Jeans70 Posted August 22, 2018 Share Posted August 22, 2018 Hoi hoi, ik ben Jean , woon in zwolle en sta op de lijst om op 28 sept. Geopereerd te worden.Man man wat spannend, van theezakjes naar volle borsten. Heb al een poosje even meegekeken hier en na al die enthousiaste verhalen krijg ik er zo veel zin aan! Ik ben niet de jongste meer,47 jaar maar niet te oud om deze stap te nemen vind ik zelf. 13 sept. Heb ik nog een laatste gesprek met Daphne van Dam van de Bergman kliniek die me gaat opereren en daarna de annesesist. Heb nog zoveel vragen, maar kan hier ook veel nieuws opdoen heb ik al gemerkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted August 23, 2018 Share Posted August 23, 2018 @Jeans70 Hoi hoi Ik zie dat er een datum bekend is, daarom heb ik de titel aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan. Voor nu lekker aftellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Koptelefoon Posted September 5, 2018 Share Posted September 5, 2018 Spannend!!! Komt vast helemaal goed en straks genieten van de nieuwe borsten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts