Ga naar inhoud

ShirleyS : 16 juli 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Annne.91:

Afgelopen donderdag geholpen door Dr. Grabietz in de Worldeye Kliniek in Amsterdam. 

Zeer tevreden vanaf binnenkomst en tot aan je de kliniek verlaat. Fantastisch geholpen door lieve en professionele mensen!

Oh leuk je reactie :) watwat fijn dat je ook door  hem geholpen bent ik ben zo benieuwd,  wat heb je gekregen als ik vragen mag en hoe gaat t nu? 

Gr S. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-6-2018 om 08:17 zei Desert-Rose:

@ShirleyS

 

hoi hoi, ik heb de titel aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu verder alle updates en je verslag neerzetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk op 1 plek bij elkaar hebt staan.

 

Veel plezier met aftellen.

Oh ja super ik zie het thanks... ik heb nog niet alles zo goed door hoe het werkt haha en bedankt ik ben zeker al aan het aftellen spannende tijd, ben zo benieuwd naar alles :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is bij mij 300cc geplaatst.

meer kon niet bij mij omdat ik zo strak van binnen was zei die.

qua pijn mag ik echt niet klagen..

elke nacht goed geslapen! Moet alleen uitkijken dat ik niet te snel al wat wil gaan doen.. want de eerste 2/3 weken moet je echt wel rustig aan doen is me verteld.

houd alleen wel veel vocht vast..

dus drink veel water en brandnetelthee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke mooie maat toch ook :D fijn dat je zo goed slaapt daar hoor je wel andere verhalen ook over... ik heb 3 weken vrij dus hoop dat ik voldoende kan herstellen voor me werk. 

Was Gabrietz aardig tijdens jou grote dag.? Het leek me een aardige vent 

Gr S. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei ShirleyS:

Oke mooie maat toch ook :D fijn dat je zo goed slaapt daar hoor je wel andere verhalen ook over... ik heb 3 weken vrij dus hoop dat ik voldoende kan herstellen voor me werk. 

Was Gabrietz aardig tijdens jou grote dag.? Het leek me een aardige vent 

Gr S. 

Jaa! Denk dat in mn handen dicht mag knijpen met deze “pijn”.. want het voelt meer als spierpijn dan echte pijn. 

Ja ze waren allemaal lief voor me die dag! Was helemaal niet zenuwachtig meer! ♥️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meid,

 

Je bent bijna aan de beurt, spannend zeg! Ik snap dat je de dagen aan het af tellen bent, eindelijk je boobs. :) En 450cc is een mooie maat. Wat is je voor situatie?

 

Ik word 13 augustus geholpen aan een prothesewissel van 325cc naar 450-500cc door dr Damen. Ik kijk er heel erg naar uit, maar vind het tegelijk heel spannend ondanks dat het mijn 2e operatie al is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Moontje95:

Hi meid,

 

Je bent bijna aan de beurt, spannend zeg! Ik snap dat je de dagen aan het af tellen bent, eindelijk je boobs. :) En 450cc is een mooie maat. Wat is je voor situatie?

 

Ik word 13 augustus geholpen aan een prothesewissel van 325cc naar 450-500cc door dr Damen. Ik kijk er heel erg naar uit, maar vind het tegelijk heel spannend ondanks dat het mijn 2e operatie al is.

Haii jaah is inderdaad nu de dagen aftellen en gelukkig gaat t erg snel de dagen hihi...

Mijn situatie nu is na 2 kindjes een gewone kleine b/c . Het zijn geen slappe hangende overleden boobs nu maar gewoon niet mooi en te klein. 

Ik hoop dat t 'een mooie naat is 450 cc want heb zitten twijfelen over 500 cc maar ik doe bog graag alles kwa sporten enzo en wil ze wel vol hebben maar noet te overdreven. Maar ik vind volle grote borsten wel echt heel mooi, en het lijkt wel als je er zelf zo dichtbij komt dat je je gedachten niet meer er van af kan houden haha spannend ook jou tijd en waarom een wissel? Vind je ze toch te klein of zijn ze gaan hangen? 

Gr s. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei ShirleyS:

Haii jaah is inderdaad nu de dagen aftellen en gelukkig gaat t erg snel de dagen hihi...

