Ga naar inhoud

Implantaten wissel + borstlift!


Aanbevolen berichten

Hi!

 

Twee jaar geleden ben ik bij Verdonck geweest voor een vergroting. Super blij mee. Nu wil graag aan mijn rechterborst een lift hebben. En toch iets groter gaan.. ik twijfelde de vorige keer al en uiteindelijk kleiner gegaan ipv groter zucht..

 

Eerste instantie wou ik bij dr danau gaan tot ik bepaalde verhalen zag dus liever niet. 

 

Kan iemand mij adviseren over een goeie dokter die liften en vergrotingen uitvoert? Ik kom trouwens gewoon uit NL. Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Applehead:

Hi!

 

Twee jaar geleden ben ik bij Verdonck geweest voor een vergroting. Super blij mee. Nu wil graag aan mijn rechterborst een lift hebben. En toch iets groter gaan.. ik twijfelde de vorige keer al en uiteindelijk kleiner gegaan ipv groter zucht..

 

Eerste instantie wou ik bij dr danau gaan tot ik bepaalde verhalen zag dus liever niet. 

 

Kan iemand mij adviseren over een goeie dokter die liften en vergrotingen uitvoert? Ik kom trouwens gewoon uit NL. Thanks!

 

Welkom

Er zijn meerdere goede PC wat ik een vakman vind is Dr.Nio hij is werkzaam in Rotterdam parkkliniek en in Amsterdam bij het OLVG-west ( een stuk goedkoper)

Misschien dat er nog andere dames reageren die je advies kunnen geven.

succes.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
Op 31-5-2018 om 11:28 zei Applehead:

Hi!

 

Twee jaar geleden ben ik bij Verdonck geweest voor een vergroting. Super blij mee. Nu wil graag aan mijn rechterborst een lift hebben. En toch iets groter gaan.. ik twijfelde de vorige keer al en uiteindelijk kleiner gegaan ipv groter zucht..

 

Eerste instantie wou ik bij dr danau gaan tot ik bepaalde verhalen zag dus liever niet. 

 

Kan iemand mij adviseren over een goeie dokter die liften en vergrotingen uitvoert? Ik kom trouwens gewoon uit NL. Thanks!

Dr. Straten Kliniek Heyendael kan ik van harte aanbevelen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.