Ga naar inhoud

Pijnlijk litteken bijna 6 weken po


nieuw1

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of ik dit in het juiste onderdeel zet, maar ik heb een vraag. Ben bijna 6 weken po en mijn litteken doet nog steeds zo'n pijn. Mn borsten hangen er zeg maar over en het blijft branden. Bh is helemaal een ramp. Het litteken ziet wel mooi uit. Niet overdreven rood of dik ofzo. De pijn wordt ook niet minder lijkt het. Iemand dit ook gehad? Ik zou bijna leuke bh's mogen gaan kopen, maar alles doet me pijn daar. Zal het nog over gaan? En zo ja, wanneer? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei nieuw1:

Ik weet niet of ik dit in het juiste onderdeel zet, maar ik heb een vraag. Ben bijna 6 weken po en mijn litteken doet nog steeds zo'n pijn. Mn borsten hangen er zeg maar over en het blijft branden. Bh is helemaal een ramp. Het litteken ziet wel mooi uit. Niet overdreven rood of dik ofzo. De pijn wordt ook niet minder lijkt het. Iemand dit ook gehad? Ik zou bijna leuke bh's mogen gaan kopen, maar alles doet me pijn daar. Zal het nog over gaan? En zo ja, wanneer? 

@nieuw1 

Ik heb er geen ervaring mee meid pijn aan de littekens. maar dat hoort nu niet meer zo'n pijn te doen dat je geen bh kan verdragen hoor.  Ik ben 3 weken po, met een wissel. Dus 2x zelfde litteken en ik heb totaal geen last, hangt nog wel een draadje uit maar dat voel ik niet eens.

 

Zou echt even contact opnemen met je pc. Misschien is het niks en heeft t gwn langer tijd nodig bij jou. Maar beter keer teveel bellen!

 

Liefs noelle xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn litteken is ook langer gevoelig en pijnlijk geweest, ik kon er geen beugel op verdragen.
Daarom heb ik de eerste weken na de zes weken steeds een paar uurtjes die bh met beugel aan gedaan en daarbuiten gewoon een sportbh.
Heb uiteraard wel een wat mooier model sportbh gekocht zodra het mocht ipv die hema bh haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker

Had je al ff in de babbelbox getagt maar dat heb je niet gezien denk ik:4:

 

Welke bh van maidenform heb jij? Of waar heb je hem gekochf?  Ben ook al ff aant speuren voor n mooi beugeloos bh tje. Maar wat ik heb gevonden gaat niet groter dan D-cup. Ik heb nou maar 75E.

 

Hoor t graag van je meid:33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noelle2612 Oh ja hihi ik denk dat ik vlak erna offline ben gegaan.
Ik had een sportbh van maidenform, ziet eruit als een normale bh en heeft geen beugels. Had de mijne toen via wehkamp besteld in ieder geval en die gaan tot en met E dacht ik. 
Ze zijn te herkennen aan een stipjespatroon (mesh stof) tussen de boobies en aan de achterkant. 

 

https://www.debijenkorf.nl/maidenform-convertible-sport-bh-low-support-3093090030-309309003085044?ref=%2Fmaidenform
https://www.debijenkorf.nl/maidenform-convertible-low-support-sport-bh-3093090027-309309002711042?ref=%2Fmaidenform

 

Er staat hier trouwens low support maar dat is het alles behalve haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rocker:

@Noelle2612 Oh ja hihi ik denk dat ik vlak erna offline ben gegaan.
Ik had een sportbh van maidenform, ziet eruit als een normale bh en heeft geen beugels. Had de mijne toen via wehkamp besteld in ieder geval en die gaan tot en met E dacht ik. 
Ze zijn te herkennen aan een stipjespatroon (mesh stof) tussen de boobies en aan de achterkant. 

 

https://www.debijenkorf.nl/maidenform-convertible-sport-bh-low-support-3093090030-309309003085044?ref=%2Fmaidenform
https://www.debijenkorf.nl/maidenform-convertible-low-support-sport-bh-3093090027-309309002711042?ref=%2Fmaidenform

 

Er staat hier trouwens low support maar dat is het alles behalve haha.

@Rocker helemaal toppie meid! Zulke moete we hebbe jah!

 

Ga na 6 weken wel n x tje uit eten met de dames mooi uitgestald:43: Maar hele dagen is nog echt niet te doen nee.

 

Ga gwn 75E bestellen. Verwacht niet dat de mijne nog hele cup maten gaan groeie/slinken hihi.

 

Thanx voor je snelle reactie! :57:

 

Xxx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-6-2018 om 21:07 zei nieuw1:

Ik weet niet of ik dit in het juiste onderdeel zet, maar ik heb een vraag. Ben bijna 6 weken po en mijn litteken doet nog steeds zo'n pijn. Mn borsten hangen er zeg maar over en het blijft branden. Bh is helemaal een ramp. Het litteken ziet wel mooi uit. Niet overdreven rood of dik ofzo. De pijn wordt ook niet minder lijkt het. Iemand dit ook gehad? Ik zou bijna leuke bh's mogen gaan kopen, maar alles doet me pijn daar. Zal het nog over gaan? En zo ja, wanneer? 

Hoiii @nieuw1 lang geleden... ik heb t zelfde. Ook nog steeds pijnlijke littekens. Ze zien er heel mooi uit en geen uitstekende hechtingen meer helemaal glad nu. Maar nog steeds heel gevoelig als ik t aanraak. Ik trek morgen mn eerste echte bh aan. Morgen ben ik vrij dus dacht ik doe het een dagje eerder dan 6 weken. Kan ik mn inmiddels toch wel vertrouwde maar ook saaie bh weer aan als t niet meer lekker zit en ik wil wisselen. Op mn werk i s dat toch lastiger. Dus ik ben benieuwd hoe dat gaat. Hoe is het verder met je?? Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Crazy:

Hoiii @nieuw1 lang geleden... ik heb t zelfde. Ook nog steeds pijnlijke littekens. Ze zien er heel mooi uit en geen uitstekende hechtingen meer helemaal glad nu. Maar nog steeds heel gevoelig als ik t aanraak. Ik trek morgen mn eerste echte bh aan. Morgen ben ik vrij dus dacht ik doe het een dagje eerder dan 6 weken. Kan ik mn inmiddels toch wel vertrouwde maar ook saaie bh weer aan als t niet meer lekker zit en ik wil wisselen. Op mn werk i s dat toch lastiger. Dus ik ben benieuwd hoe dat gaat. Hoe is het verder met je?? Xxxx

Leuk! De eerste keer een mooie bh aan. Ik was gister naar Hönkemuller geweest om te passen en meten. Helaas niks in de sale dus ik heb via internet dingetjes van Saphh besteld. Als ik thuis ben heb ik voorlopig ff geen bh aan. Vind ik nog het prettigst. Mijn tepels zijn ook nog overgevoelig dus dat schuurt ook nog eens. Maar goed, het zal wel minder gaan worden. Weet jij wanneer we mogen gaan smeren? Mijn hechtingen zijn er ook allemaal uit en het is mooi dicht. 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Rocker:

Mijn litteken is ook langer gevoelig en pijnlijk geweest, ik kon er geen beugel op verdragen.
Daarom heb ik de eerste weken na de zes weken steeds een paar uurtjes die bh met beugel aan gedaan en daarbuiten gewoon een sportbh.
Heb uiteraard wel een wat mooier model sportbh gekocht zodra het mocht ipv die hema bh haha.

Hi meis.

 

Welke had je van de Hema? Ben wel benieuwd. Al is het maar voor de afwisseling :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nieuw1 ik had bij hunkemoller een bh gekocht. Dacht geef nog geen bergen geld uit misschien veranderd de maat nog kon nog tot 3mnd zeiden ze na mn operatie tegen me bij het afscheid gesprekje daar zij ze ook dat ik na een week of 4 5 mocht smeren mits alles mooi geheeld was en de hechtingen eruit zijn. Dat is het geval dus ik ben afgelopen week begonnen. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.