Mijn situatie nu is na 2 kindjes een gewone kleine b/c . Het zijn geen slappe hangende overleden boobs nu maar gewoon niet mooi en te klein. 

Ik hoop dat t 'een mooie naat is 450 cc want heb zitten twijfelen over 500 cc maar ik doe bog graag alles kwa sporten enzo en wil ze wel vol hebben maar noet te overdreven. Maar ik vind volle grote borsten wel echt heel mooi, en het lijkt wel als je er zelf zo dichtbij komt dat je je gedachten niet meer er van af kan houden haha spannend ook jou tijd en waarom een wissel? Vind je ze toch te klein of zijn ze gaan hangen? 

Gr s. 

 

Ik houd ook van mooie volle borsten, maar het moet inderdaad niet “te” worden. Ik ben namelijk geen persoon die er echt mee zal pronken. Maar voor mij zelf zou ik wel graag een spleetje willen, dus vandaar mijn wissel. Ik kom zelf ook van een B cup en met 325cc heb ik nu cup F, ziet er uit als een volle C. 

 

De arts adviseert 500, maar zelf heb ik liever 450.. haha we gaan het zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Moontje95:

 

Ik houd ook van mooie volle borsten, maar het moet inderdaad niet “te” worden. Ik ben namelijk geen persoon die er echt mee zal pronken. Maar voor mij zelf zou ik wel graag een spleetje willen, dus vandaar mijn wissel. Ik kom zelf ook van een B cup en met 325cc heb ik nu cup F, ziet er uit als een volle C. 

 

De arts adviseert 500, maar zelf heb ik liever 450.. haha we gaan het zien :)

Oke duidelijk en dat word dan een spannende wissel en ik kan je vertellen "klein beetje" over een aantal dagen hoe een 450 er ongeveer uit zal zien (hoop flink vol maar niet te') haha ik krijg wel hoog profiel dat scheelt wel al met het zicht lijkt me dat het aan de bovenkant lekker vol word ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haii alles dames, ik mag gaan aftellen. Maandag is het zover 12.00 aanwezig...

In amsterdam world eye door dr Grabietz.

Hebben jullie nog tips of gewoon over je heen laten komen? 

Ik krijg 450 cc hp "hoop dat ze lekker vol worden : echecht zin in laat maar komen, kan het haast niet geloven allemaal...

Groetjessss dames x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ShirleyS:

Haii alles dames, ik mag gaan aftellen. Maandag is het zover 12.00 aanwezig...

In amsterdam world eye door dr Grabietz.

Hebben jullie nog tips of gewoon over je heen laten komen? 

Ik krijg 450 cc hp "hoop dat ze lekker vol worden : echecht zin in laat maar komen, kan het haast niet geloven allemaal...

Groetjessss dames x

Hoi hoi spannend hoor! Nog 1 weekendje en dan is het zover.

Ik ben 2 juli geopereerd, dus maandag 2 weken po en dan de 1e controle.

Ik was ook super gestresst, kon de laatste dagen voor de operatie (waar jij nu in zit) me niet meer concentreren en was er niet helemaal bij.

Het enige wat je kan doen is proberen er zo rustig mogelijk in te gaan. Ik zie dat je redelijk vroeg geopereerd word, erg fijn ivm nuchter blijven!

 

Probeer alles over je heen te laten komen. Voor je het weet lig je daar, ben je aan het kletsen en poef je slaapt ineens haha.:lazy2: En dan, word je ineens wakker en kijk je naar beneden, en zitten ze er!

Succes met de laatste loodjes en alvast een goed herstel toegewenst. Gaat helemaal goed komen!:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Fems:

Hoi hoi spannend hoor! Nog 1 weekendje en dan is het zover.

Ik ben 2 juli geopereerd, dus maandag 2 weken po en dan de 1e controle.

Ik was ook super gestresst, kon de laatste dagen voor de operatie (waar jij nu in zit) me niet meer concentreren en was er niet helemaal bij.

Het enige wat je kan doen is proberen er zo rustig mogelijk in te gaan. Ik zie dat je redelijk vroeg geopereerd word, erg fijn ivm nuchter blijven!

 

Probeer alles over je heen te laten komen. Voor je het weet lig je daar, ben je aan het kletsen en poef je slaapt ineens haha.:lazy2: En dan, word je ineens wakker en kijk je naar beneden, en zitten ze er!

