Ga naar inhoud

Raar gevoel


Aanbevolen berichten

Op 13 juli had ik mijn operatie. Nu op 1 dag na 3 weken geleden. Ik.heb zeker niet veel pijn gehad maar nu sinds een aantal dagen als ik me buken daarna terug rechtsta heb ik een vreemd gevoel ik men linker borst. Net of  de prothese verschuift een beetje en er lucht achter vrij komt. Moet ik me zorgen maken of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Nikaatje:

Op 13 juli had ik mijn operatie. Nu op 1 dag na 3 weken geleden. Ik.heb zeker niet veel pijn gehad maar nu sinds een aantal dagen als ik me buken daarna terug rechtsta heb ik een vreemd gevoel ik men linker borst. Net of  de prothese verschuift een beetje en er lucht achter vrij komt. Moet ik me zorgen maken of niet?

 

Het is ook beter om de eerste zes weken niet te bukken, net als je ellebogen niet boven je schouders heffen, geen repeterende bewegingen maken, geen zwaar huishoudelijk werk verrichten (bv. stofzuigen en ramen lappen etc.) en niet sporten. 

 

Dus vanaf nu kan je beter niet voorover bukken, maar door je knieën gaan (dus hurken). 

 

Succes met je herstel! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.