Ga naar inhoud

Odettje : 3 september 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Dag dames!

 

Ik ben een Belgische studente van 21 jaar (nog 1 jaartje studeren te gaan!) en ik twijfel van rond mijn 16e-17e over een borstvergroting. Ik ben 1,69 m en weeg 54 kg. Ik zit tussen een 75AA en 75A. Tot nu toe is het een haat/negeer relatie met mijn borsten. Het ene moment denk ik dat ik goed op weg ben om mezelf te accepteren zoals ik ben, en het volgende moment val ik in een put over hoe ongelukkig ik ben met mijn borsten.

 

Het grote probleem is dat ik een enorme twijfelaar ben. Mijn grootste issue is het ‘snijden in mijn gezond lichaam’ en de angst dat ik mezelf veel problemen op de hals zal halen in de toekomst (bv meermaals vervangen van protheses door inkapseling enzo..). Dat ik zal denken ‘had ik nu maar geen BV gedaan’. En als ik ooit zwanger zal zijn, zullen die dan vervormen of verplaatsen? Wat als ik dan een oudere leeftijd bereik, zal dat er dan fake uitzien? Ik twijfel echt over ALLES…

 

Door het forum heb ik mijn ogen laten vallen op de Wellness Kliniek, maar ik heb het gevoel dat ik nog onvoldoende weet over alle technische dingen (zoals voor/achter de borstspier, welk soort implantaten, garantie...). Dus voor ik ooit een afspraak maak, wil ik mij nog beter informeren ^_^ Ergens zou het een mooi afstudeercadeau zijn, én dan heb ik de tijd om in de vakantie op mijn gemak te herstellen. Maar dan moet ik natuurlijk eerst de knoop durven doorhakken -_-

 

Het lijkt mij een droom om grotere borsten te hebben (en eindelijk zonder schaamte in bikini te lopen, weg met alle vreselijke push-up BH’s,..) en mij beter in mijn vel te voelen, maar door alle twijfel ben ik zo bang dat het een droom zal blijven en ik me altijd zal blijven afvragen hoe het zou zijn ‘als’… Was dit bij jullie ook zo’n zwaar proces om de beslissing te maken? Aan de andere kant ben ik nog steeds (misschien naïef) om te hopen dat ik mezelf ooit kan aanvaarden zoals ik nu ben.. Hoewel dit de laatste 5 jaar niet gelukt is. Wat heeft jullie over de streep getrokken?

 

xx Odettje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dag dames!

 

Deze week op consultatie geweest bij dr. Verdonck in de BBC. En beslist dat ik er eindelijk voor ga!

Op 3 september '18 krijg ik mijn boobies! :wub:

Nu natuurlijk nog de twijfel van het aantal cc's overwinnen.

Ik ben 1,69 m en weeg 53 kg, heb nu een niet-vullende 75A.

Na het passen kwam ik uit op ongeveer 250 cc, maar een grotere maat heb ik eigenlijk niet geprobeerd en daar heb ik lichtjes spijt van.

Want toen leek de 250 cc het maximum dat bij mij natuurlijk zou ogen. M'n moeder was mee als second opinion en zij gaf aan dat dit toch al een deftig balkon is voor mij.

Maar ik heb toen niet gevraagd aan de pc wat het maximum aantal cc zou zijn dat natuurlijk oogt bij mij..

Dus naast het enthousiasme en de euforie komt nu ook de twijfel..

 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Odettje:

Dag dames!

 

Deze week op consultatie geweest bij dr. Verdonck in de BBC. En beslist dat ik er eindelijk voor ga!

Op 3 september '18 krijg ik mijn boobies! :wub:

Nu natuurlijk nog de twijfel van het aantal cc's overwinnen.

Ik ben 1,69 m en weeg 53 kg, heb nu een niet-vullende 75A.

Na het passen kwam ik uit op ongeveer 250 cc, maar een grotere maat heb ik eigenlijk niet geprobeerd en daar heb ik lichtjes spijt van.

Want toen leek de 250 cc het maximum dat bij mij natuurlijk zou ogen. M'n moeder was mee als second opinion en zij gaf aan dat dit toch al een deftig balkon is voor mij.

Maar ik heb toen niet gevraagd aan de pc wat het maximum aantal cc zou zijn dat natuurlijk oogt bij mij..

Dus naast het enthousiasme en de euforie komt nu ook de twijfel..

 

x

 

 

Hey!

 

Onze situatie is vrij vergelijkbaar precies! Ik heb 255cc motiva gekregen woensdag 18 juli. Ik heb even getwijfeld om voor de 275cc te gaan, maar dat was mijn absolute max (vooral qua breedte) en zou er volgens Verdonck niet meer heel natuurlijk uit zien, dus besloten de 255cc te nemen. 

 

Alles zit nu nog ingepakt in verband enzo, maar nu denk ik wel dat dit een goede keuze was. Tegen dat jou operatie eraan komt, ga ik je al een beter antwoord kunnen geven op het feit of ik ze niet te klein ofzo vind! Ik ben 1m68 en weeg 55kg ongeveer. 

 

Leuk dat je het uiteindelijk besloten hebt, Dr Verdonck is super vond ik, was meteen op mijn gemak bij hem!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

 

Oh amai hoe gaat het nu met je? Want je operatie is echt nog niet lang geleden.

Heb je de ochtend van de operatie nog eens gepast?

Ik twijfel om nog eens te mailen wat de max cc zou zijn dat hij mij kan aanraden zodat het nog natuurlijk is, gewoon om het te weten..

