Ga naar inhoud

Mediconsult Haarlem : Dr. de Boer


Gast roxy

Aanbevolen berichten

hoi hoi ladys

ik hou jullie zeker op de hoogte.. :106:

ik ben zo zenuwachtig ik word nu ook bang he ga nu pas nadenken over wat er fout kan gaan..

of ze wel groot genoeg worden enzo pff hihi..

ik ga wel vragen voor de operatie dat er 440cc in ken ik krijg nu 375cc maar ben bang dat dat nog te klein uitvalt :blush:

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

:104::104::104::104::104:

ik ben zo zenuwactig......

ken nie wachte tot het er op zit en ik verder ken gaan tevreden en voldaan over me zelf :125:

kussies van nerveuse roxy :149:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi lievies ..

hier ben ik dan..

nou zal vanaf het begin beginnen!!!

ik ging gister ochtend misselijk van de zenuwe opweg naar mediconsult ik was er binne 20 min en werd heel lief ontvangen!!

toen moest ik me meteen uitkleden en kreeg ik een badjas aan me vriendje mocgt gelukig de hele tijd bijme blijven

toen kreeg ik een pilletje en voelde me na een tijdje lekker rustig hij had 3kwartier vertraging maar dat maakte me nie heel veel uit dan kon ik thamara(booty) ook nog effe zien voor ik geopereerd zou worden..

ik werd afgetekend en enige tijd daarna was het tijd ik moest liggen ik vond het wel eng maar me vooruitzicht naar dikke tieties sleurde me naar binne..

ik werd aan slangetjes gekopelt en moest aan iets moois denken het enige waar ik aan dacht dikke tities hihi..

voor ik het wist werd ik wakker en lag de hele zaal in een deuk om me roxy de grapjas hihi..

ik had nie zo veel last en ik was over anthousiast..

na een paar uur aan de drains gezeten te hebbe mochten die eruit en wou ik wel graag naar huis werd gek van die klok aan de muur hashah..

ik moet eerlijk zegge dat ik kaot ga van de pijn maar heb die erge pijjn maar aan 1 kant kan dat kloppe?????

ik heb nie tot slecgt geslapen want ken me geen houding geven iemand tips???

ben wel heel blij want ze zijn groot hihi en de 375cc is er in jeahhhhh..

iki hoop dat jullie me nog een beetje gerust kunne stellen want is best pijnlijk en is lopen juist beter of de hele dag ligge???

dikke kus van roxy ferrari

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxy,

Heel herkenbaar hoor..ik vond de eerste twee/drie dagen ook pijnlijk.

Alles ging heel langzaam, het lopen, bewegen en zelfs liggen, maar het herstel gaat best snel moet ik zeggen.

De eerste nacht thuis heb ik nauwelijks geslapen, op mijn rug liggen lukte totaal niet en met kussens kon ik een beetje half rechtop slapen, een hele nacht slapen lukte mij niet en de rest van de uurtjes heb ik op de bank gelegen/gezeten.

Als buikslaper vond ik dit echt verschikkelijk, maar alles went.

Douchen was ook een hele aparte ervaring, ik hield ze letterlijk beet, bang dat ze eruit gingen vallen ofzo. :wacko:

Ook drukte het heel erg op mijn wond, het voelde heel erg branderig/prikkerig aan.

Na 3 dagen kon ik steeds meer en je merkt dat het elke dag een beetje beter gaat, ik ben nu 7 weken verder en ik ben weer helemaal de oude. Na 3 wkn ging ik weer werken en dat vond ik wel tegenvallen, achteraf kreeg ik weer pijntjes en verlangde ik toch teveel van mijn lichaam. Ging zelfs stappen, maar achteraf had ik dat beter niet kunnen doen, want ik werd gewoon teruggefloten. Daarom moet je echt goed luisteren naar je lichaam en goed je herstel pakken.

De eerste zes weken echt lekker je rust pakken!!

Ook ik had aan 1 borst meer pijn dan aan de andere, waarschijnlijk komt dit doordat ik minder borstweefsel heb aan 1 borst en de huid moet oprekken, je huid krijgt toch wat te voorduren en je zenuwen moeten weer helemaal herstellen.

Ik heb de eerste drie weken niks straks kunnen verdragen en vroeg me werkelijk af hoe lang dit nog duurde, nu kan ik alles aan en eigenlijk kon dat na 4/5 weken al weer.

Je mag best wel lopen, maar als lopen zeer doet door het bewegen van je borsten dan zou ik lekker op de bank blijven liggen.

Nou meid, hopelijk ben je een beetje gerustgesteld, je zal zien dat je sneller hersteld dan je verwacht.

Liefs! :116:

MissH

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi miss h

heel erg bedankt voor je lieve berichtje :109:

ik merk wel dat de pijntjes iets minder worden ik krijg wel last van mijn schouders en ik word aardig blauw??

ik heb 4 weken vrij maar heb best zwaar werk dus ik denk dat ik het een weekie verleng maar dat zie ik dan wel..

ik ben wel erg blij dat het er allemaal op zit en dat ik eindelijk boobs heb hihi ze zijn erg groot en het wacgte is op het dalen nu

dikke kus :149:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Ik heb snel gekeken, maar ik moet zeggen dat het er erg netjes uitziet..ik had bij 375cc een grotere borst verwacht, maar dit is heeeeel netjes. Het ziet er nu nog strak en gespannen uit, maar je zal zien dat het snel zachter wordt en dat alles netjes gaat zakken. Dat blauwe komt waarschijnlijk door het trek en duw werk, daar kun je maar beter niet teveel aan denken wat ze allemaal met je doen. Doe lekker rustig aan en als de hechtingen er eenmaal uit zijn dan ben je weer een stap verder!

Gefeliciteerd met je nieuwe meisjes :126:

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.