Ga naar inhoud

Vrouw overleden na borstvergroting


roosie

Aanbevolen berichten

Was toevallig op telegraaf.nl aan het rondlezen totdat dit bericht mijn interesse wekte. Een vrouw die is overleden na een borstvergroting door nalatigheid van de chirurg. Zo zie je maar weer dat het bij sommige ook anders kan lopen. Toch schrikt zo'n bericht mij dan weer niet af, bij elke operatie kan het namelijk fout gaan en dat is iets waar we allemaal bewust van zijn. Was eigenlijk benieuwd naar jullie reacties hierover :rolleyes:

http://www.telegraaf.nl/buitenland/8793332/__Overleden_na_borstvergroting__.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik vindt het werkelijk doodeng om zoiets te lezen.

Vooral omdat ik zelf over 2 weken een borstvergroting krijg.

Ik zit er serieus over te denken om de operatie af te zeggen.

Ik heb 2 kinderen en ik moet er niet aan denken dat die voor zo'n stomme operatie hun moeder moeten missen.

Wat moet ik nou?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohjee dit was totaal niet mijn bedoeling hoor om je af te schrikken :84:

Ik kan natuurlijk niet praten voor jou gevoel, maar ik denk daar best nuchter over en heb zoiets van ja het kan altijd met ELKE operatie (zelfs bij de meeste lulligste operaties) gebeuren.

Gewoon vertrouwen op je arts, je hebt niet voor niets gekozen voor iemand waar je je fijn bij voelt dus gewoon op vertrouwen komt helemaal goed!

xxx

En nogmaals sorry he.. wilde echt niet je pret bederven ofso :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee joh, dat snap ik.

Ik had het artikel zelf al gelezen, gisteren stond er al in dat ze in coma was verdaagd en nu dus overleden...

En natuurlijk heb ik wel vertrouwen in mijn arts (dr koopman) maar dat zal dat meisje ook wel hebben gehad.

Tuurlijk kan het bij elke operatie misgaan, maar dit is in feite geen noodzakelijke operatie.

Misschien komt het gewoon om dat ik kinderen heb....

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vrouw kreeg een hartaanval tijdens haar zesde borstvergroting in een kliniek in Hamburg... Door nalatigheid van de plastisch chirurg kregen de hersenen van de erotische ster vijftien minuten lang geen zuurstof, waardoor verschillende zenuwcellen werden vernietigd.

Sorry ladies, maar het is dus ook geen 'gewone' borstvergroting geweest.. 6 x!!! Op een gegeven moment moet je ook tevreden zijn met wat je hebt he?! Ik heb net mijn eerste gehad, een 75C aan over gehouden en ik vind ze zelf super mooi en ben er super blij mee! Ik hoef geen G-cup.. (vrouwen die dit van zichzelf hebben, willen een borstverkleining!)

En nalatigheid van de chirurg... tja.. ik zelf heb uren gezocht of ik iets negatiefs kon vinden over de chirurg die ik gekozen heb en ik kon niets vinden. Daarbij een heel positief consult, waarbij je zelf wel voelt of iemand zichzelf wil verkopen en geld wil verdienen of het beste met JOU voorheeft; EN geen goedkoop tarief waar sommige dubieuze klinieken 'reclame mee maken' hebben er voor gezorgd dat al vele dames daar tevreden naar buiten zijn gelopen!

Daarbij moet je natuurlijk een beetje 'geluk' hebben, want het is en blijft een operatie natuurlijk. Maar hoeveel mensen worden er per dag niet geopereerd die het allemaal overleven? Uitzonderingen zijn er altijd en overal...

Nogmaals: na mijn ervaring en herstel: Ik zeg DOEN :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze slikte ook groeihormonen geloof ik die effect op de narcose hadden. aan elke narcose zit een risico verbonden maar de weg naar de kliniek toe is gevaarlijker hoor;) ik snap het helemaal hoor ik heb ook een zoontje en zou nooit een risico willen lopen sinds ik een zoontje heb denk ik bij alles 3x meer na doe bijv nu ook echt altijd mijn gordel om dat soort dingen! maar als jij gewoon gezond ben en niet aan medicijnen zit is de kans dat er iets gebeurt echt zeeeeer klein!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik moet er gewoon nog even heel goed over nadenken.

Volgende week moet ik de rest van het bedrag overmaken, dus voor die tijd moet ik een beslissing maken.

Ik laat het jullie nog weten.

Als ik het wel ga doen wordt het 200 en 220cc dual plane, en dan hoop ik een volle B te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb volledige narcose gehad.. En dat is me erg meegevallen moet ik zeggen!

Doordat we een uur in de file stonden, stoppen optrekken.. stoppen optrekken.. Ben ik 1 x ziek geweest, maar verder de rit prima overleeft. En zelfs de dagen daarna erg weinig last van gehad. Gewoon 's nachts geslapen en overdags prima fit.

Maar dat is ook voor iedereen weer anders natuurlijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar het gaat om de beademing in dit geval, bij narcose moet je beademd worden en bij sedatie niet, nee joh haha je bent gewoon helemaal weg net als narcose alleen je blijft zelf ademenen die techniek gebruiken ze steeds vaker omdat het veiliger is en je er niet zo naar van ben maar dat doen ze niet bij de bergman kliniek . praat erover met je anesthesist ! die belt je als het goed is 2 weke van te voren !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze slikte ook groeihormonen geloof ik die effect op de narcose hadden.

Precies!

Dit is net zo'n verhaal als van mijn arts.. als je niet eerlijk bent over wat je gebruikt, dan kan de arts daar geen rekening mee houden met narcose etc.

Want nu hebben ze het over nalatigheid, terwijl ik een aantal dagen geleden nog las dat het inderdaad ging over groeihormonen die zij innam. En nu kan ik het stukje niet meer vinden. Was op nu.nl geloof ik. Raar.

Ik zou iig niet mijn BV afzeggen vanwege 1 geval, wat misschien ook nog eens aan haar eigen medicijnen lag. Als je gewoon eerlijk bent dan kan er bijna niets verkeerd gaan lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een paar jaar geleden is er een 20/21 jaar meisje overleden bij dkr van onselen geloof ik, zei onderging een borstvergroting en lipo voor de 2de x en had ook haar medicijn gebruik verzwegen! en de chirurg word er voor aangekeken is wel triestig hoor snap dat niet dat je zoiets verzwijgd.

tijdens operatie's gaan er mensen dood alleen dat komt niet op 't nieuws nu wel natuurlijk want het gaat om een BV en een bekende ster!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.