Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

ik krijg in september een borstvergroting. 400cc van mentor, druppelvormig voor de spier.

mijn vraag is alleen, hoe groot gaan ze worden? Ik zie namelijk veel foto’s op instagram van dames met 400cc waar ze er heel klein uitzien (ongeveer een c cup op het oog) ik zou het erg jammer vinden als ze er zo dan ook bij mij uit komen te zien..

heeft iemand hier misschien een verklaring voor? 

 

Groetjes jenx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ligt helemaal aan je bouw, hoe breed je bent en hoe lang etc. Ligt ook aan merk prothese.

Als ik 400cc had genomen had het er ook te klein uit gezien, 500cc paste meer bij mij. 
Heeft je chirurg je niet een indicatie kunnen geven van welke maat het ongeveer zou worden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Rocker:

Dat ligt helemaal aan je bouw, hoe breed je bent en hoe lang etc. Ligt ook aan merk prothese.

Als ik 400cc had genomen had het er ook te klein uit gezien, 500cc paste meer bij mij. 
Heeft je chirurg je niet een indicatie kunnen geven van welke maat het ongeveer zou worden? 

 

Jaa ze zei dat het een D, E zou worden, ik ben zelf 1.58 en vrij stevig gebouwd heb een kleine C van mezelf.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.