Ga naar inhoud

Josy : 20 augustus 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

Hey Josy,

Ik wordt 20 augustus geopereerd in Vlaardingen door Dr van Onselen. Ik krijg Polytech Microthane 385cc Dual plane geplaatst. Ben jij al zenuwachtig ? Ik laat het lekker op me af komen. Heb voorzover ik weet de voorzorgsmaatregelen getroffen..haha..

Ben benieuwd,.

Groetjes Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Josy:

Hey, 

 

ik ook 20 augustus bij dokter Verdonck in de Belgian breast clinic.ik ben heel zenuwachtig:-/.

@Mienemuishoe voel jeje?

 

groetjes

Vandaag ben ik de 3e dag PO en het gaat best oké. Ik heb eigenlijk niet zoveel pijn meer, maar ik voel mij wel futloos. Als ik lang rechtsta, merk ik dat ik duizelig word. Heb 2 dagen niet kunnen eten, dus zal wel daardoor komen. Nu vandaag wel kunnen eten en hopelijk heb ik tegen het einde van volgende week mijn krachten terug. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
6 uur geleden zei Mom1980:

Hey @Josy,

hoe gaat het met je? Alles goed verlopen? 

Morgen is het mijn beurt! 

Grtjs xx

Hey,

 

alles is goed verlopen!om 8u zijn ze mij komen halen en was om 9u20 al terug wakker.veel pijn heb ik niet maar wel een enorme druk op m’n borst en m’n buik staat gezwollen.het is nog maar de 3de dag en het verband begint al enorm te jeuken.weet niet of ik het twee weken zal kunnen aanhouden.

 

hoelaat ben je aan de beurt?

veel succes straks!

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Josy:

Hey,

 

alles is goed verlopen!om 8u zijn ze mij komen halen en was om 9u20 al terug wakker.veel pijn heb ik niet maar wel een enorme druk op m’n borst en m’n buik staat gezwollen.het is nog maar de 3de dag en het verband begint al enorm te jeuken.weet niet of ik het twee weken zal kunnen aanhouden.

 

hoelaat ben je aan de beurt?

veel succes straks!

 

groetjes

Hey, alles goed verlopen hoor, moest er ook om 8u zijn.

Pijn heb ik niet echt, soms wat spierpijn. Ik heb ook een enorme druk maar is voorlopig te doen.

Ben ongeloofelijk blij met mijn nieuwe boobies:43:, alleen zou ik is graag willen spieken, maar dat gaat niet eh!:rolleyes:

grtjs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Mom1980:

Hey, alles goed verlopen hoor, moest er ook om 8u zijn.

Pijn heb ik niet echt, soms wat spierpijn. Ik heb ook een enorme druk maar is voorlopig te doen.

Ben ongeloofelijk blij met mijn nieuwe boobies:43:, alleen zou ik is graag willen spieken, maar dat gaat niet eh!:rolleyes:

grtjs xx

Hey, 

Blij dat alles goed verlopen is!

welke maat heb jij nu genomen? waren het ook de motiva ergonomix?

Ik zou ook graag eens spieken maar dat gaat idd niet:rolleyes:. We zullen nog eventjes geduld moeten hebben.

 

Groetjes

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Josy:

Hey, 

Blij dat alles goed verlopen is!

welke maat heb jij nu genomen? waren het ook de motiva ergonomix?

Ik zou ook graag eens spieken maar dat gaat idd niet:rolleyes:. We zullen nog eventjes geduld moeten hebben.

 

Groetjes

xxx

Ja ik heb motiva plus 315cc

Zou op een grote C, kleine D uitkomen. :D

Bij jou ook nog alles ok?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Mom1980:

Ja ik heb motiva plus 315cc

Zou op een grote C, kleine D uitkomen. :D

Bij jou ook nog alles ok?

Ja, alles nog ok. de druk is al iets minder of gisteren dus dat is al goed. vannacht ook al beter geslapen of de eerste nacht. Ik heb 275cc dus van mij zal dat dan een C zijn.

 

groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Josy:

Ja, alles nog ok. de druk is al iets minder of gisteren dus dat is al goed. vannacht ook al beter geslapen of de eerste nacht. Ik heb 275cc dus van mij zal dat dan een C zijn.

 

groetjes

 

Hangt er ook vanaf wat je voor situatie was eh, ik had lege 75b.

Vind persoonlijk cup C heel mooi, heb jij al een album gemaakt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Mom1980:

Hey @Josy, hoe gaat het met je? 

Ik heb last van pijnlijke steken in mijn linkerborst, maar hoort erbij wss.

wanneer mogen jouw draadjes eruit? Grtjs xx

Hey, heb daar ook al last van gehad!ook beetje last van m’n littekens.zal straks eens bellen naar hem om te vragen of ik dit weekend m’n verband mag afdoen.ik moet volgende week dinsdag voor m’n draadjes en jij?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Josy:

Hey, heb daar ook al last van gehad!ook beetje last van m’n littekens.zal straks eens bellen naar hem om te vragen of ik dit weekend m’n verband mag afdoen.ik moet volgende week dinsdag voor m’n draadjes en jij?

groetjes

Hey, die steken zijn er altijd als ik beweeg eig, iedere dag hoop ik dat ze verdwenen zijn maar helaas. Ik moet ook dinsdag voor Mn draadjes. Het verband zit nog goed strak bij mij, soms jeukt het wel. Ben zo benieuwd om ze eindelijk te zien.

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Mom1980:

Hey, die steken zijn er altijd als ik beweeg eig, iedere dag hoop ik dat ze verdwenen zijn maar helaas. Ik moet ook dinsdag voor Mn draadjes. Het verband zit nog goed strak bij mij, soms jeukt het wel. Ben zo benieuwd om ze eindelijk te zien.

grtjs

Die steken zijn wel normaal maar als je dat constant hebt kan ik wel geloven dat dit pijnlijk is.Ik heb het verband al eens gelost want ik had pijn aan m’n borst en sinds dat ik hem losgemaakt heb is de pijn weg.bij mij jeukt het ook hoor!ga blij zijn dat het verband er af is!

groetjeS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-8-2018 om 13:05 zei Josy:

Die steken zijn wel normaal maar als je dat constant hebt kan ik wel geloven dat dit pijnlijk is.Ik heb het verband al eens gelost want ik had pijn aan m’n borst en sinds dat ik hem losgemaakt heb is de pijn weg.bij mij jeukt het ook hoor!ga blij zijn dat het verband er af is!

groetjeS

Hey Josy, 

 

Ik word in oktober geopereerd, zelfde implantaten als van jou! Ben je tevreden van het resultaat?

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-8-2018 om 08:40 zei Fluffy25:

Hey Josy, 

 

Ik word in oktober geopereerd, zelfde implantaten als van jou! Ben je tevreden van het resultaat?

 

Groetjes!

Hey, kan natuurlijk er nog niet veel over zeggen maar tot nu toe ben ik tevreden! Bij welke dokter ga je?

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.