Ga naar inhoud

Niet ingekapseld


EHjohanna

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal .. ik heb een bv gehad in 2016 .. 300 cc dp

maar in mijn rechterborst heb  ik aan de onderkant helemaal geen gevoel .. na de bv was dat al en ik dacht dat het wel terug zou komen .. maar na bijna 2 jaar nog steeds niet ... zijn er meer vrouwen die dat ook hebben ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

ja mijn operatie is precies een jaar geleden, 390 cc dual plane. Ik heb in beiden borsten geen gevoel aan de onderkant (dus echt totaal weg) en de tepels heel er verminderd. Vind dit zelf heel erg rot, het zorgt er bij mij echt voor dat het niet ‘eigen’ voelt en kan er slecht aan wennen dat het deel van mij is, door dat dove gevoel, en lees er inderdaad nauwelijks iets over hier...  groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Ikbengeenrobot:

Hoi,

 

ja mijn operatie is precies een jaar geleden, 390 cc dual plane. Ik heb in beiden borsten geen gevoel aan de onderkant (dus echt totaal weg) en de tepels heel er verminderd. Vind dit zelf heel erg rot, het zorgt er bij mij echt voor dat het niet ‘eigen’ voelt en kan er slecht aan wennen dat het deel van mij is, door dat dove gevoel, en lees er inderdaad nauwelijks iets over hier...  groetjes 

Hi dank je voor je reaktie ... ik vind het ook erg vervelend .. en elke keer denk ik dat het gaat wennen.. maar dat went echt nooit ... linkerborst is prima maar rechts is echt een drama .. zeker als ik plat op Mn rug lig ... 

dit gaat nooit veranderen ben ik bang 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
3 minuten geleden zei EHjohanna:

Hallo dames .. ik heb 2 jaar geleden een bv gehad 300cc dp

maar denk dat mijn rechterborst niet goed is ingekapseld ... 

kan dat kwaad?? 

Huh? Hoe bedoel je dat meid?
Een kapsel vormt zich gewoon rond een lichaamsvreemd iets, dus 'niet goed' ingekapseld kan ik me niet goed voorstellen.. 
Wat zijn je klachten op het moment?

 

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi bb... nou ik vroeg me af of mijn rechterborst misschien niet goed is ingekapseld ? 

Ik heb vanaf dag 1 last van Mn r borst.. ik heb je daar over geschreven in een pb... maar het is mooi allemaal en het ongemak neem ik voor lief ... maar ik voel die borst altijd ... vooral als ik op bed lig en me omdraai dan voel ik m “glijden”

dus dacht bij mezelf ... mischien is mijn probleem dat hij niet helemaal goed ingekapseld is ? Of kan dit niet ? Een andere verklaring heb ik er niet voor ..x

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei EHjohanna:

Hi bb... nou ik vroeg me af of mijn rechterborst misschien niet goed is ingekapseld ? 

Ik heb vanaf dag 1 last van Mn r borst.. ik heb je daar over geschreven in een pb... maar het is mooi allemaal en het ongemak neem ik voor lief ... maar ik voel die borst altijd ... vooral als ik op bed lig en me omdraai dan voel ik m “glijden”

dus dacht bij mezelf ... mischien is mijn probleem dat hij niet helemaal goed ingekapseld is ? Of kan dit niet ? Een andere verklaring heb ik er niet voor ..x

Nou ja, ik ben natuurlijk geen pc, maar wat ik hier wel een paar keer tegen gekomen ben, is dat meiden bij een wissel, een te grote pocket bleken te hebben. Daar waren meiden bij die een raar gevoel hadden in de borst....

Het kapsel zit, zover ik weet, gewoon om de prothese en houdt de prothese niet op zijn plek. Dat wordt gewoon gedaan door de ruimte (de pocket) die gemaakt is door de pc. 

