Ga naar inhoud

vision : 3 februari 2011 : Dr. Breweays : Antwerpen


Aanbevolen berichten

Hoi ik wordt 3 febr voor de 4de keer geopereerd, 1ste x was in 1987 150 cc,

2de keer was in 2000, 270 cc,

3de keer 500 cc sept 2010.

Nu wordt ik 3 febr a.s weer geholpen omdat ik een deuk in mijn borst heb. omdat de grootte mij best tegenvalt ga ik nu voor 700 cc hoog profiel. Spannend !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

En merk je nu verschil met je 1e, 2de en 3de bvg, ik bedoel dan merk je veel verschil qua prothese, methode e.d??

Enig idee hoe het deukje er komt? Een kennis van me heeft na een aantal jaren deukjes (putjes) in haar borst aan de binnenkant gekregen.

Leuk dat je ineens voor weer wat groter kan gaan :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ben geopereerd in Antwerpen door Dr. Philippe Breweays. heb nu Cereform 500 cc rond profiel (hoog). Nee ben niet zenuwachtig, zie wel op tegen de eerste paar dagen, weer op de rug slapen vind ik zo tegenvallen.de 2de keer dat ik geholpen werd had ik een "druppel" vorm vond dat erg lelijk. leek alsof er twee borsten opgeplakt waren. Nu zo lelijk met deuk dat wel opnieuw moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Vision, ik heb je foto's net gezien in de gallerij.

Kan me voorstellen dat je met de eerste 2 bv niet tevreden was, ook al waren ze niet groot lijken ze toch onnatuurlijk. Jammer van die rimpel nu want voor de rest ziet t er goed uit. Gaan ze nu onder de spier plaatsen zodat er minder kans op rimpelvorming is? Ik vind eerlijk gezegd nog 200 cc meer wel heel gewaagd hoor, vind je borsten nu eigenlijk goed van grote bij je postuur, maarja, je moet t natuurlijk zelf weten ;)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ja vindt het zelf ook heel spannend, als maar niet te groot wordt! vind wel dat op de foto's borsten groter lijken dan in het "echt". deukje is niet bekend waarschijnlijk te dunne huid van mezelf en slappe prothese. krijg nu een stugge.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een foto van dichtbij maakt lijken ze idd enorm maar van een afstand zie je veel beter de verhouding, heb je ze nu voor of achter de spier? Sta er wel van te kijken dat je bij dezelfde chirurg gaat, aangezien dit de 3de x is dat je niet tevreden bent! Of ben je al wel bij verschillende geweest dat ik het niet begrepen heb? hoop iig dat je nu pracht boobs gaat krijgen en je er tevrede mee gaat zijn

liefs bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bambie,

Heb de prothese voor de spier, volgende keer ook weer. dit is de 2de keer dat ik door Dr. Breweays wordt geholpen, hij wil deukje verhelpen. de andere keren was ik niet tevreden over de grootte. als je mijn foto's ziet zal je dat wel begrijpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Vision,

Gefeliciteerd met je wissel! :64:

Heb je titel een beetje aangepast, als je nog even laat weten bij welke kliniek/ziekenhuis je geweest bent zal ik het er ook nog bijzetten.

Wens je een voorspoedig herstel, zal zo te lezen wel meevallen als je al weer op je zij hebt geslapen! ^_^ Ben benieuwd hoe die 700cc zal staan bij je, vond die 500cc wel al heel mooi in verhouding met je lichaam, was jammer van het deukje, hoop dat alles deze keer volledig volgens je wens mag zijn! :D

Veel liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb je foto's gezien, en ze zien er echt heel erg mooi uit! De grootte valt inderdaad best mee als je vergelijkt met wat je had, je zou niet zeggen dat er zoveel meer cc's in zitten vind ik. Hopelijk vind je ze zelf ook supermooi?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vision,

Ik zie ook al wel duidelijk verschil hoor, ze zijn voller en zitten dichter op elkaar! Maar ze zullen vast nog wel een stuk veranderen! Wens je een fijn herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.