Ga naar inhoud

Kleine 70A + 290CC


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Wat fijn zo'n forum! Ik ben nieuw hier en ben hier terecht gekomen omdat ik binnenkort een borstvergroting onderga en aan het inlezen was.

Bij Kliniek Veldhoven krijg ik aan mijn 70A, 290 cc anatomische silliconen toegevoegd. Dit is de max grootte wat ik volgens de arts aankon. Ik ben 1.55m en weeg 45 kg.

Ergens maak ik me zorgen dat ze klei er zullen zijn dan ik voor ogen heb maar aan de andere kant, alles zou groter zijn dan wat ik nu heb ;)

Zijn er hier dames die deze maten ook hebben en deze grootte ook hebben toegvoegd? Zijn jullie hiermee tevreden? Willen jullie mssn foto's met mij delen zodat ik een concreter beeld kan vormen? 

En nog een vraag:

Ik las een tip van een Blogger om vantevoren uitgebreid silliconen te gaan passen om dan goed te kunnen kiezen. 

Hebben jullie ook zo uigebreid verschillende groottes en vormen gepast?

Ik namelijk niet en vraag me af of ik dat niet zou moeten doen..

Ik kreeg de grootte van de silliconen om te passen en dat was het eigenlijk.

 

Alle andere tips, trucjes, do en dont's zijn welkom!

 

Vriendelijken groet! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey ik weet niet welke maar je voor ogen hebt? Maar denk dat je met 290 op een c uitkomt. Kan je helaas geen foto's sturen want heb er 410 inzitten. Maar denk dat het sowieso slim is om nog een keer langs te gaan om te passen. Heb ik zelf ook gedaan. En ben toen toch weer veranderd van maat en soort protheses. En mssn slim om met je pc te bespreken wat je graag wilt, je kan altijd ook foto's meenemen met wat je mooi vind. 

 

Xx sanne 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben zelf 1.68 weeg 50 kg en heb er 250 cc in, dual plane geplaatst. Ben nu 18 dagen po dus ze veranderen nog wel veel maar ik vind ze qua grootte perfect bij mijn lichaam passen. Het oogt heel natuurlijk en het is niet van he borsten waar ga je met dat meisje naar toe. 

Ik kan je vanavond wel een foto sturen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Michelle05:

Hey,

Ik ben zelf 1.68 weeg 50 kg en heb er 250 cc in, dual plane geplaatst. Ben nu 18 dagen po dus ze veranderen nog wel veel maar ik vind ze qua grootte perfect bij mijn lichaam passen. Het oogt heel natuurlijk en het is niet van he borsten waar ga je met dat meisje naar toe. 

Ik kan je vanavond wel een foto sturen! 

Dag Michelle,

 

heb deze week een borstvergroting laten doen van 275cc dual plane.heb ze nog niet kunnen zien want ze zitten nog volledig ingepakt.weeg ook 50kg en ben 1m70.zou ik jou fotos ook eens mogen zien aub want zo met dat verband aan zou ik denken dat ik te klein heb gekozen.het max bij mij was 295cc en toen dacht ik dat dit mss te groot zou zijn en heb ik maar voor de 275cc gekozen.

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel! 

Ik ben benieuw naar jouw foto's Michelle. Ik vind het zo lastig om een beeld te vormen. 

De pc was best stellig in wat ik max aankan en ik geloof haar absoluut en ben gewoon met haar hierin meegegegaan. Dus ergens denk ik ook, als dit de max is, moet ik dat gewoon accepteren. Ik wil echt geen klachten krijgen.

En van A naar C klinkt geweldig! Inderdaad wat ik voor ogen heb. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Josy:

Dag Michelle,

 

heb deze week een borstvergroting laten doen van 275cc dual plane.heb ze nog niet kunnen zien want ze zitten nog volledig ingepakt.weeg ook 50kg en ben 1m70.zou ik jou fotos ook eens mogen zien aub want zo met dat verband aan zou ik denken dat ik te klein heb gekozen.het max bij mij was 295cc en toen dacht ik dat dit mss te groot zou zijn en heb ik maar voor de 275cc gekozen.