Ik weet dat er ook pc's zijn (oa dr. Bruekers van Bergman Clinics) die gladde prothesen plaatsen als ze achter de spier plaatsen, om het 'glij-gevoel' uit te sluiten.. Hij gaf mij een keer het antwoord in de trant van, dat gladde prothesen niet langs de spier 'schuren' omdat ze dus glad zijn.. Dat dit wel gebeurt, of kán gebeuren, bij geruwde prothesen.. 

Heb je dit eigenlijk ooit gevraagd aan je pc? Ik weet dat niet meer.... 

Ben je trouwens wel echt helemaal tevreden met de grootte nu?

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei EHjohanna:

Ik heb het met de pc besproken en wilde me wel opereren maar kon niet met zekerheid zeggen of de klacht over zou gaan ... en over de grote van mijn borsten ben ik nu wel tevreden hoor ... soms denk ik nog wel eens .. Ojee wat groot .. maar meestal ben ik blij ...

Heeft hij dan een reden genoemd wat het kon zijn?|

Als hij je kon opereren, zit ik toch te denken aan een pocket die kleiner gemaakt zou worden... Maar weet niet of ie het benoemd heeft?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi het gaat eigenlijk wel goed met Mn borst .. voel t nog wel .. maar het is niet echt vervelend ... ik zie t eigenlijk niet zitten om opnieuw onder het mes te gaan... dus ik laat te maar zo ...as 1 okt is t 2 jaar geleden dat ik Mn bv heb gedaan en ik heb er zooo lang aan moeten wennen... maar ben er best blij mee ... maar toch als ik ooit een wissel moet dan weet ik niet of ik er nieuwe  implantaten in ga doen ... x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op ‎24‎-‎9‎-‎2018 om 10:31 zei EHjohanna:

Hi het gaat eigenlijk wel goed met Mn borst .. voel t nog wel .. maar het is niet echt vervelend ... ik zie t eigenlijk niet zitten om opnieuw onder het mes te gaan... dus ik laat te maar zo ...as 1 okt is t 2 jaar geleden dat ik Mn bv heb gedaan en ik heb er zooo lang aan moeten wennen... maar ben er best blij mee ... maar toch als ik ooit een wissel moet dan weet ik niet of ik er nieuwe  implantaten in ga doen ... x

Is bij jou echt een heel proces geweest he meid.. 
Vind het wel fijn dat je er echt aan gewend bent en dat je er eigenlijk ook wel blij mee bent.. 
Begrijpelijk dat je tegen de tijd dat je een wissel moet, weer goed gaat nadenken over wat je wilt, maar fijn dat het voor nu toch goed voor je is! 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi bb .. ja echt he? Ik heb er echt 2 jaar overgedaan om het echt helemaal te accepteren..maar nu zo blij er mee... ze zijn niet te groot ! Lijken wel wat kleiner geworden ( of ik ben dikker geworden )

Ze horen bij mij .. ik ben er absoluut niet meer mee bezig ... maar over een aantal jaar een wissel?? Daar moet ik echt over nadenken .. maar eigenlijk denk ik dat ik dat en niet doe... ondanks dat ik er nu heel blij mee ben .. x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei EHjohanna:

Hi bb .. ja echt he? Ik heb er echt 2 jaar overgedaan om het echt helemaal te accepteren..maar nu zo blij er mee... ze zijn niet te groot ! Lijken wel wat kleiner geworden ( of ik ben dikker geworden )

Ze horen bij mij .. ik ben er absoluut niet meer mee bezig ... maar over een aantal jaar een wissel?? Daar moet ik echt over nadenken .. maar eigenlijk denk ik dat ik dat en niet doe... ondanks dat ik er nu heel blij mee ben .. x

 

Hihi idd. Geniet er voor nu lekker van. Wat de toekomst brengt, zie je dan wel weer. Wie weet heb je ze straks gewoon 25 jaar zonder problemen. En daarna ben je toch oud dus so what :45: 

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.