Ga naar inhoud

Mediconsult Haarlem : Dr. de Boer


Gast roxy

Aanbevolen berichten

is er iemand of gaat er iemand bij mediconsult te haarlem onder het mes!!

ik ben benieuwt naar jullie ervaringen en wil mijn ervaring met jullie delen ook met de rest natuurlijk hihi juist ook hun verhalen erg leerzaam en vermakeliijk hihi..

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben in November 2008 bij Mediconsult onder het mes geweest, van mijn kant niks dan lof over Dr. De Boer en Mediconsult!

Ik ben van AA naar C gegaan met 335cc onder de spier.

Het wakker worden viel me wel tegen, het deed best wel zeer allemaal omdat het onder de spier geplaatst is.

Maar ben nog elke dag blij met het resultaat het is elk ongemakje en pijntje waard geweest :)

Als je specifieke vragen hebt over de operatie daar hoor ik het wel...

Groetjes Jainys

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxy,

Ik ben eind april geopereerd door Dr. de Boer bij MediConsult en ik ben erg tevreden over MC.

Met name de nazorg vond ik erg professioneel. Bij MC mag je een nachtje blijven slapen en als je net geholpen bent is het erg fijn als er medisch personeel bij je is. Het resultaat mag er zeker wezen, MC kijkt wat het beste bij je staat en ik heb zelf gekozen voor een kleine C en heb McGhan soft touch 240 CC op de spier geplaatst gekregen.

De eerste twee dagen vond ik verschikkelijk, met name het slapen, ik ben een regelrechte buikslaper en op de rug slapen vond ik echt een straf, maar het went. De pijntjes nemen met de dag af je merkt dat het elke dag beter gaat.

Ik merk wel dat ik te snel mijn dingen wil doen maar word ik echt op afgerekend..

Veel succes, je zal er zeker geen spijt van krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi... :101:

ben zo blij dat er mensen zijn die daar geopereert zijn in mijn omgeving ken ik ook wat mensen maar voor de rest nie was zo benieuwt!!!

ik krijg 375 op de spier ronde protesen ik ben een beetje bang dat ze nog te klein gaan worden ik wil egte memme hihi..

jah ik hoorde dat je nie altijd hoeft te slapen maar ben benieuwt wat nou fijner is daar blijven of naar huis gaan??

en hebbe jullie jullie hechtinge er daar uit laten halen of bij je huisarts??

liefs roxy bedankt voor jullie berichtjes :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk best dat je op een D uit kan komen, ik ken je postuur niet maar als je slank bent en al A/B hebt moet dat toch best gaan lukken volgens mij.

Ik vond het wel fijn om een nachtje daar te blijven, ik had zoiezo ook geen keus omdat ik de drains in moest houden ivm een na bloeding.

Savonds nog gezellig tv zitten kijken met een sapje en chocola en een mede patiente die ook een bv ondergaan had.

Daarna pijnstillers en een tabletje om goed te slapen, wat ook gelukt is aan een stuk tot de ochtend :)

Toen een ontbijtje en rustig op huis aan, vond het prima geregeld allemaal !

De hechtingen zijn er bij Mediconsult uitgehaald, omdat het ook een controle is voelde daar niks van verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond zelf de overnachting heel prettig, je loopt nog met drains en je bent versuft van de narcose en als er dan verpleegend personeel bij je is geeft dat een prettig en veilig gevoel.

Gelukkig mochten de drains bij mij dezelfde avond eruit, maar je slaapt nog met een drukverband om en inderdaad een pijnstiller en slaappilletje erin en je kan heerlijk slapen. De hechtingen zijn bij mij vorige week maandag verwijderd door MC, dat viel allemaal reuze mee. Het begint langzaam aan een mooi streepje te worden.

Wat betreft de BH van MC, ik vind 'm heel fijn, het is een zwarte bh die je ook kruislings op je rug kan dragen, mocht je een leuk shirtje willen dragen. Het is er ook een met een diepe cups. Vriendinnen van mij hebben 6 wkn lang met een witte grote corsetachtige bh moeten lopen, dan vind ik dit een verademing. :D

Het is het geld zeker waard, vooral als je 'm 6 wkn lang dag en nacht moet dragen.

En je vraag over de grote, dat is heel persoonlijk. Bij iedereen pakt het verschillend uit, Dr. de Boer kan dit beter beoordelen.

