charlyvannieuwenhuizen Posted August 2, 2018 Posted August 2, 2018 Hoi allemaal, Ik ben Charly en op 14 september krijg ik een borstvergroting bij dr Bakker, Boerhaave kliniek Amsterdam. Ik ben op zoek naar ervaringen van andere meiden. Ik heb 2 consults gehad eentje bij dr Bakker en eentje bij dr van der Weij. Allebei totaal ander advies. Ik ga krijgen Mentor cpg 323 (anatomisch high profile) duale plane 390 cc. Ik ben nu een kleine A cup en ben heel benieuwd naar het resultaat. Iemand anders die geopereerd is door dr bakker? Liefd Charly
Flowersh Posted August 14, 2018 Posted August 14, 2018 Op 2-8-2018 om 10:13 zei charlyvannieuwenhuizen: Hoi allemaal, Ik ben Charly en op 14 september krijg ik een borstvergroting bij dr Bakker, Boerhaave kliniek Amsterdam. Ik ben op zoek naar ervaringen van andere meiden. Ik heb 2 consults gehad eentje bij dr Bakker en eentje bij dr van der Weij. Allebei totaal ander advies. Ik ga krijgen Mentor cpg 323 (anatomisch high profile) duale plane 390 cc. Ik ben nu een kleine A cup en ben heel benieuwd naar het resultaat. Iemand anders die geopereerd is door dr bakker? Liefd Charly Hee meid, ik heb vorig weekend een consult gehad bij van der weij het maximale wat er in kon bij mij was 425cc. Ik heb ook al de operatie datum in december staan.. ( ivm sparen ) maar ik twijfel ik wil graag een consult inplannen met xander bakker. Ik ben namelijk bang dat ik het te klein vind & weet dat van der weij niet groter wil plaatsen omdat hij het niet medisch verantwoordelijk vind.. Hoe was jou consult met bakker? Ik had gelezen dat hij gebruik maakt van een 3d bril klopt dat ? xxx Saar
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.