Ga naar inhoud

Geen foto's tijdens consult


Aanbevolen berichten

(Ik weet niet of het hier goed staat, excuses! :mellow:)

 

Hoe meer ik er over na begin te denken, hoe meer ik begin te piekeren. Ik heb mijn consult gehad met Lydia Oostveen - ik vind het al niet fijn dat er niks over haar te vinden is, maar prima. Ik vroeg of ik foto's van resultaten kon zien, maar ze had helemaal niks ivm 'privacy van de patient'. Ik heb dus geen idee hoe haar werk eruit ziet en er zijn geen ervaringen te lezen met haar. Maak ik me druk om niks? Heeft iemand haar als chirurg gehad? Ahhhhh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Vonnepon:

Zoek in dit forum op de naam Oostveen en dan krijg je wel een aantal resultaten. Mss kun je die meiden vragen hun ervaringen met je te delen.

Ik heb inderdaad al gezocht hier, maar het zijn er maar één of twee (van wat ik kon vinden). Waarschijnlijk stress ik om niks, maar toch, hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei d0llface:

Ik heb inderdaad al gezocht hier, maar het zijn er maar één of twee (van wat ik kon vinden). Waarschijnlijk stress ik om niks, maar toch, hahaha.

Ik kwam wel aardig wat meiden tegen die bij haar geweest zijn. Heb in t forum op alles gezocht, dus niet op alleen foto’s. Wel jammer dat ze geen foto’s wilt laten zien van haar cliënten. Snap dat privacy wel maar als het gezicht niet zichtbaar is.... Nou ja, ik hoop dat er hier meiden zijn die bij haar geweest zijn en dat met je willen delen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi! 

Wat jammer dat ze geen fotos kan laten zien. Heeft het ziekenhuis/kliniek geen website met fotos ? 

Eerlijk gezegd zou ik het niet prettig vinden om een operatie aan te gaan zonder het werk van mijn pc gezien te hebben.

ik vond dat juist super belangrijk en heb daar mijn pc op ‘geselecteerd’, omdat ik zo’n fan was van zijn resultaten.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.