Ga naar inhoud

Hoe lang herstellen?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Deze maand heb ik drie consulten afgesproken(super grote stap voor mij) heel spannend.

Ik heb hier al veel info gevonden.

Maar ik heb nog wel een vraag over jullie herstelperiode.

Zelf werk ik als kapster en werk ik dus veel met de armen omhoog.

Nu vraag ik mij af wanneer zijn jullie begonnen met werken?

Vanaf wanneer mochten jullie weer met de elleboog op schouderhoogte bijvoorbeeld?

Wat voor werk? En is de prothese voor of (gedeeltelijk) achter de spier geplaatst?

Bedankt alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rocker:

Volgens de meeste richtlijnen mag je 6 weken lang niet met je ellebogen boven je schouders uit komen. 

Heb zelf 6 weken vakantie opgenomen (ik werk veel over). 

Dank voor je berichtje, geldt dat voor zowel voor als achter de spier?Dat dacht ik al ja..  6 weken vrij nemen is echt geen optie helaas hier.

Dat zullen weinig dames kunnen denk ik.

Heerkijk dat je het wel kon.

Was jij in staat geweest na twee weken om iets te doen?

En wat en hoe is er bij je geplaatst als ik vragen mag?

 

En ziekte wet gaat ook niet op heb ik al gelezen.

Ik ben iets langer dan twee weken vrij en dan zie ik wel hoe het gaat. Anders maar een beetje aangepaste werkzaamheden.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dual plane is het in ieder geval 6 weken niet, voor de spier weet ik niet zeker.
En nee, ik had na twee weken niet kunnen werken als ik heel eerlijk ben.

 

Ziektewet kan pas in Nederland als je na de minimale genezingstijd nog steeds niet in staat bent om te werken, dus na die 6 weken. 
Daarom heb ik 6 weken vakantie opgenomen, als bijzonder verlof wat eens per zoveel jaar mag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.