Ga naar inhoud

Steek


Aanbevolen berichten

Hi meiden.

 

2 dagen geleden ben ik geholpen. Het herstel valt me tot nu toe mee afgezien van de mega spierpijn. 

Maar sinds vannochtend heb ik een lichte steek op de plek van de spierpijn. Maar soms lijkt het alsof het de wond is.

 

Ik voel me verder heel goed. Jullie ervaringen met zo'n soort steek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis ik herken je "steek" ik heb het nog steeds wel eens 5wk po... hoort erbij... ook aan de binnenkant gebeurd er een hoop.. je bent aan het herstellen en daar horen die steken en pijntjes bij. Soms is het erger dan anders kan met de dag verschillen bij mij

Misschien heb je een beweging wat meer gemaakt als een andere dag. Geen zorgen maken en heb je er echt pijn aan gewoon even bellen met je kliniek ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-6-2018 om 00:38 zei Crazy:

Hoi meis ik herken je "steek" ik heb het nog steeds wel eens 5wk po... hoort erbij... ook aan de binnenkant gebeurd er een hoop.. je bent aan het herstellen en daar horen die steken en pijntjes bij. Soms is het erger dan anders kan met de dag verschillen bij mij

Misschien heb je een beweging wat meer gemaakt als een andere dag. Geen zorgen maken en heb je er echt pijn aan gewoon even bellen met je kliniek ;)

Sorry voor de late reactie. 

Idd... bij meer beweging voel ik het iets meer. Gelukkig voor mn gevoel niet zorgwekkend. 

Hoor gelukkig van heel veel meiden dat het erbij hoort. Hihi...

 

Thnx meis^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-6-2018 om 05:01 zei Pimpelmeesje1985:

Neem magnesium bij, dat heeft mij goed geholpen tegen de spierpijn. Ik zit nu op dag 6 en heb ook stekende pijn ter hoogte van mijn wondjes. Ik denk dat dat inderdaad normaal is. 

Oh ja... goeie! Thnx voor de tip! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.