Ga naar inhoud

Hoeveel tijd tussen consultatie en operatie?


Aanbevolen berichten

Hoi!

 

Ik vroeg mij af hoeveel tijd er van jullie tussen de consultatie en operatiedatum zat?

Omdat ik student ben en nog vrij heb tot eind september had ik graag begin september mijn operatie gepland, maar ik kan maar op consultatie na de examens (eind juni).

Is dit wel haalbaar? :o

Anders is het misschien direct nog een jaar wachten! :84:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hangt er vanaf waar je je operatie wil laten doen^_^.

Ik zou even bellen met die kliniek en het gewoon even vragen.;)

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Odettje Officieel 2 weken bedenktijd ( zo uit mijn hoofd) tussen consult en operatie. Uiteraard afhankelijk bij welke kliniek/PC er plaats is want meestal in de zomer vlak voor bikinitijd hebben ze het overal druk ;) Hou wel rekening met je 6 weken hersteltijd want jullie studenten lopen met enorme tassen te zeulen.. 

 

Goodluck met je examens :71:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor je antwoord! Dat helpt wel met inschatten.. Ik bel morgen naar de Belgian Breast Clinic (dr Verdonck) voor een consultatie, dus ik hoop echt enorm dat ik begin september nog kan geopereerd worden. Augustus was beter geweest maarja de centjes moeten van ergens komen hé ;) en de boekentas valt te omzeilen als ik alleen een laptop meeneem :) fietsen daarintegen.. Maar als het begin september is heb ik een maand herstel dus dat is waarschijnlijk wel voldoende?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn consultatie bij dr Verdonck is gepland op 19 juli en ik kan dan nog in september geopereerd worden!

Wat een opluchting :D

Het is wel nog een eindje, maar ernaar uitkijken is ook wel leuk ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn dat het nog lukt om dan in september geopereerd te worden! Het verschilt ook wel beetje per arts/kliniek, de ene kan al 2 weken later opereren en de andere pas een paar maanden na het consult. Snap dat het lang voelt om nog te wachten tot september, als je het eenmaal hebt besloten dan wil je ze ook meteen :D

Maar anderzijds, die paar maanden vliegen voorbij en voor je het weet is het zo ver!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad eenmaal je beslist hebt lijkt alles zo lang! Maar na 6 jaar twijfelen gaan die paar maandjes het verschil niet maken hé denk ik dan ;)

De reacties uit m'n omgeving zijn wel echt verdeeld merk ik, maar elke reactie sterkt mij in het idee dat ik dit echt wil en dit doe voor mezelf en dat het mijn leven en lichaam is (en dat anderen hun meningen een beetje de boom inkunnen) :o voelt cru, maar ook juist tegelijkertijd.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelijk heb je meid! Je doet dit voor jezelf en niet voor een ander. Zolang jij je er goed bij voelt, moet je het vooral doen en voor een ander zeker niet laten! Het gaat erom dat jij jezelf gelukkig voelt in jou lichaam. Nog even geduld en dan heb ook jij je dream boobies ! Super spannend voor je. :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje!! Ik laat me opereren bij Dokter Decoopman in Cosmipolis Brugge.

Heb hier weinig reacties over gelezen en zijn operatietechniek is niet gewoonlijk.

 

De incisie is namelijk onder de oksel en hij kiest zelf hoeveel CC (wat het mooiste oogst op de operatietafel). Hij vraag natuurlijk wel welke cupmaat ik wil...

 

Hij zegt ook dat ik al na een paar dagen mag gaan werken, terwijl anderen weken mogen rusten...

 

Ik hoop dat het goed loopt, want ik stress toch wel een beetje! :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja inderdaad die techniek heb ik wel van gehoord maar nooit ervaringen of resultaten over gezien gelezen. Spannend!! Ook dat je je nu helemaal moet overgeven als hij het aantal cc beslist. Ik wilde alles precies weten. Nou ik ben heel benieuwd naar hoe je het hebt ervaren en het resultaat. En dat je al zo snel mag werken heeft dan miss te maken met de manier van opereren?? Je gaat wel onder narcose?? Ik was alleen daarvan al een week van slag en ben nog steeds snel moe.. je protheses gaan dan zeker boven de spier?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.