Ga naar inhoud

Extreem veel pijn na bv zonder medicatie


Aanbevolen berichten

Hoi! Ik ben nieuwe hier, 

heb gisteren mijn vergroting gehad bij Diana gabriels en om medische redenen kan ik geen anderen medicatie gebruiken dan paracetamol.

dat betekend dat ze ook tijdens de ok geen morfine hebben toegediend. Inmiddels is de pijn ondragelijk en zou ik graag horen of er andere meiden zijn die het enkel en alleen met paracetamol hebben overleefd, en hoelang het duurt voordat ik niet meer het gevoel heb dat mijn borsten ontploffen?

ik wil niet zeuren want ik wilde dit zelf maar het is best pittig.. zo zonder medicatie. 

 

Ohja ik ben van mezelf helemaal plat, en er is 375 HP 2 ingegaan.

 

liefs en bedankt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@newgirl19 lieve meid dit hoort er gewoon bij de 1e week minimaal :147:

 

Ik heb ook geen andere  pijnmedicatie gehad dan paracetamol en ubroprofen.....je moet wel je medicatie op een vast tijdstip/ schema (als het goed is mee gekregen) in nemen en anders kan je contact leggen op deze forum met @best_boobie die kan je helpen om een schema te maken. 

Je moet zo snel mogelijk een goede stabiele medicatie schema aannemen zodat je paracetamol zijn werk kan doen en dan wordt de pijn ook minder.

 

Succes ermee , het komt goed :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei newgirl19:

Hoi! Ik ben nieuwe hier, 

heb gisteren mijn vergroting gehad bij Diana gabriels en om medische redenen kan ik geen anderen medicatie gebruiken dan paracetamol.

dat betekend dat ze ook tijdens de ok geen morfine hebben toegediend. Inmiddels is de pijn ondragelijk en zou ik graag horen of er andere meiden zijn die het enkel en alleen met paracetamol hebben overleefd, en hoelang het duurt voordat ik niet meer het gevoel heb dat mijn borsten ontploffen?

ik wil niet zeuren want ik wilde dit zelf maar het is best pittig.. zo zonder medicatie. 

 

Ohja ik ben van mezelf helemaal plat, en er is 375 HP 2 ingegaan.

 

liefs en bedankt 

Hey meid

Oei, dat is echt balen dat je niets anders kunt nemen dan paracetamol..
Hoeveel paracetamol neem je op een dag en neem je het op vaste tijden? Het beste is namelijk om elke 6 uur 1000 mg te nemen, ook in de nacht. 

Succes hoor!!

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei best_boobie:

Hey meid

Oei, dat is echt balen dat je niets anders kunt nemen dan paracetamol..
Hoeveel paracetamol neem je op een dag en neem je het op vaste tijden? Het beste is namelijk om elke 6 uur 1000 mg te nemen, ook in de nacht. 

Succes hoor!!

xxxx BB

 

Zie je wel daar is onze redding in nood @best_boobie :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei newgirl19:

Ja ik zet idd Mn wekker ook snachts. Neem nu elke 5 uur 1000 Mg in. Iets te veel maar ik trek het echt niet! De zwelling is ook behoorlijk intens. Wat kan ik doen om de pijn te onderdrukken zonder medicatie? Vooral het opstaan is hel!

Het enige dat je nog kunt doen is proberen de hoeveelheid vocht te reduceren.. Dit door veel water te drinken..
Kun je werkelijk helemaal niets anders van medicatie verdragen? Paracetamol met coffeïne bijvoorbeeld? 
NSAID's zoals ibuprofen zijn dus ook geen optie? Celebrex? Meloxicam?

Bij het opstaan moet je je echt laten helpen meid. Het is heel normaal om je te laten helpen de eerste dagen. :)
Wees niet te streng voor jezelf als het ff gaat :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeeeeel Erg herkenbaar dit ! Heb het ook zwaar onderschat , en ben nu 9 dagen verder en gevoel dat ik terug bij af ben. Wilde zonder medicatie proberen maar dit was geen goed plan ! Breng idd die medicatie spiegel zo snel mogelijk aan, dan is het echt te doen heb ik gemerkt, ben ik nu ook weer aan doen namelijk , 

sterkte xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de mijne 15 jaar geleden gezet. Toenertijd ook geen zware pijnmedicatie op paracetamol gehad. De eerste dagen vond ik de pijn best heftig, achteraf ook onderschat. Neem er 2 per keer in om de 6 of 8 uren. Hoop dat je je snel beter voelt. Sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei newgirl19:

Ik heb het een beetje onderschat, had vannacht iemand bij me maar vanaf vandaag weer alleen met de kindjes dus helaas niemand die me kan helpen. Ik weet het heel dom. En nee helaas alleen paracetamol. 

Is er dan een mogelijkheid om weer iemand in te schakelen? Lijkt me niet goed om te bikkelen op dit moment meid...

Heel veel sterkte!! Je hebt toch een echte operatie ondergaan en je zult ook je rust moeten nemen. Met kindjes erbij is dat natuurlijk echt heel lastig.. Ben je daarover niet voorgelicht door je pc? Hoop echt dat je iets kunt regelen, want dit is echt niet goed voor je..

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei newgirl19:

Hoi! Ik ben nieuwe hier, 

heb gisteren mijn vergroting gehad bij Diana gabriels en om medische redenen kan ik geen anderen medicatie gebruiken dan paracetamol.

dat betekend dat ze ook tijdens de ok geen morfine hebben toegediend. Inmiddels is de pijn ondragelijk en zou ik graag horen of er andere meiden zijn die het enkel en alleen met paracetamol hebben overleefd, en hoelang het duurt voordat ik niet meer het gevoel heb dat mijn borsten ontploffen?

ik wil niet zeuren want ik wilde dit zelf maar het is best pittig.. zo zonder medicatie. 

 

Ohja ik ben van mezelf helemaal plat, en er is 375 HP 2 ingegaan.

 

liefs en bedankt 

Hey meid, 

 

Ik ben ook enkel op dafalgan mijn eerste dag na de operatie was het ergste vooral savonds, nu mijn 2e dag bezig en voelt al helemaal anders aan. Vooral je niet opduwen als je rechtstaat dat vind ik het pijnlijkste. De eerste 3 dagen zullen het ergste zijn vrees ik. 

Veel succes nog! 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei newgirl19:

Hoi! Ik ben nieuwe hier, 

heb gisteren mijn vergroting gehad bij Diana gabriels en om medische redenen kan ik geen anderen medicatie gebruiken dan paracetamol.

dat betekend dat ze ook tijdens de ok geen morfine hebben toegediend. Inmiddels is de pijn ondragelijk en zou ik graag horen of er andere meiden zijn die het enkel en alleen met paracetamol hebben overleefd, en hoelang het duurt voordat ik niet meer het gevoel heb dat mijn borsten ontploffen?

ik wil niet zeuren want ik wilde dit zelf maar het is best pittig.. zo zonder medicatie. 

 

Ohja ik ben van mezelf helemaal plat, en er is 375 HP 2 ingegaan.

 

liefs en bedankt 

Hey

 

Oh dat klinkt echt niet fijn! Wat denk ik kan helpen (bij mij doet dat toch enorm goed) is een icepack ofzo er wat op/bovenaan leggen (wel zien dat er niks nat wordt natuurlijk). Dat brengt echt een instant verkoeling en voelt zalig! 

 

Hopelijk overleef je het wat! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.