Ga naar inhoud

ShirleyS : 16 juli 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

Op 16-7-2018 om 08:56 zei ShirleyS:

Wat lief dankjewel ben best zenuwachtig maar ook super veel zin in.... laat t allemaal gebeuren en hopen dat ik net zn herstel heb als jou :) ik ga t weer laten weten als het moment daar is geweest! 

Groetjessssss S. 

En hoe is het gegaan????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Haii dames, 

Ik ga jullie toch iets voorleggen... 16 juli ben ik geholpen in amsterdam en heb 450 cc hp gekregen. Nu na bijna 4 weken heb ik links meer last als rechts (die ik eigenlijk niet meer zo voel) is dit ook gewoon normaal?

Ik heb ook het idee dat deze toch iets groter is als de andere en dat t vocht ook meer blijft hangen erin... 

Mischien zijn er meer dames die t herstel toch wel zwaarder ervaren als gedacht,  ik wel ieder geval.... ook me eerste werk week viel zo tegen en echt veel last gehad zoals opgezette borsten en keihard, rugpijn niet normaal... is dit allemaal onderdeel van herstellen of is er mischien toch iets niet helemaal goed?

Graag jullie meningen of gedeelde herstel probleempjes of juist niet ;)

Gr Shirley 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij iedereen verloopt het herstel natuurlijk weer anders, maar heb al vaak gelezen dat het normaal is als de ene borst sneller geneest als de andere. Ik ben nu bijna 4 weken post operatief en herken die bezorgdheid wel heel goed. Bij elke steek of tinteling beginnen piekeren of het wel normaal is.. hopelijk is dit vanaf 8 weken wel afgelopen..

 

Groetjes, jayke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.