Nou meid, succes! Laat je weten hoe het is gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben blij met jullie reacties allemaal :101:

ok ja dan denk ik dat ik dat nachtje maar graag daar wil blijven als is het alleen voor dat pilletje dat je lekker slaapt ..

thuis zal ik denk ik alleen maar liggen draaien en mijn vriend slaapt heel onrustig dus ben bang dat ik er straks een duw of klap op krijg..

die bh is dus een luxe nou ben blij dat ik er dan daar een van heb gedaan!!!

en hebben jullie ook littekenzalf daar gekocht ??? of ken ik dat ook gewoon in de drogist kopen??

liefs roxy :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de litekencreme bij MC gekocht, het schijnt een goede creme te zijn.

Het litteken begint nu een mooi dun streepje te worden..alhoewel het nog wel gevoelig is.

Die creme kun je niet bij de drogist kopen, het wordt gebruikt in ziekenhuizen.

En draaien en woelen in bed gaat niet lukken, ik heb de eerste drie nachten stilletjes op mijn rug gelegen, elke beweging voel je, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok dank je wel miss :101:

dan neem ik gewoon de creme heeft dan allemaal toch al veel geld gekost ken dat er ook nog wel bij,,

hihi jah ik ben nu al aan het oefenen op mijn rug slapen ik ben egt een buik slaper dus word zeker effe wenne

hoe gaat het verders bij jou hoe heb je alles ervaren??

liefs roxy :149: :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Roxy!

Ik ben geopereerd in het ziekenhuis en daar moest ik een overnachting extra betalen! Zou 't toch maar effe navragen... niet dat je voor verrassingen komt te staan. :blink:

Zou ik je ww mogen? Ben benieuwd hoe je ze nu hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee die zit bij MC echt bij de prijs in die afgesproken is.

Toen ik daar was nov 2008 verkochten ze nog geen creme die verpleegkundige zei toen doe maar met vit. E

En op je rug ga je echt niet slapen als je pijn hebt ik draaide zelfs pas naar mn zij met 6 weken ongeveer terwijl ik normaal ook nooit op mn rug slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

jah ik heb ook in de papieren staan dat 1 overnachting indd in de prijs in begrepen is:)

miijn ww is roxanne nie schrikken he ik durf bijne me ww nie te geven ik schaam me egt dood!! :blush:

maar mischien kun je me dan vertellen of er nog hoop voor me is :139:

liefs roxy :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook even wezen kijken, vind het niks om je voor te schamen hoor!

Zie idd ook wel verschil kwa grote,heb je nog gebeld of gemailt over evt. vollume verschil van protheses?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ..

nee nog nie nee moet ik nog doen..

maar ik neem aan dat ze vandaag gesloten zijn???

ik ben zelf nou ook wel heel benieuwt ??

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd nix om je voor te schamen....

Je wilde, geloof ik, ook iets van 400cc? Ik dacht dat ik ze voor de bv ongeveer net zo had als jij (ben het eigenlijk al weer bijna vergeten, foto's liggen nog in het ziekenhuis). Dus dan zou je ook uit kunnen komen op een E. Maar goed, niemand heeft dezelfde borsten, dus het kan voor iedereen ook weer anders uitvallen.

Ik had voor de bv ook verschil in borsten (minimaal), maar er werd wel naar gekeken. Als er veel verschil zit, dan is het toch geweldig om dit ook mee te nemen in de bv en er iets aan te doen? Ben benieuwd wat je kliniek zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi ladys :101:

nou ik heb gebeld hoor heb er effe over gedaan..

nou ze zij dat ik nog een keer op gesprek mag komen als ik me daar lekkerder bij voel dat was geen probleem..

maar ze bood ook aan om voor mijn operatie iets meer tijd uit te trekken en dan bekijken hoe we het gaan doen dan tekent ie ook meteen en

ken ie zegge of het nodig is of niet {wat ik wel denk}..

het advies was 375 cc maar denk toch zelf meer aan de 440cc dus ik hoop dat dat dan maar past :125:

liefs roxy :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxy,

Ik heb ook gekeken naar je foto's en absoluut hoef je je nergens voor te schamen.

Je hebt mooie hoge borsten, klein kan ook mooi zijn.

Ik snap wel dat je graag een grotere cup wilt..neem goed de tijd want zo'n BV doe je maar 1 keer.

