Ga naar inhoud

Sjer : 19 juli 2018 : Dr. Smulders : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi!

Bij deze stel ik me ook even voor, Sjer en vier weken geleden een borstverkleining gehad bij Velthuiskliniek met de ‘sleutelgat’ methode.

Het herstel vind ik best pittig en loop tegen allerlei dingen aan waarvan ik benieuwd ben hoe andere dames dit hebben ervaren. Ik zal mijn operatie ervaringen onder de andere topic over operaties verder toelichten.

 

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

vier weken geleden heb ik een BVK ondergaan met de ‘sleutelgatmethode’. Eerste paar dagen op wat misselijkheid na verliep eigenlijk prima, maar na dag 5 begon ik wondvocht te lekken wat uiteindelijk twee grote open gaten zijn geworden onder beide borsten net onder de plooi. Ik schrok me rot natuurlijk en ben heel vriendelijk altijd geholpen door de kliniek en kon er ook altijd terecht. Momenteel vul ik nu de gaten met gaasjes en vervang die om de twee dagen. Het wondvocht is ook gelukkig na vier weken ook minder geworden.

 

Wat ik graag zou willen weten is of dit normaal is wat ik heb, een gat is echt ruim 3x2 cm, hebben meer dames hier last van gehad  en hoe kom het er uiteindelijk dan uit te zien? Ik kan niet geloven dat dit ooit nog een mooi litteken gaat worden :(

Sinds een paar dagen begint er ook een gaatje te ontstaan bij de tepel en ben best wel een beetje in paniek dat dit straks ook een groot gat gaat worden...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Sjer. Hoe gat het ondertussen met je?

Ik had een BVK in december 2017. Met de ankermethode. Tussen week 5 en 6 kreeg ik ook een gaatje op het 3-landenpunt. Na een maand was het dicht. Het litteken is nu iets zichtbaarder dan aan de linkerkant.

Ik hoop dat het ondertussen beter met je gaat.

Je kan altijd Best_boobie een PB sturen met de vraag om advies. Zij heeft mij ook goed geholpen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.