Ga naar inhoud

15 jaar later


Juulke82

Aanbevolen berichten

Jees! Wat worden we oud!

 

Terug van weg geweest in elk geval

In 2003 heb ik bij Dr. Malfeyt in het Maaslandziekenhuis in Sittard een bv laten doen van AA naar volle C met 335cc McGhann (nu Natrelle) anatomisch onder de spier.

Super tevreden mee geweest, tot 2 zwangerschappen en daarmee ook 2 lange periodes van borstvoeding hun tol eiste...

 

Na een echo waarin veel kapselvorning geconstateert is, maar geen problemen met de protheses, heb ik besloten na een fijn consult bij Dr. Marleen Meesters van MOOi kliniek in Maastricht, om protheses te laten wisselen 19 september dit jaar!

 

Ik vind het nu spannender dan de eerste keer en dat heeft er mee te maken dat ik nu 2 kids heb rondlopen na de operatie èn ik het formaat nu niet kan uitproberen.

Na overleg (de 335cc wende heel snel), ga ik nu voor 520cc anatomisch MX profile.

 

Mijn vraag is natuurlijk wie van jullie eventueel voorbeelden heeft van een dergelijk formaat...

 

Ik hou jullie op de hoogte!

 

liefs,

Julia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik heb natrelle 345cc en voorheen ook aa. Ben blij als ik 1 jaar po ben. Vind ze te klein. Wil ook 500, 600 of 700cc. Vind dames hier die een b cup hebben en 400 laten plaatsen erg mooi. Dus van nature hebben ze al wat. Denk dat bij die 400 ongeveer 500-700 cc is. 

Ik vind de natrelle wel fantastisch voelen. Of is het borsten hebben sowieso wat ik voel. Was heel snel van mij zwelling en vocht af en gevoel terug. Ben nu 4 mnd po maar voelt al veel langer. Ze zijn mooi van vorm maat te klein voor mij. 

 

Knap dat je met protheses heb gevoed. Ik heb met platte borsten gevoed. Zo kan toch vaak alles hè. Met bv of plat alles kunnen dus gewoon werken. Mooi van de natuur. 

 

Succes vast met je volgende herstel. Regel de eerste dagen maar wat hulp en til de eerste 6 weken niet zwaar. Dat sloop er bij mij in omdat het zo goed ging en ik niet tevreden was met ze. Stom, maar het liep zo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.