Ga naar inhoud

Borstlift na een bv?


Aanbevolen berichten

Dag ladies,

 

ik heb een jaar en half geleden een borstvergroting laten doen maar had iets totaaaal anders in mijn hoofd qua look.. enig idee of je een borstlift kan doen na een borstvergroting met behoud van dezelfde implantaten? Had gedacht dat het veel steviger zou zijn.. het zijn wel een theezakjes meer want ze zijn stukken voller maar die hang blijft.. en had graag zoals in de zomer topjes aangedaan zonder een push up.. of een bikini zonder beugel.. de dokter destijds raadde geen lift aan op mijn ‘jonge’ (27) leeftijd omwille van de littekens.. achteraf gezien had ik het toch liever laten doen.. had wel natuurlijke vormen gevraagd en het is natuurlijk denk ik te laat om nu daarover te ‘klagen’ wat denken jullie? De nacontrole was ok maar dan kon je nog niet effectief zeggen van ze blijven zo of zo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb afgelopen oktober een borst lift met prothese gehad en heb afgelopen woensdag een 2e lifting gehad omdat ze na 3 maanden enorm weer gingen hangen. Onderste huid van me borsten zijn verwijderd en heb een extra lifting gekregen en me protheses zijn erin gebleven. Hoe het uiteindelijk gaat worden dat weet ik echt niet dus word voor mij ook even afwachten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus het is mogelijk om een lift te doen met prothese? Is dat iets dat je zelf moet toesteken qua geld? Ben wel eens benieuwd van resultaat? Toevallig geen foto’s ervan? Ik ben een beetje teleurgesteld daar veel centjes voor betaald en niet blij met het resultaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was voor mij een hersteloperatie omdat ik ook veel last had voor me borsten en dat de lifting mislukt was en achteraf bleef ik nog veel vocht in me borsten te hebben 8 maanden na me operatie dus het was ook medisch een spoed operatie. Ik hoefde de operatie niet te betalen natuurlijk. Ik zal binnenkort wel foto’s plaatsen op dit moment heb ik echt veel last en zien ze heel ovaal eruit. Ik weet ook echt niet of deze operatie is geslaagd omdat mij oude pc een blunder had gemaakt helaas. Bij elk operatie zit er geen garantie natuurlijk maar je kan met je pc bespreekbaar maken wat hij eventueel nog voor je kan betekenen als je toch besluit om een lifting bij te nemen. Elk kliniek en elk arts is anders natuurlijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Naj1984 waar en door wie heb je de borstlift laten doen? En wat erg voor je dat het niet goed is gegaan.... lijkt me verschrikkelijk!

Hoe kan het nu dat je borsten al na 3 maanden zijn gaan hangen????

Wat is er volgens jou niet goed gegaan?

Had je hele zware protheses? En waar ze voor de borstspier geplaatst of dual plane?

 

@Happymama ook voor jou vervelend dat je bv niet geworden is wat je in gedachten had.

Voor jou eigenlijk dezelfde vragen als hierboven... Raar dat de chirurg de lift afraadde. Die littekens vervagen gewoon hoor. Ik heb op 25-jarige leeftijd een bvk gehad (van DD naar C), en de littekens zie je na verloop van tijd niet meer, en ik had toen geen grote hangborsten meer. Nu, 20 jaar later, zijn ze helaas wel weer een beetje gaan hangen, maar da's normaal, ik vind het erger dat het borstvolume is afgenomen; dus heb nu een lege cup B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prothese was voor de spier geplaats ik had maar 300 cc erin dus zwaar waren ze niet. Mijn ogen hadden ze anders geplaatst moeten worden maar helaas. Ben vorig week opnieuw geopereerd en de protheses zijn omhoog geduwt en heb een inwendige versteviging gekregen. Heb veel pijn nu maar ik hoop dat dit de oplossing is nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.