van het implantaat, ...) Deze zijn duurder, maar blijkbaar wel het geld waard. 

 

Bij het eerste consult vertelde Dr Verdonck dat ik een kleine B had. Eigelijk droeg ik dus ook nog is foute BH's. Zo van die typische met veel vulling in.. Hij vertelde me dat ik perfect twee maten kon vergroten en bijgevolg een kleine D kon verkrijgen. Maar de moment dat je die 'pasborsten' aandoet, kan ik al niet meer kiezen. Ze zijn allemaal wel goed denk ik dan.. :wub:

Hij geeft je ook zoveel informatie dat ik op de duur door het bos de bomen niet meer zie...

Vandaar is dat misschien goed dat ik nog een keertje langs ga... :P

 

Heb je eventueel eens een fotootje van vroeger en nu?

Want ik denk dat ons lichaam wel ongeveer in dezelfde maten valt en dan heb ik een idee, 

want bij Dr Verdonck heb ik de eerste keer nog geen voor en na-foto's gezien van zijn werk.

Als je dat liever niet doet, ook geen probleem hoor!

 

Grtjs! xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Daffi:

Hey!

Bedankt voor je reactie. :48:

Het is echt een lieve man eh. Heb reeds men eerste consult gehad, en ga 18/9 voor mijn tweede consult langs.

De plus is diegene dat een beetje het push-up effect beoogt zeker? Die vond ik ook wel interessant, gezien ik ook volume mis bovenaan. Heb jij ook kunnen kiezen voor de Blue Shield-versie? (licht blauw kleurtje en nog extra voordelen mbt kapselvorming, 'zweten' van het implantaat, ...) Deze zijn duurder, maar blijkbaar wel het geld waard. 

 

Bij het eerste consult vertelde Dr Verdonck dat ik een kleine B had. Eigelijk droeg ik dus ook nog is foute BH's. Zo van die typische met veel vulling in.. Hij vertelde me dat ik perfect twee maten kon vergroten en bijgevolg een kleine D kon verkrijgen. Maar de moment dat je die 'pasborsten' aandoet, kan ik al niet meer kiezen. Ze zijn allemaal wel goed denk ik dan.. :wub:

Hij geeft je ook zoveel informatie dat ik op de duur door het bos de bomen niet meer zie...

Vandaar is dat misschien goed dat ik nog een keertje langs ga... :P

 

Heb je eventueel eens een fotootje van vroeger en nu?

Want ik denk dat ons lichaam wel ongeveer in dezelfde maten valt en dan heb ik een idee, 

want bij Dr Verdonck heb ik de eerste keer nog geen voor en na-foto's gezien van zijn werk.

Als je dat liever niet doet, ook geen probleem hoor!

 

Grtjs! xxx

 

 

Hey, 

zal je een privé berichtje sturen 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 12-9-2018 om 10:39 zei Daffi:

Hey! Wat fijn dat te horen!

mag ik vragen waarom je voor de Sebbin’s hebt gekozen?

ik ben nu aan het mailen om een tweede consult te plannen.

 

Grtjs x

Omdat Sebbin implantaten meer projectie hebben maar smaller zijn, zo heb ik nu een E cup terwijl het toch super natuurlijk uit ziet omdat de implantaten precies binnen mijn eigen borsten vallen. Als ik evenveel cc had gepakt bij mentor of motiva had ik minder projectie en grotere kans op een ‘side boob’

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Chikawahwah:

Omdat Sebbin implantaten meer projectie hebben maar smaller zijn, zo heb ik nu een E cup terwijl het toch super natuurlijk uit ziet omdat de implantaten precies binnen mijn eigen borsten vallen. Als ik evenveel cc had gepakt bij mentor of motiva had ik minder projectie en grotere kans op een ‘side boob’

Oh oke,

Mijn persoonlijke voorkeur gaat momenteel uit naar de Motiva met het lichte push-up effect en de blue shield versie.

 

Dit omdat er dan een klein beetje meer volume komt aan de bovenkant van de borst. (Maar niet zo uitgesproken als bij ronde implantaten).

 

Ook deze vallen binnen de diameter van mijn eigen borsten. Toch twijfel ik nog steeds of ik de ingreep zou doen. Want ik vroeg dr Verdonck of hij het eigelijk nodig vond dat ik ze laat vergroten en hij heeft gezegd dat ik opzich wel borsten heb en dat het niet noodzakelijk is, maar dat hij me wel begrijpt dat ik het overweeg gezien ik idd niet zoveel volume heb aan boven en onderkant. 

 

Nog eens een ander (stom) vraagje, vergroten de tepels eigelijk ook of blijven deze hun grootte behouden?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.