Ga naar inhoud

orientatie borstlift met protheses


Aanbevolen berichten

Hallo meiden, ik ben bijna 28 jaar en heb altijd grote borsten gehad - cupmaat 70 F. Ik heb de afgelopen 5 jaar veel last gehad van schommelende borstvolume waardoor ik ondertussen hangende borsten heb, voornamelijk het volume aan de bovenkant is zo goed als verdwenen. Als ik een BH draag kan het nog best goed eruit zien en lijkt het niet dat ik kleine borsten heb, maar ongeveer een maand terug ben ik opnieuw wat volume aan de bovenkant van mijn borsten kwijt waardoor het in kleding ineens best klein lijkt, wat vooral aan de zijkant goed zichtbaar wordt. Hierom heb ik eindelijk besloten om wat serieuzer te gaan kijken voor een borstlift + prothese. Aangezien ik altijd grote borsten gehad heb, wil ik graag dat het ook groot blijft, maar dat het nog steeds natuurlijk eruit ziet. Ik wil namelijk niet dat het opvalt dat het gedaan is. Ik ben gisteren op consult geweest bij Dr. koopmann van Bergman Clinics in Amsterdam. Hij had mij inderdaad een borstlift en een 400 cc prothese geadviseerd (ik ben 164 cm / 62 kg). Met mijn T-shirt aan vond ik het wel mooi maar zonder, vond ik het iets aan de grote kant. 400cc leek het minimale voor mij, omdat ik het beste de leegte daarmee kon vullen. Door het schommelende borstvolume zijn er plooitjes ontstaan in het midden tussen mijn borsten (borstbeen). Dit wordt dus een "special case" en word ik doorverwezen naar Dr. Jeroen Stevens. Verbazingwekkend genoeg heb ik morgen al een afspraak ingepland gekregen. Dit omdat naast de lift + prothese ook een lipofilling voor mij nodig is om van de plooitjes af te komen. Verwijderen is niet mogelijk, litteken blijft altijd zichtbaar en daarnaast gaat het weefsel dood omdat er geen bloedoverdracht plaatsvindt. Ik ben mij aan het inlezen en ben zodoende op dit forum terecht gekomen. Nu ik al op consult geweest ben, vind ik het allemaal te veel gedoe en te spannend, ik heb namelijk Dr. Stevens op de zwarte lijst van artsen gevonden en ben daardoor een beetje mijn vertrouwen kwijt in artsen, vooral omdat mijn geval minder vaak voorkomt en is er dus minder ervaring in. Nu snap ik ook wel dat een zwarte lijst niet altijd zo zwart wit is als het lijkt ;) en de desbetreffende arts wel degelijk bekwaam kan zijn, maar daardoor ben ik wel sceptisch en kritisch aan het worden. Het geld speelt een minder grote rol, aangezien ik er best wat voor over heb, liever iets minder brood eten dan maar. Wat is jullie mening en hebben jullie al ervaring met Dr. Stevens?

 

Ik houd jullie op de hoogte van mijn afspraak morgen en ben benieuwd naar jullie reacties!

 

Virgio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey koptelefoon :) wat heb je laten doen ( hoeveel cc) wat had je ervoor? Tevreden? Heb je foto's? Van ervoor en nu? Je kan mijn verhaal en foto's zien op about me

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
Zojuist zei Rebexterke:

Hey koptelefoon :) wat heb je laten doen ( hoeveel cc) wat had je ervoor? Tevreden? Heb je foto's? Van ervoor en nu? Je kan mijn verhaal en foto's zien op about me

Foto's staan in mijn album! 

Ik heb een borstlift met prothese gekregen. 400cc motiva full.

Ben tot nu toe erg tevreden!

Ik ga even bij jou gluren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-8-2018 om 09:48 zei Koptelefoon:

Hoe was je afspraak?

Ik heb afgelopen maandag borstlift met prothese ondergaan bij dr Fresow van faceland. 

 

1 minuut geleden zei Koptelefoon:

Foto's staan in mijn album! 

Ik heb een borstlift met prothese gekregen. 400cc motiva full.

Ben tot nu toe erg tevreden!

Ik ga even bij jou gluren!

