Ga naar inhoud

Voorstellen, ervaring mentor cpg 323 390cc?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben Charly en op 14 september krijg ik een borstvergroting bij dr Bakker, Boerhaave kliniek Amsterdam. Ik ben op zoek naar ervaringen van andere meiden. Ik heb 2 consults gehad eentje bij dr Bakker en eentje bij dr van der Weij. Allebei totaal ander advies. Ik ga krijgen Mentor cpg 323 (anatomisch high profile) duale plane 390 cc. 

Ik ben nu een kleine A cup en ben heel benieuwd naar het resultaat. Iemand anders die geopereerd is door dr bakker?

 

Liefd Charly 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 2-8-2018 om 10:13 zei charlyvannieuwenhuizen:

Hoi allemaal,

 

Ik ben Charly en op 14 september krijg ik een borstvergroting bij dr Bakker, Boerhaave kliniek Amsterdam. Ik ben op zoek naar ervaringen van andere meiden. Ik heb 2 consults gehad eentje bij dr Bakker en eentje bij dr van der Weij. Allebei totaal ander advies. Ik ga krijgen Mentor cpg 323 (anatomisch high profile) duale plane 390 cc. 

Ik ben nu een kleine A cup en ben heel benieuwd naar het resultaat. Iemand anders die geopereerd is door dr bakker?

 

Liefd Charly 

 

 

Hee meid, ik heb vorig weekend een consult gehad bij van der weij het maximale wat er in kon bij mij was 425cc. Ik heb ook al de operatie datum in december staan.. ( ivm sparen ) maar ik twijfel ik wil graag een consult inplannen met xander bakker. Ik ben namelijk bang dat ik het te klein vind & weet dat van der weij niet groter wil plaatsen omdat hij het niet medisch verantwoordelijk vind.. Hoe was jou consult met bakker? Ik had gelezen dat hij gebruik maakt van een 3d bril klopt dat ? xxx Saar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.