Ik had altijd een kleine B en wilde graag naar een kleine C..ik moet je zeggen dat dat best wennen is een cup meer en jij gaat waarschijnlijk twee maten groeien.

Ik ben nu bijna 4 wkn verder en het gaat steeds beter, ze worden steeds zachter, de zwellingen zijn verdwenen en ze beginnen mooi te zakken, ze worden met de dag beter.

Ik kan niet wachten totdat ik 6 wkn verder ben en alles weer kan doen.

Nog even geduld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Janiys,

Leuk om te lezen dat jij ook geholpen bent door Dr. de Boer, ben je helemaal pijnvrij?

Ik had de eerste weken ook zo'n brandend/stekend gevoel aan een borst en volgens Dr de Boer zijn dit mijn zenuwcellen die aan het herstellen zijn, had jij hier ook last van? Ik ben nu bijna 4 weken verder en ik merk wel dat het elke dag beter gaat, maar die steken vind ik wel lastig.

Ben benieuwd hoe het nu met jou is...

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ik71,

Jij bent nu bijna 3 maanden verder dan ik..hoe is het nu bij jou?

Helemaal pijnvrij en alles netjes op zijn plaats?

ps: nog bedankt voor je foto's..resultaat vond ik erg mooi!!

groetjes,

MissH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi MissH!

Thanx voor je compliment, ik ben er ook erg blij mee! :101: Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe dankbaar ik mijn pc ben. Het is resultaat is uiteindelijk boven verwachting.Ik zie ook dat de pc's aftekenen voor de operatie, maar dat heeft 'ie bij mij niet eens gedaan. Ik dacht in het begin wel 'oeps', als ze dan maar niet scheef gaan zitten ofzo. :144: Maar nee, echt vakwerk. Hij heeft eerder in een kliniek (ben de naam effe kwijt) gewerkt waar hij 'dingen' moest doen waar 'ie niet achter stond, dus daarom werkt 'ie nu in het ziekenhuis als pc.

Ik heb eigenlijk vanaf 6 weken geen pijn/steekjes of last meer van mijn boobs. Het gaat helemaal perfect. (knock on wood) Ze zijn echt al heel soepel en je kunt er al makkelijk in 'knijpen'. Al verwacht ik dat het nog steeds kan veranderen. Ik hoef uiteindelijk ook pas 23 juni terug te komen (en dan maken ze nieuwe foto's en krijg ik foto's van mijn 'oude boobs' mee).

Groetjes!

[edit] Maaruh.... ik ben toch niet 3 maanden verder dan jou? :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

nou ben benieuwt naar de vergelijking van voor en na!!!

ik verafschuw die fotos van mij nu dus ben ook erg benieuwt naar het voor en na verschil ken nie wachten hihi..

liefsxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ik71,

Ik ben gewoon te ongeduldig, wil graag weer mijn oude dingen kunnen doen, maar ik merk wel dat het elke dag steeds beter gaat..soms voel ik de linkerkant nog wel duidelijk. Ik moet mezelf ook zes weken geven.

Ik had me inderdaad vergist met de tijd :144: ..jij bent 16 maart toch geholpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi MissH!

Klopt, ik ben 16 maart geholpen.

Het is idd erg belangrijk om je gewoon aan die 6 weken te houden. Je zult zien dat je er later profijt van hebt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi :101:

ohh ik ben zo zenuwachtig nog 3 weken en ik heb tieten jeah..

ik ken nie wachten ik moet me zelf egt tegenhouden heb al zin om al me oude kleren weg te doen en me bhs enzo!!!

ik ben nog steeds geintereseerd in jullie ervaringen dames ik ben benieuwt..

liefs roxy :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxy,

Voor je het weet is het zover, nog even geduld.

Van mij is het alweer 4 weken geleden en het gaat echt steeds beter.

Sinds twee dagen heb ik geen pijn meer in mijn linkerborst, alhoewel bukken nog geen pretje is.

Ik slaap ook alweer op mijn zij en dat gaat allemaal soepeltjes, als ik ochtends wakker word wil ik mezelf heel graag uitstrekken, maar dat laat ik maar even. Soms gaat het vanzelf en dan schik ik me echt een bult. :blink:

Mijn boobs worden ook steeds zachter en soepeler, wat dat betreft ben ik heel blij met mijn nieuwe meisjes :101:

Hou je ons op de hoogte.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.