Ga naar inhoud

Voorstellen BV gepland


B83

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

 

Na 3 zwangerschappen ben ik erg ontevreden over wat er over is van mijn borsten.

 

In augustus staat de operatie al gepland. De bedoeling is 385 of 430cc anatomische protheses dual plane geplaatst. Ik heb nu 85C, wel erg leeg.

 

Welk formaat is het handigste, om het natuurlijk te houden?

 

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi.

 

Welkom hier^_^

 

Ik had (denk ik) ongeveer een 80 b, slap.

 

Ik heb nu 500cc rond high profile.

 

Maar ik wilde wel goede bolling. :125:Anatomisch is toch iets te "natuurlijk" vind ik. 

Hoewel er nog bollere ballen boobies zijn dan de mijne. Ik vind dat dat heel mooi :33:, maar niet voor mezelf:blush:

 

Is echt een smaak dingetje denk ik :4:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ronde en geen decolleté. 

 

Alles kan. Ook dat er een dame met dezelfde natuurlijke borsten met dezelfde protheses erbij op een andere maat uitkomen in bh en voor het oog. 

 

Bespreken met je pc en eventueel extra gaan passen. Foto.s maken en goed nadenken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooo, ik dacht komen ze zelf wat naar elkaar toe... maar las toen 5 wk. Ik ben al 5 maanden po. Ze zijn vorige maand nog wat geslonken. 75d cup zit los, vingers erbij in de cup. Ach ja, steeds duidelijker dat de wissel gaat komen. Maar heb met momenten huilbuien. 

 

Mag ik een foto van jou boobs zien?@Jolene

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Draakje84
21 minuten geleden zei Monstrea:

Oooo, ik dacht komen ze zelf wat naar elkaar toe... maar las toen 5 wk. Ik ben al 5 maanden po. Ze zijn vorige maand nog wat geslonken. 75d cup zit los, vingers erbij in de cup. Ach ja, steeds duidelijker dat de wissel gaat komen. Maar heb met momenten huilbuien. 

 

Mag ik een foto van jou boobs zien?@Jolene

Wat balen dat het niet is geworden wat je had gehoopt zeg! 

Weet je al wanneer je wissel gaat plaatsvinden?

 

Apart dat implantaten zoveel verschillen per persoon. Ik heb 240 cc ronde high profil dual plane gekregen en draag sommige bh’s in maat D70. In andere bh’s weer C70.

 

Succes met je plannen en ik hoop dat ook jij straks de boobies hebt dir je wenst!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Monstrea:

Oooo, ik dacht komen ze zelf wat naar elkaar toe... maar las toen 5 wk. Ik ben al 5 maanden po. Ze zijn vorige maand nog wat geslonken. 75d cup zit los, vingers erbij in de cup. Ach ja, steeds duidelijker dat de wissel gaat komen. Maar heb met momenten huilbuien. 

 

Mag ik een foto van jou boobs zien?@Jolene

Hi meis.

 

Mag je zeker. Ik zal je toevoegen. 

 

Heb je wel high profile? 

Mag ik ook bij jou spieken?:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Draakje84:

Wat balen dat het niet is geworden wat je had gehoopt zeg! 

Weet je al wanneer je wissel gaat plaatsvinden?

 

Apart dat implantaten zoveel verschillen per persoon. Ik heb 240 cc ronde high profil dual plane gekregen en draag sommige bh’s in maat D70. In andere bh’s weer C70.

 

Succes met je plannen en ik hoop dat ook jij straks de boobies hebt dir je wenst!

 

xx

Thnx. Ik heb zulke wisselende buien. Ondankbaar voelen, ik heb nu in ieder geval wat. Maar ik heb nu een halve stap gezet en ga door tot het goed is. Altijd plat geweest en ga straks eindelijk de borsten hebben die ik wil. Ben nu toch al bezig met "maken" ga niet halverwege stoppen en dwingen tot acceptatie. Ben er er te somber door. 

 

Het mag 1 jaar PO en dat zal maart 2019 zijn. Maar ga in het najaar al passen en een datum inplannen. Soms is 2, 3 maanden wachttijd voor de operatie en soms al weken voor de passessie, dus dat wil ik er ook niet bij als ik dat voorjaar 2019 doe en zomer 2019 uitkom voor het echte werk. Iets met ongedurigheid enzo. Nee serieus, Iets wat al jaren speelt is soms erg energievretend en lastig. Maar zo positief mogelijk blijven. Boobies kijken en aftellen. 

 

Kan best dat ik nu ook naar een c cup kan. Moet maar weer eens naar de lingeriezaak. Keek ik ook jaren naar uit en nu is het helemaal niet leuk. Maar volgend jaar hopelijk helemaal fantastisch. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jolene:

Hi meis.

 

Mag je zeker. Ik zal je toevoegen. 

 

Heb je wel high profile? 

Mag ik ook bij jou spieken?:blush:

Ja, ik heb natrelle high profile rond. In bh zie je wel bollinkje bovenop. Maar ze staan ver uit elkaar van nature. Dus de volgende pc mag mij daar mee helpen. En iets groter. 345 met passen is al mooi. Dat is dus eigenlijk voor de spier. Mijn profielfoto. Heb 345 dual plane en de spier drukt dus veel weg. Is handje vol. Mag voor mij wel richting de 600 denk ik zo. Iemand die al wat had bijv. 300 van nature en 400 laat plaatsen vind ik heel mooi. Nou weet je nooit echt precies de aantal cc van nature vooraf. Maar dat schat ik dan als ik de foto.s zie. Ik heb nu handjevol 345 en daar 400 bij is misschien wat veel, maar ligt ook weer aan de protheses hoe ze vallen. De enne is de andere weer niet met zelfde cc en ander volume. Dus in het najaar maar eens passen. 

 

Mijn album is openbaar. Wil vrouwen helpen die via internet op vrijwel plat informatie willen, ervaringsverhalen en zien wat er zou kunnen gedaan worden. Misschien nemen zijn geen bv, misschien een kleine, misschien ook een wat grotere, misschien flinke jetsers. Lijkt mij fijn als er meer over te vinden is en als ik zo een bijdrage kan leveren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Draakje84
4 minuten geleden zei Monstrea:

Thnx. Ik heb zulke wisselende buien. Ondankbaar voelen, ik heb nu in ieder geval wat. Maar ik heb nu een halve stap gezet en ga door tot het goed is. Altijd plat geweest en ga straks eindelijk de borsten hebben die ik wil. Ben nu toch al bezig met "maken" ga niet halverwege stoppen en dwingen tot acceptatie. Ben er er te somber door. 

 

Het mag 1 jaar PO en dat zal maart 2019 zijn. Maar ga in het najaar al passen en een datum inplannen. Soms is 2, 3 maanden wachttijd voor de operatie en soms al weken voor de passessie, dus dat wil ik er ook niet bij als ik dat voorjaar 2019 doe en zomer 2019 uitkom voor het echte werk. Iets met ongedurigheid enzo. Nee serieus, Iets wat al jaren speelt is soms erg energievretend en lastig. Maar zo positief mogelijk blijven. Boobies kijken en aftellen. 

 

Kan best dat ik nu ook naar een c cup kan. Moet maar weer eens naar de lingeriezaak. Keek ik ook jaren naar uit en nu is het helemaal niet leuk. Maar volgend jaar hopelijk helemaal fantastisch. 

Het komt vast allemaal goed met je! Ga je naar dezelfde kliniek als bij je eerste vergroting of ben je daar nog niet over uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.