Josy

Josy : 20 augustus 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Hallo,

Is er iemand onder jullie die ook in augustus geopereerd wordt?

Groetjes

• Like 1

Hey Josy,

Ik wordt 20 augustus geopereerd in Vlaardingen door Dr van Onselen. Ik krijg Polytech Microthane 385cc Dual plane geplaatst. Ben jij al zenuwachtig ? Ik laat het lekker op me af komen. Heb voorzover ik weet de voorzorgsmaatregelen getroffen..haha..

Ben benieuwd,.

Groetjes Sandra

Hey, 

ik ook 20 augustus bij dokter Verdonck in de Belgian breast clinic.ik ben heel zenuwachtig:-/.

@Mienemuishoe voel jeje?

groetjes

Vandaag ben ik de 3e dag PO en het gaat best oké. Ik heb eigenlijk niet zoveel pijn meer, maar ik voel mij wel futloos. Als ik lang rechtsta, merk ik dat ik duizelig word. Heb 2 dagen niet kunnen eten, dus zal wel daardoor komen. Nu vandaag wel kunnen eten en hopelijk heb ik tegen het einde van volgende week mijn krachten terug. 

Xx

Hey, ik wordt op 22 aug geopereerd.

Heb gekozen voor motiva plus. 

Veel succes morgen! Laat je weten hoe het geweest is? Grtjs  

Hey,

alles is goed verlopen!om 8u zijn ze mij komen halen en was om 9u20 al terug wakker.veel pijn heb ik niet maar wel een enorme druk op m’n borst en m’n buik staat gezwollen.het is nog maar de 3de dag en het verband begint al enorm te jeuken.weet niet of ik het twee weken zal kunnen aanhouden.

hoelaat ben je aan de beurt?

veel succes straks!

groetjes

Hey, alles goed verlopen hoor, moest er ook om 8u zijn.

Pijn heb ik niet echt, soms wat spierpijn. Ik heb ook een enorme druk maar is voorlopig te doen.

Ben ongeloofelijk blij met mijn nieuwe boobies:43:, alleen zou ik is graag willen spieken, maar dat gaat niet eh!:rolleyes:

grtjs xx

Hey, 

Blij dat alles goed verlopen is!

welke maat heb jij nu genomen? waren het ook de motiva ergonomix?

Ik zou ook graag eens spieken maar dat gaat idd niet:rolleyes:. We zullen nog eventjes geduld moeten hebben.

Groetjes

xxx