Ik was ook echt meteen op mijn gemak bij dr. Verdonck, heb maar 1 consultatie gehad bij 1 pc omdat ik zo overtuigd ben.

Hopelijk ben je er super blij mee! Waarschijnlijk lijken twee weken nu heel lang tot het verband eraf mag ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Odettje:

Hoi!

 

Oh amai hoe gaat het nu met je? Want je operatie is echt nog niet lang geleden.

Heb je de ochtend van de operatie nog eens gepast?

Ik twijfel om nog eens te mailen wat de max cc zou zijn dat hij mij kan aanraden zodat het nog natuurlijk is, gewoon om het te weten..

Ik was ook echt meteen op mijn gemak bij dr. Verdonck, heb maar 1 consultatie gehad bij 1 pc omdat ik zo overtuigd ben.

Hopelijk ben je er super blij mee! Waarschijnlijk lijken twee weken nu heel lang tot het verband eraf mag ^_^

 

Ups en downs :D Nu vandaag opgestaan met een heel belabberd gevoel, maar nu voel ik me best wel oké! Het is vooral dat verband nu dat echt lastig is :( echt aftellen tot de 31ste! Dan mag het eraf!

 

Als je twijfelt zou ik sowieso nog eens gaan passen bij hem voor de operatiedag! Met dat ik t op mijn operatiedag zelf ging beslissen, kon mijn mama niet meer mee om mee te beslissen en kon ik dus niet nog even passen enzo. Heb vertrouwd op Verdonck zijn woord en mijn buikgevoel en heb er dus niet per se spijt van! Maar als je echt graag nog eens wilt passen en mening weet van anderen, dan moet je echt voor je operatiedag nog eens langsgaan! Dat is volledig gratis normaal gezien :D 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk voel je je snel weer helemaal tiptop :) lukt het slapen op de rug wat? En kan je rondlopen of voel je dat te veel?

 

Ja ergens zou ik wel nog eens willen langsgaan, maar het is echt ver rijden naar daar..

En de dag van de operatie gaan mijn beide ouders mee, dus misschien kunnen ze dan nog helpen oordelen over de maat.

En heel augustus doe ik vakantiejob dus er is zowat geen mogelijkheid om nog eens te gaan, tenzij ik misschien een dag vrij vraag voor medische redenen.. Maar ben niet zeker dat ik dit zal krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Odettje:

Hopelijk voel je je snel weer helemaal tiptop :) lukt het slapen op de rug wat? En kan je rondlopen of voel je dat te veel?

 

Ja ergens zou ik wel nog eens willen langsgaan, maar het is echt ver rijden naar daar..

En de dag van de operatie gaan mijn beide ouders mee, dus misschien kunnen ze dan nog helpen oordelen over de maat.

En heel augustus doe ik vakantiejob dus er is zowat geen mogelijkheid om nog eens te gaan, tenzij ik misschien een dag vrij vraag voor medische redenen.. Maar ben niet zeker dat ik dit zal krijgen.

Ja, je ouders gaan niet meer echt mee kunnen om de maat te checken bij jou de operatiedag... Misschien moet je er eens voor bellen/mailen met de vraag of dat bij jou uitzonderlijk wel kan, maar bij mij mochten mijn ouders niet verder dan de wachtzaal op de operatiedag. 

 

Slapen is een Struggle Haha! Maar komt wel goed zeker? Bed is een kussenpaleis nu, rug doet extreem pijn, maar wel oké. Kon ook al meteen plat slapen en geraakte terug recht op mezelf (wel wat buikspieren moeten gebruiken :p )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm ja misschien kan ik mailen of we wat eerder mogen komen voor de operatie om nog eens te oordelen over de maat, in de plaats van op een ander moment nog eens langs te gaan. Goh amai ik zal wel veel stress hebben dan die ochtend van de operatie. Maar ik ben dan ook een eeuwige twijfelaar :rolleyes:

 

Oei haha straks heb je er een sixpack bij na die weken :D

Hopelijk valt dat verband wat mee met het warme weer nu.

Kan je je zo wat bezighouden de hele dag dan? 

Ik kan echt niet goed stilzitten, dus dat belooft al haha

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Odettje:

Hm ja misschien kan ik mailen of we wat eerder mogen komen voor de operatie om nog eens te oordelen over de maat, in de plaats van op een ander moment nog eens langs te gaan. Goh amai ik zal wel veel stress hebben dan die ochtend van de operatie. Maar ik ben dan ook een eeuwige twijfelaar :rolleyes:

 

Oei haha straks heb je er een sixpack bij na die weken :D

Hopelijk valt dat verband wat mee met het warme weer nu.

Kan je je zo wat bezighouden de hele dag dan? 

Ik kan echt niet goed stilzitten, dus dat belooft al haha

 

 

Ja, zou ik zeker proberen!! Haha, ja das normaal zenne, ik had ook wel wat stress :D

 

Ja op zich, in huis blijft het gelukkig nog wel koel. Ja, ik begin het zo wel wat gehad te hebben met de hele dag niet echt iets te kunnen doen... Maar ik houd me rustig, want ja, wil niet iets forceren en dan uiteindelijk een langer herstel hebben... Dus nog even kalm houden hier hihi. Jij nog twee maandjes aftellen (allez, minder eigenlijk, spannend!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, spannend dat je een datum hebt! 

 

Ik kreeg mijn BV op 12 juli, nu dus 9 dagen geleden. Ik ben zelf 1.77m en 57 kg, kwam van een AA. Ik kreeg 245CC voor de spier en kom nu uit op een 75B/70c. Ik zou nog even een consult vragen om je vragen te bespreken en te kijken wat er kan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.