Ga naar inhoud

Vlinder33 : 13 augustus 2018 : Dr. Wijnberg : CWZ


Gast Vlinder33

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

ik wil me kort even voorstellen. Ik heb na lang denken besloten een borstverkleing uit te laten voeren omdat ik nek- , rug- en andere klachten had. Tevens had ik ook een mamopathie in mijn rechterborst .

Ik ben reeds geopereerd op 13/8/2018. Dit is gedaan in het cwz te Nijmegen. Operateur was dr Wijnberg. Operatie is goed verlopen. Duurde ca 2:15 minuten, tevens is de mamopathie verwijderd. Ik had cupmaat 85F, nu net na de operatie heb 85B. Vandaag ben ik zonder pijnstillers en dat is best gevoelig .

aanstaande maandag terug voor controle, hechtingen verwijderen. Ik ben erg blij met het resultaat. Naast de verkleining is er ook een lift uitgevoerd. Ik ben erg tevreden over de arts en het CWZ. 

Ik wil graag mijn ervaring delen met jullie zodat jullie kunnen lezen hoe het mij vergaat, en ook om te laten zien dat de pijn wel te houden is als je de leefregels volg.

@best_boobie voorstel incl operatie gegevens

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Vlinder33:

Hallo allemaal.

ik wil me kort even voorstellen. Ik heb na lang denken besloten een borstverkleing uit te laten voeren omdat ik nek- , rug- en andere klachten had. Tevens had ik ook een mamopathie in mijn rechterborst .

Ik ben reeds geopereerd op 13/8/2018. Dit is gedaan in het cwz te Nijmegen. Operateur was dr Wijnberg. Operatie is goed verlopen. Duurde ca 2:15 minuten, tevens is de mamopathie verwijderd. Ik had cupmaat 85F, nu net na de operatie heb 85B. Vandaag ben ik zonder pijnstillers en dat is best gevoelig .

aanstaande maandag terug voor controle, hechtingen verwijderen. Ik ben erg blij met het resultaat. Naast de verkleining is er ook een lift uitgevoerd. Ik ben erg tevreden over de arts en het CWZ.