Succes met de laatste loodjes en alvast een goed herstel toegewenst. Gaat helemaal goed komen!:35:

Suoer lief van je bedankt en ga ik zeker doen... ik geniet nog even van het vrij bewegen en doen en tillen van mn kinderen haha maar liefste ben ik al 2 dagen verder natuurlijk wel heerlijk dat het weekend is ... zo voorbij. Hoop dat alles mooi word ben heel benieuwd. Thanks voor je berichtje lief! 

Groetjessss S. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-7-2018 om 17:03 zei Annne.91:

Afgelopen donderdag geholpen door Dr. Grabietz in de Worldeye Kliniek in Amsterdam. 

Zeer tevreden vanaf binnenkomst en tot aan je de kliniek verlaat. Fantastisch geholpen door lieve en professionele mensen!

Oh ja idd leuk dat je ook door hem geholpen bent... hoop wel dat hij echt 450 kan plaatsen , niet kleiner wil ik eigenlijk hihi we gaan t allemaal meemaken, komt allemaal zo dichtbij gelukkig nu :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei ShirleyS:

Oh ja idd leuk dat je ook door hem geholpen bent... hoop wel dat hij echt 450 kan plaatsen , niet kleiner wil ik eigenlijk hihi we gaan t allemaal meemaken, komt allemaal zo dichtbij gelukkig nu :) x

Goooedemorgen,

 

Vandaag alweer 16 dagen PO morgen controle in Amsterdam.

Gaat voor mijn gevoel echt goed qua herstellen.. heb amper pijn gehad! Dus moest echt elke x opletten dat ik niet te veel deed.

 

ik ben trouwens gelijmd zei dat meisje van de kliniek die me belde dag na de operatie.. meer mensen hier ervaring mee?

 

wel heb ik nu aan de linkerkant van de linkerborst een klein blauw plekje.. en in de ochtend als ik wakker word soort van druk op de borst met ademen.

 

Veel succes maandag @ShirleyS!!

 

liefs,

:33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Annne.91:

Goooedemorgen,

 

Vandaag alweer 16 dagen PO morgen controle in Amsterdam.

Gaat voor mijn gevoel echt goed qua herstellen.. heb amper pijn gehad! Dus moest echt elke x opletten dat ik niet te veel deed.

 

ik ben trouwens gelijmd zei dat meisje van de kliniek die me belde dag na de operatie.. meer mensen hier ervaring mee?

 

wel heb ik nu aan de linkerkant van de linkerborst een klein blauw plekje.. en in de ochtend als ik wakker word soort van druk op de borst met ademen.

 

Veel succes maandag @ShirleyS!!

 

liefs,

:33:

Ah wat super,  blij dat je alles al achter de rug hebt , ben je er blij mee ? En welke maat heb je gekregen? 

En heb nooit gehoord over lijmen maar zal t is vragen aan me pc. 

Wel erg fijn dat je weinig pijn hebt gehad :)

groetjesssss S x. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ShirleyS:

Ah wat super,  blij dat je alles al achter de rug hebt , ben je er blij mee ? En welke maat heb je gekregen? 

En heb nooit gehoord over lijmen maar zal t is vragen aan me pc. 

Wel erg fijn dat je weinig pijn hebt gehad :)

groetjesssss S x. 

Jaa ben er zeker blij mee.. kom van AA70.. en hen nu 300cc laten plaatsen! Wel wennen hoor! 

Nog niet de officiële cupmaat laten meten. Maar dat doe ik wel als ik nieuwe bh’s ga shoppen!!!

 

ja Dr.Grabietz heeft me gelijmd;)

ja ben ook super blij mee!! Alleen soort van spierpijn! 

 

Fijn weekend & succes!! 

Hoelaat word je geholpen eigenlijk?

 

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei ShirleyS:

Suoer lief van je bedankt en ga ik zeker doen... ik geniet nog even van het vrij bewegen en doen en tillen van mn kinderen haha maar liefste ben ik al 2 dagen verder natuurlijk wel heerlijk dat het weekend is ... zo voorbij. Hoop dat alles mooi word ben heel benieuwd. Thanks voor je berichtje lief! 

Groetjessss S. 