 

groetjes

Hoe voel je je zo vlak na jouw operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Josy:

Dag Michelle,

 

heb deze week een borstvergroting laten doen van 275cc dual plane.heb ze nog niet kunnen zien want ze zitten nog volledig ingepakt.weeg ook 50kg en ben 1m70.zou ik jou fotos ook eens mogen zien aub want zo met dat verband aan zou ik denken dat ik te klein heb gekozen.het max bij mij was 295cc en toen dacht ik dat dit mss te groot zou zijn en heb ik maar voor de 275cc gekozen.

 

groetjes

Hoe voel je je zo vlak na jouw operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb ik voor anatomische protheses gekozen.

Ronde werd mij afgeraden vanwege korte borstlengte (borst-hals) 

Maar krijg je met anatomische protheses wel vulling aan de bovenkant van de tepel? Iets wat in mijn geval belangrijk is (mama van 2 kids)

Ik hoef niet standaard push up borsten te hebben die in mijn nek zitten  maar ze moeten ook niet boven vlak zijn en alleen onder rond (hangerig)

Kan iemand mij hier meer over vertellen? 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Michelle05:

Hey,

Ik ben zelf 1.68 weeg 50 kg en heb er 250 cc in, dual plane geplaatst. Ben nu 18 dagen po dus ze veranderen nog wel veel maar ik vind ze qua grootte perfect bij mijn lichaam passen. Het oogt heel natuurlijk en het is niet van he borsten waar ga je met dat meisje naar toe. 

Ik kan je vanavond wel een foto sturen! 

Hi Michelle, ik heb ook jouw lengte en gewicht. Kan ik aub jouw foto’s zien, want mij hadden ze eerst 250 laten passen en daarna 50 bijgestoken. Tegen mij zeiden ze dat 300 beter was, maar wil, zoals jij het zo mooi verwoordt, niet dat mijn borsten met mij gaan lopen. Alvast hartelijk bedankt!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei 2104:

Hoe voel je je zo vlak na jouw operatie?

Heb niet zoveel pijn gehad eigenlijk. het is eerder een druk die ik op mijn borst en buik voel. is nu al wel beter en vandaag had ik steken in mijn borst maar ik kan al redelijk veel doen. m'n ene borst is wel wat meer gezwollen dan m'n andere en hoop dat het rap in orde komt. Mijn max was 295cc en heb dan uiteindelijk voor 275cc gekozen. ze zitten nu nog volledig ingepakt en ik hoop dat ze nu niet te klein zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
On 8/24/2018 at 2:47 PM, Michelle05 said:

Hey,

Ik ben zelf 1.68 weeg 50 kg en heb er 250 cc in, dual plane geplaatst. Ben nu 18 dagen po dus ze veranderen nog wel veel maar ik vind ze qua grootte perfect bij mijn lichaam passen. Het oogt heel natuurlijk en het is niet van he borsten waar ga je met dat meisje naar toe. 

Ik kan je vanavond wel een foto sturen! 

 

@Michelle05 Ha Michelle, ik ben 1.72, 60 KG en krijg 255cc dual-plane over twee weken. Zou ik eens in jouw albjum mogen spieken, of een foto mogen ontvangen? Ik ben erg benieuwd hoe het er bij jou uit ziet! Twijfel namelijk nog (of eigenlijk weer haha ;) ) een beetje over de grootte....  Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/24/2018 at 10:08 PM, Josy said:

Heb niet zoveel pijn gehad eigenlijk. het is eerder een druk die ik op mijn borst en buik voel. is nu al wel beter en vandaag had ik steken in mijn borst maar ik kan al redelijk veel doen. m'n ene borst is wel wat meer gezwollen dan m'n andere en hoop dat het rap in orde komt. Mijn max was 295cc en heb dan uiteindelijk voor 275cc gekozen. ze zitten nu nog volledig ingepakt en ik hoop dat ze nu niet te klein zijn.

 

@Josy Inmiddels weer een tijdje verder; wat vind je nu van je nieuwe dames? Happy of was je twijfel gegrond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.