Ga naar inhoud

Odettje : 3 september 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Dag dames!

 

Ik ben een Belgische studente van 21 jaar (nog 1 jaartje studeren te gaan!) en ik twijfel van rond mijn 16e-17e over een borstvergroting. Ik ben 1,69 m en weeg 54 kg. Ik zit tussen een 75AA en 75A. Tot nu toe is het een haat/negeer relatie met mijn borsten. Het ene moment denk ik dat ik goed op weg ben om mezelf te accepteren zoals ik ben, en het volgende moment val ik in een put over hoe ongelukkig ik ben met mijn borsten.

 

Het grote probleem is dat ik een enorme twijfelaar ben. Mijn grootste issue is het ‘snijden in mijn gezond lichaam’ en de angst dat ik mezelf veel problemen op de hals zal halen in de toekomst (bv meermaals vervangen van protheses door inkapseling enzo..). Dat ik zal denken ‘had ik nu maar geen BV gedaan’. En als ik ooit zwanger zal zijn, zullen die dan vervormen of verplaatsen? Wat als ik dan een oudere leeftijd bereik, zal dat er dan fake uitzien? Ik twijfel echt over ALLES…

 

Door het forum heb ik mijn ogen laten vallen op de Wellness Kliniek, maar ik heb het gevoel dat ik nog onvoldoende weet over alle technische dingen (zoals voor/achter de borstspier, welk soort implantaten, garantie...). Dus voor ik ooit een afspraak maak, wil ik mij nog beter informeren ^_^ Ergens zou het een mooi afstudeercadeau zijn, én dan heb ik de tijd om in de vakantie op mijn gemak te herstellen. Maar dan moet ik natuurlijk eerst de knoop durven doorhakken -_-