Haha ik ben (was..) een echte buikslaper en genoot nog even de laatste nachten van het buikslapen. Kan nu niks tillen, niks uit hoge kastjes pakken etc.. dus geniet er nog even van! Maar.. we weten waar we het voor doen he! 6 weekjes bikkelen en dan hopelijk heel lang van de boobs mogen genieten :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Fems:

Haha ik ben (was..) een echte buikslaper en genoot nog even de laatste nachten van het buikslapen. Kan nu niks tillen, niks uit hoge kastjes pakken etc.. dus geniet er nog even van! Maar.. we weten waar we het voor doen he! 6 weekjes bikkelen en dan hopelijk heel lang van de boobs mogen genieten :43:

Oh ja zeker nog even genieten dat ik alles nu kan pakken en doen, straks als ik geholpen ben moeten er ook gewoon 4 kinderen gedouchd worden en naar bed en alle bezigheden overdag, dus hoop dat ik me goed en sterk voel na maandag haha 

Vanavond op tijd slapen sneller morgen :)

fijne avond en nee ben gelukkig geen buikslaper haha 

xx

 

12 uur geleden zei Annne.91:

Jaa ben er zeker blij mee.. kom van AA70.. en hen nu 300cc laten plaatsen! Wel wennen hoor! 

Nog niet de officiële cupmaat laten meten. Maar dat doe ik wel als ik nieuwe bh’s ga shoppen!!!

 

ja Dr.Grabietz heeft me gelijmd;)

ja ben ook super blij mee!! Alleen soort van spierpijn! 

 

Fijn weekend & succes!! 

Hoelaat word je geholpen eigenlijk?

 

liefss

Moet er 12.00 uur zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou das best pittig met 4 kids.. Ben benieuwd! Ik kon mezelf niet eens fatsoenlijk douchen, heb vanochtend pas voor het eerst helemaal zelf gedoucht etc. Gelukkig heb ik een lieve moeder die mij overal bij helpt.

Gelukkig ben je geen buikslaper haha scheelt straks weer een hoop!

Fijne avond, nog eventjes wachten en dan is het zover :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-7-2018 om 21:27 zei ShirleyS:

Oh ja zeker nog even genieten dat ik alles nu kan pakken en doen, straks als ik geholpen ben moeten er ook gewoon 4 kinderen gedouchd worden en naar bed en alle bezigheden overdag, dus hoop dat ik me goed en sterk voel na maandag haha 

Vanavond op tijd slapen sneller morgen :)

fijne avond en nee ben gelukkig geen buikslaper haha 

xx

 

Moet er 12.00 uur zijn

Vandaag is de grote dag! @ShirleyS Heel veel succes ! En alvast veel plezier met je nieuwe booobiess!

 

Gister op controle geweest.. en ik was een voorbeeldpatient! Herstel snel en litteken geneest goed! Ze vondt t echt bizar dat ik na deze ingreep dual plane niet tot nauwelijks pijn heb gehad. 1 op de 200 had geen pijn en ik ben er daar 1 van!

 

Pleisters en hechtingen zijn verwijderd.. moest nog even 2 dagen droog houden en daarna mag ik weer normaal douchen!!

Hield nog wel wat vocht vast in mn rug en borsten maar dat was normaal!

 

wanneer zijn jullie begonnen met smeren van bijv.. bio oil? Littekencreme?

 

Liefsss,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Annne.91:

Vandaag is de grote dag! @ShirleyS Heel veel succes ! En alvast veel plezier met je nieuwe booobiess!

 

Gister op controle geweest.. en ik was een voorbeeldpatient! Herstel snel en litteken geneest goed! Ze vondt t echt bizar dat ik na deze ingreep dual plane niet tot nauwelijks pijn heb gehad. 1 op de 200 had geen pijn en ik ben er daar 1 van!

 

Pleisters en hechtingen zijn verwijderd.. moest nog even 2 dagen droog houden en daarna mag ik weer normaal douchen!!

Hield nog wel wat vocht vast in mn rug en borsten maar dat was normaal!

 

wanneer zijn jullie begonnen met smeren van bijv.. bio oil? Littekencreme?

 

Liefsss,

 

Wat lief dankjewel ben best zenuwachtig maar ook super veel zin in.... laat t allemaal gebeuren en hopen dat ik net zn herstel heb als jou :) ik ga t weer laten weten als het moment daar is geweest! 

Groetjessssss S. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.