Ik snap niets van al die namen wat achter de cc komt :( mijmijn pc heeft er niets van. Gezegd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
2 minuten geleden zei Rebexterke:

 

Ik snap niets van al die namen wat achter de cc komt :( mijmijn pc heeft er niets van. Gezegd

Motiva is het merk.  

De full staat voor hoeveel projectie de implantaat heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Koptelefoon Hoi, nou dat viel allemaal reuze mee. Ik ben woensdag samen met mijn vriend naar dr. stevens geweest. Hij heeft zeer geduldig en uitgebreid het een en ander uitgelegd, zeer interessant en wellicht voor anderen was de mogelijkheid om een zogenaamde inwendige bh te integreren. Voor de rest was het een beetje een standaard praatje die alle pc wel zullen houden in mijn situatie - lift en 350cc implantaat- . ik ben erg geïnteresseerd in de inwendige bh en ben mij daarin aan het verdiepen, en natuurlijk ook in andere klinieken en de mogelijkheden die zij bieden. uiteindelijk ben ik van plan om over vier maanden onder het mes te gaan dus ik heb nog wel eventjes om alles op een rijtje aan het zetten. Ik houd jullie op de hoogte, en mochten jullie suggesties en dergelijke hebben dan hoor ik het graag. Wat fijn dat het bij jou wel erg goed al gegaan is, ik ga straks eventjes naar je foto's kijken, als dat kan tenminste. Hoe is de pijn tot op heden? En natuurlijk veel sterkte ermee, moge je super blij zijn meis :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
2 minuten geleden zei virgio:

@Koptelefoon Hoi, nou dat viel allemaal reuze mee. Ik ben woensdag samen met mijn vriend naar dr. stevens geweest. Hij heeft zeer geduldig en uitgebreid het een en ander uitgelegd, zeer interessant en wellicht voor anderen was de mogelijkheid om een zogenaamde inwendige bh te integreren. Voor de rest was het een beetje een standaard praatje die alle pc wel zullen houden in mijn situatie - lift en 350cc implantaat- . ik ben erg geïnteresseerd in de inwendige bh en ben mij daarin aan het verdiepen, en natuurlijk ook in andere klinieken en de mogelijkheden die zij bieden. uiteindelijk ben ik van plan om over vier maanden onder het mes te gaan dus ik heb nog wel eventjes om alles op een rijtje aan het zetten. Ik houd jullie op de hoogte, en mochten jullie suggesties en dergelijke hebben dan hoor ik het graag. Wat fijn dat het bij jou wel erg goed al gegaan is, ik ga straks eventjes naar je foto's kijken, als dat kan tenminste. Hoe is de pijn tot op heden? En natuurlijk veel sterkte ermee, moge je super blij zijn meis :)

Wel een interessant consult dus!

Ik ga jouw avontuur in ieder geval volgen en je hebt inderdaad nog even de tijd om alles goed uit te zoeken!

 

Mijn foto's staan openbaar dus die kun je gewoon bekijken. 

Ik heb vandaag eigenlijk geen pijn meer gehad, ze jeuken wel ontzettend haha maar kan nu in ieder geval beter van de bank etc komen wat erg fijn is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
Zojuist zei virgio:

@koptelefoon wow wat mooi! ziet er goed uit!!! ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien als de zwelling weg is, ik weet zeker dat het er hartstikke mooi uit zal gaan zien.

Ahh dankjewel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Koptelefoon:

Ahh dankjewel!!

wat hebben jullie aangedaan voor de opperatie om weer mee naar huis te gaan( ik heb geen hemdjes...enkel tshirts) en wanneer kan je terug poetsen en eten maken,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
8 minuten geleden zei Rebexterke:

wat hebben jullie aangedaan voor de opperatie om weer mee naar huis te gaan( ik heb geen hemdjes...enkel tshirts) en wanneer kan je terug poetsen en eten maken,...

 Ik had een luchtige losse broek beetje zo"n harem idee, hemdje en een vest. 

Een t-shirt zou ook wel kunnen, zou dan wel een lekkere losse meenemen.

En anders even ergens nog zo'n basic hemdje kopen. 

 

Ik mag 2 weken sowieso echt niets omdat de boel behoorlijk onder spanning staat. 

Sowieso moet ik er nu nog niet aan denken om nu te gaan poetsen haha. 

Zou echt adviseren om goed je rust te nemen de eerste weken, genezing is zo ontzettend belangrijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.